Muusikoiden.net
08.12.2016

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rob Rock- melodisen metallin ääni
1
Mad-Mike
06.10.2011 21:50:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tästä herrasta ei keskustelua löytynyt ja kyllähän hän oman ketjunsa ansaitsee. Lukuisissa bändeissä laulanut ja vieraillut laulaja. Parhaiten taidetaan tuntea Impellitterin laulajana (jossa nykyään taas mukana).

Mielestäni Rob omaa ainutlaatuisen ja hienon lauluäänen jota ei tämän tyylisessä musassa ole toista tullut vastaan. Jos en ihan väärin muista taisi aloittaa uransa M.A.R.S. nimisen bändin kanssa jossa mukana oli varsin kuuluisia nimiä (Tony Macalpine, Rudy Sarzo ja Tommy Aldridge).

Soolourallakin teki varsin hienoja levyjä 4 kappaletta. Alla näytteitä osasta bändeistä joissa käynyt laulamassa.

Keskustelua keskustelua!

Näytteet:

M.A.R.S.-Writings On The Wall
http://www.youtube.com/watch?v=sT3vs-utdeg

Impellitteri-Lost In The Rain
http://www.youtube.com/watch?v=14zMGuSuKNM

Joshua-Look To The Sky
http://www.youtube.com/watch?v=I2Qr2f1ST2w

Rob Rock.I'm A Warrior
http://www.youtube.com/watch?v=g9lspHLCD90

Kärpäsruoska
06.10.2011 21:53:21

Vai että ihan "melodisen metallin ääni". Itse nautin metallini ilman Jeesusta, kiitos vain.

Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28 Romantikkoitkijät #34 S.M.A.K.
Vilhelmus
07.10.2011 11:20:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeesusta tai ei, mutta Rob Rock on kyllä aivan käsittämättömän kova laulumies.

Jäätävä mänkkinen.
Mad-Mike
13.11.2011 09:41:28

Rob ja Roy Z ovat tällä hetkellä studiossa äänittämässä uutta Driver albumia. Levyn määrä ilmestyä 2012 alun tienoilla.

http://www.robrock.com/index2.html

Dreadmonboogaloo
jerepih
20.11.2011 22:32:20

Kyseisen miehen ajat Axel Rudi Bell yhtyeessä ne oli hienoja... Unchain the Thunder!! Siinä vasta biisi...

Nobody is perfect... my name is nobody
Mad-Mike
21.11.2011 20:13:10

jerepih: Kyseisen miehen ajat Axel Rudi Bell yhtyeessä ne oli hienoja... Unchain the Thunder!! Siinä vasta biisi...

Kyllä, myöskin omaan mieleeni todella kova lätty ja laulajan ääni alkaa olee parhaimmillaan (Joshuassa laulamisen lisäksi) jo tuolla levyllä.

Dreadmonboogaloo
Mad-Mike
27.05.2012 10:03:03 (muokattu 27.05.2012 10:08:26)

Miehen yksi monista bändeistä Driver julkaisee uuden lätyn Countdown (virallisten sivujen mukaan julkaistu jo 25 päivä). Suomessa ilmestyy äxän mukaan 30.5 ja play.comin mukaan siellä ilmestyy vasta 18.6. Joka tapauksessa ostoslistalle meni ja odotukset korkealla, onhan Sons Of Thunderkin todella kova lätty.

E: näytteitä levyn biiseistä llöytyypi täältä http://driverofficial.com/store.htm

"Jos tietosanakirjassa olisi termi heavy metal, sen vieressä pitäisi kuvana olla Painkillerin" kansi." -Tobias Sammet, Edguy
reaper666
28.05.2012 19:51:17

Menee samaan kastiin Desmond Childin kanssa siinä, että omat bändit shaipaa ja kun tekee jonkun kanssa yhteistyötä niin tuloksena on yleensä poikkeuksetta aikamoista herkkua.

Desmondin kohdalla tämä tulee tosin melkeen vielä vahvemmin esiin.

CountX
28.05.2012 20:05:21

Mie en mahda sille mitään että miulla tekee tenää Robin yhteydet jeesukseen, mutta siitä huolimatta Garden of Chaos on ihan perkeleen kova biisi.

Whatever you got, I'm against it.
Mad-Mike
29.05.2012 22:17:35 (muokattu 29.05.2012 22:22:00)

CountX: Mie en mahda sille mitään että miulla tekee tenää Robin yhteydet jeesukseen, mutta siitä huolimatta Garden of Chaos on ihan perkeleen kova biisi.

Itse taas en mahda mitään miksi mua ihmetyttää aina vain yhtä paljon tuo musiikin ulkopuolinen asia joka häiritsee ihmisiä. Jotakin häiritsee se että Halford on homo, jotain se että Ynkkä on iso egoinen persoona ja jotakin se että Rock uskoo ja hänen biisiensä lyriikat pohjautuvat paljon uskoon. Itselleni noilla asioilla ei ole p*skankaa väliä, vain musiikki ratkaisee. Mutta kukin tyylillään.

Ja Garden Of Chaos on kova biisi.

E: se jäi lisäämättä että tulihan Dave Mustainekin uskoon ja musa kolisee edelleen. Tuntuu että tuo asenne taitaa olla vain tiettyjen muusikkojen kohdalla sama.

"Jos tietosanakirjassa olisi termi heavy metal, sen vieressä pitäisi kuvana olla Painkillerin" kansi." -Tobias Sammet, Edguy
CountX
30.05.2012 13:18:27

Eb-tuning: Itse taas en mahda mitään miksi mua ihmetyttää aina vain yhtä paljon tuo musiikin ulkopuolinen asia joka häiritsee ihmisiä. Jotakin häiritsee se että Halford on homo, jotain se että Ynkkä on iso egoinen persoona ja jotakin se että Rock uskoo ja hänen biisiensä lyriikat pohjautuvat paljon uskoon. Itselleni noilla asioilla ei ole p*skankaa väliä, vain musiikki ratkaisee. Mutta kukin tyylillään.

Ja Garden Of Chaos on kova biisi.

E: se jäi lisäämättä että tulihan Dave Mustainekin uskoon ja musa kolisee edelleen. Tuntuu että tuo asenne taitaa olla vain tiettyjen muusikkojen kohdalla sama.

Ei minua häiritse jos joku on uskovainen, vaan se että sitä uskoa tyrkytetään kansalle, tässä tapauksessa musiikin muodossa. Mustaine ei anna sen uskon vaikuttaa musiikkiinsa. Ja homoja vastaan miulla ei ole mitään eikä Ynkän egoa.
Oon muuten tässä tällä viikolla kuunnellut pitkästä aikaa Helloweenia ja oikeastaan ensimmäistä kertaa kuuntelin sanoituksia ja olin ihan että "MITÄ?". Aikamoista jeesustelua Helloweeninkin teksteissä, mutta ei onneksi samanlaista paatosta kuin Robilla. Helloweenilla on juuret niin syvällä sydämessäni, että en anna asian vaikuttaa, suljen vain korvani sanoituksilta. Myönnän että oon vähän tiukkapipo mitä tulee uskonasioihin. En halua että sitä saastaa suolletaan mieleeni musiikin avulla.

Whatever you got, I'm against it.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti