Muusikoiden.net
05.12.2016

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Flotsam And Jetsam
1
Jokkis
08.12.2010 22:28:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On Tässä jonkun aikaa tullu kuunneltua tällasta bändiä ja tätyy kyllä sanoa, että on muuten hyvää musaa. Täytyy jostain hommata lisää tän bändin levyjä, koska en ole kuunnellut kuin Cuatro ja Drift albumia. Erityisesti Driftillä oleva kappale ''Smoked Out'' on muodostunut omaksi suosikikseni.

Toivottavasti tällaista kirjoitusta ei ole ollut lähiaikoina, vaikka en löytänytkään hausta mitään tähän bändiin viittaavaa keskustelua/kirjoitusta. Saattas varmaan ärsyttää joitakin jos joku laittaa uuden kirjoituksen bändistä vaikka vähän aikaa sitten olisi ollut vastaava.

Mikaelo
08.12.2010 23:17:13
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jokkis:Saattas varmaan ärsyttää joitakin jos joku laittaa uuden kirjoituksen bändistä vaikka vähän aikaa sitten olisi ollut vastaava.

Mä en ole Mnetissä huomannut kertaakaan tämänlaatuista toimintaa.

Eiku...

Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41
carnation
09.12.2010 12:10:23

Jokkis: Toivottavasti tällaista kirjoitusta ei ole ollut lähiaikoina, vaikka en löytänytkään hausta mitään tähän bändiin viittaavaa keskustelua/kirjoitusta. Saattas varmaan ärsyttää joitakin jos joku laittaa uuden kirjoituksen bändistä vaikka vähän aikaa sitten olisi ollut vastaava.

Mitenhän sie tuota hakua käytät, kun itse löysin ainakin heti?

En voi vastustaa kiusausta, vaan pakko päteä nyt vähän:

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=192627&o=0

"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Jokkis
09.12.2010 17:11:48

carnation: Mitenhän sie tuota hakua käytät, kun itse löysin ainakin heti?

En voi vastustaa kiusausta, vaan pakko päteä nyt vähän:

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=192627&o=0

Voi jumaliste!! Miksen mä sitten löytänyt tätä? Varmaan menin jotain sössiimään tossa haussa. Aika jännä... ei, nyt ei eksytä jännän äärelle. No, ei voi mitään. Vahinkoja sattuu itse kullekkin.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti