Muusikoiden.net
07.12.2016

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Finnish Metal Awards 2011
1
janezki_
08.11.2011 19:04:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se on taas se aika vuodesta.. Nimittäin Finnish Metal Awards-äänestys! Käykääs ihmiset äänestämässä. (Onhan sitä aikaa tammikuun loppuun)

http://www.imperiumi.net/index.php?act=fma

Mie oon vaan basisti...
aivokuolio
08.11.2011 19:38:34

Mikä virka näillä hommilla on? Hyötyykö näistä oikeasti joku? Diggailee joku bändejä pystien perusteella? Nim. äimistelijä.

apropoo
08.11.2011 19:42:40

aivokuolio: Mikä virka näillä hommilla on? Hyötyykö näistä oikeasti joku? Diggailee joku bändejä pystien perusteella? Nim. äimistelijä.

No oisko vähänku metallimaailman oscarit...? Ajantappoa kuolemaa odotellessa sitä paitsi...

with a god like this who needs satan
janezki_
09.11.2011 08:38:52

aivokuolio: Mikä virka näillä hommilla on? Hyötyykö näistä oikeasti joku? Diggailee joku bändejä pystien perusteella? Nim. äimistelijä.

Ei tällä mitään varsinaista virkaa ole, mutta vain tälläinen mukava juttu meille metallimusiikin ystäville ja ehkä bändeillekin. Tai no mukava ja mukava... Tuskin kukaan pystien perusteella mitään bändejä diggailee tai mistä minä sitäkään tiedän.

Mie oon vaan basisti...
Räkkipeli
09.11.2011 17:47:46

Mua lähinnä huvittaa kuinka vähän väkyvyyttä noi "awardsit" on saanut. Tapahtumaahan mainostetaan oikealla nimellä Finnish Metal Meeting tai Finnish Metal Expo. Osa jengistä ei ole edes tiennyt paikan päällä ollessaan, että siellä on jotkut awardsit.

Ja eipä noi palkintojen saajatkaan ole saanut moisista sen kummempaa tunnustusta siitä "saavutuksesta".

En mä tiedä, jotenkin on jäänyt niin turhanpäiväinen kuva tosta.

If you want to know what other people hear when they listen to music, listen to music you don't understand. -Guthrie Govan
loituma
09.11.2011 22:05:56

Oli kuinka turhanpäiväistä tahansa, pakko oli heittää ääni Ghost Brigaden uutukaiselle.

http://maihinnousu.net/a/1885
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti