Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: U.D.O. jyrää edelleen
1
rheinone
01.09.2011 16:53:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dirkschneider yhtyeineen on tuloillaan Suomeen muutaman viikon päästä. Sain vihdoin kursoorisesti kuunneltua uusimman lätyn juutuubassa. Tässä nimipiisi Rev-Raptor:
 
http://www.youtube.com/watch?v=0okcA-MINQE
 
Semmosta reipashenkistä "viikonloppumusaa" tuntuu matsku olevan. Jos vaikka huomenna hakis lähiliikkeestä.
 
En oo tutustunut herran soolotuotantoon juuri ollenkaan. Onks suosituksia?
 
reaper666
01.09.2011 20:14:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rheinone: Dirkschneider yhtyeineen on tuloillaan Suomeen muutaman viikon päästä. Sain vihdoin kursoorisesti kuunneltua uusimman lätyn juutuubassa. Tässä nimipiisi Rev-Raptor:
 
http://www.youtube.com/watch?v=0okcA-MINQE
 
Semmosta reipashenkistä "viikonloppumusaa" tuntuu matsku olevan. Jos vaikka huomenna hakis lähiliikkeestä.
 
En oo tutustunut herran soolotuotantoon juuri ollenkaan. Onks suosituksia?

 
Animal House aika kova. Siitä löytyy UDO:n paras biisi: They want war. Kuunteles vaiks youtubest!
 
Mad-Mike
01.09.2011 20:46:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rheinone:En oo tutustunut herran soolotuotantoon juuri ollenkaan. Onks suosituksia?
 
Suosittelen Faceless Worldia. Täyynä loistokipaleita kuten Faceless World, Blitz Of Lightning, Stranger jne jne. Jos en iha nväärin muista taisi tuosta levystä alkaa U.D.O.:n fanitus mulla ihan kunnolla.
 
-Rebel At Heart-
reaper666
01.09.2011 20:53:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon varmaan ennenkin kertonut mutta kaveri kerto, että joskus aikoinaan UDO:n keikalla joku heitti lavalle lipun missä luki: "UDO on paska!" Ja UDO itse tietty luuli, että se on joku kehu ja liehutteli lippua innoissaan :D
 
rheinone
01.09.2011 21:28:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reaper666: Oon varmaan ennenkin kertonut mutta kaveri kerto, että joskus aikoinaan UDO:n keikalla joku heitti lavalle lipun missä luki: "UDO on paska!" Ja UDO itse tietty luuli, että se on joku kehu ja liehutteli lippua innoissaan :D
 
Joo, oon kuullu ton saman läpän. Ettei vaa ois ollu Altti joka sen stoorin kerto sulle?
 
reaper666
01.09.2011 21:45:14 (muokattu 01.09.2011 21:45:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rheinone: Joo, oon kuullu ton saman läpän. Ettei vaa ois ollu Altti joka sen stoorin kerto sulle?
 
Ei vaan Risto. En ees tunne Alttia.
 
Mut Altti varmaan kuullut sen täältä forumilta mun kertomana :)
 
opel99
02.09.2011 11:34:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuntuu tosiaan vanha mestari olevan iskussa edelleen,muutaman biisin olen kuunnellut youtuubissa ja muhun ainakin osu ja uppos eli hankintaan menee tämä tuotos.
 
rheinone
02.09.2011 17:57:53 (muokattu 02.09.2011 18:10:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

opel99: tuntuu tosiaan vanha mestari olevan iskussa edelleen,muutaman biisin olen kuunnellut youtuubissa ja muhun ainakin osu ja uppos eli hankintaan menee tämä tuotos.
 
Virallinen viideolohkaisu uutukaiselta, Leatherhead:
 
http://www.youtube.com/watch?v=78v5TGO3PZw
 
Mulle tulee mieleen tosta saundimailmasta ja snadisti myös melodiasta Saxon vuodelta '04, positiivisessa mielessä siis.
 
Bobana
02.09.2011 19:04:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En kyllä tiedä toista bändiä joka yleensäkin jakaa mielepiteet niin radikaalisti.
 
U.D.O.sta joko pitää tai sitten suoranaisesti vihaa sitä. Tunnen monta jotka eivät voi sietää orkesteria alkuunkaan.
Mulle tää on kova bändi ja tuntuu että meno paranee vaan vanhetessaan.
 
Ai nyvvai??!
Rhapa
02.09.2011 19:53:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulee tuosta ekan linkin biisistä vahvasti mieleen acceptin predator levy, josta diggaan tooosi paljon. Pitääpä ottaa tää lätty kuunteluun.
 
yellow
03.09.2011 10:25:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omasta mielestä uusi levy on huono verrattuna bändin ensimmäisiin levyihin. Edellinen Dominator-levykin oli paljon parempi. Ei miellytä tällainen industrial-metalliin viittaava kama.
 
Jokkis
04.09.2011 22:30:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, ei kyllä minua millään sytytä tämä uusi levy. Kuulostaa jo jotenkin niin moneen kertaan tehdyltä U.D.O.:n kohdalla. Ei mitään uutta. Mastercutor oli kyllä tykki levy. Nimibiisi varsinkin on jäänyt hyvin mieleen. Dominator oli ihan hyvä, mutta Rev-Raptor alkaa kuullostaa jo turhan tutulta. Siksi vähän tylsähkö levy minulle. En tiedä sitten, onko ne riffit jotenkin jo niin samankaltaisia, että eivät vain jaksa enää sytyttää. :(
 
joku muu sikko
31.01.2016 21:15:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt on mielenkiintoinen keikka tulossa maaliskuussa kun tämä vekkuli käppänä tulee Tavastialle. On luvannut vetää Acceptia viimeisen kerran livenä.
Illan kruunaa Kanadan miellyttävät hevinallekarhut eli Anvil.
 
Ei enää vanhuksia kaipaan tukkivat jonot -Haitaripartio-
Regalis Apertura
01.02.2016 14:25:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voi olla jännä seurata miten Udon keikkojen yleisömäärät tulee muuttumaan (vai muuttuvatko ollenkaan?) tulevaisuudessa kun niitä Accept-klassikoita ei enää tulekaan settiin...
 
reaper666
01.02.2016 16:43:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Regalis Apertura: Voi olla jännä seurata miten Udon keikkojen yleisömäärät tulee muuttumaan (vai muuttuvatko ollenkaan?) tulevaisuudessa kun niitä Accept-klassikoita ei enää tulekaan settiin...
 
Tähänkään menessä udon keikoilla ole ollut ollenkaan porukkaa vaikka Acceptia olisi tullutkin.
 
Regalis Apertura
01.02.2016 19:36:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin tiedä sitten miten noin kansainvälisesti (Suomen keikoilla voi olla määrät vähän sitä sun tätä) kun olen käsittänyt livepätkien perusteella että ainakin Saksassa ja Itä-Euroopassa Udolla on jonkinlainen suksee ollut...
 
JKH
02.02.2016 12:55:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä aikaisemman bändin kans soundimaailma oli ainakin loppu vaiheessa sitä luokkaa monesti, että tupa tyhjeni, vaikka keikan alussa ois ollu tungosta. Liekkö silti tosiaan täällä koskaan loppuun myytyä keikkaa, vaikka pari Acceptin zipaletta aina esittikin.
 
Uus bändi vaikuttaa asialliselta ja liput on Lutakkoon hommattuna...
 
Basso ilman kieliä on kuin... ...basso ilman kieliä!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «