Muusikoiden.net
05.12.2016

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sorrow Blinds My Eyes
1
Jokkis
26.11.2010 16:09:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkä tämmönen nuuorista tyypeistä koostuva vielä todella nimetön suomalainen bändi on tullut vähän aikaa sitten mun tietoisuuteen ja mun mielestä kyllä vaikuttaa ihan lupaavalta, kunhan tosta vielä vähän kehittyvät soittajina ja säveltäjinä niin voisivat vaikka tehdä sen ensimmäisen levynsä. Youtubesta kyllä löytyy muutama kappale ja muistaakseni myös jostain muualta mutta en muista mistä.

Mun mielestä tyyli on tollanen Norther,Sentenced ja Bullet For My Valentine sekotus noiden musiikissa, jos nyt lähdetään siitä liikkeelle mistä ovat vaikutteensa ottanut. Kuunnelkaa ja pistäkää kommentteja tänne.

Wailey
26.11.2010 16:17:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, hyvin alko.

1. Ensinnäkin bändin nimi on niin nolo että ei kiitos.
2. Suora linkki bändin musaan olisi kiva niille hulluille jotka viitsivät ottaa selvää.
3. NP - JUDAS PRIEST eikä mitää helvetin Sorrow of the autumn bullets emo.

Flesh matters the most when splattered around
Herrah
26.11.2010 16:23:44

En kuunnellu mut vitun hyväm

Decadetroll
26.11.2010 18:08:42

Tjoo, eipä paljoa kiinnosta alkaa kaivelemaan ite esille youtubesta tämän nimistä bändiä.. Parempaaki tekemistä sille kymmenelle sekunnille löytyy.. Kuten esim. nenän kaivelu.

I'll be back again next week. Bring your friends, we'll have an ice cream treat. Mom don't like it, but he don't give a fuck, Kids come running for satan's ice cream truck.
carnation
27.11.2010 11:47:42

Sorrow Blinds My Eyes - (Out of these) Shadows

http://www.youtube.com/watch?v=BGq1gSEVVxA&

Eipä ole mikään musiikki aikoihin kolahtanut näin kovaa, huh huh että on kova. Aivan loistavan munakkaat soundit, sielukas laulaja, hyvät riffit, vahvat melodiat jne. Ostaisin levyn kyllä näiltä.

"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
aivokuolio
27.11.2010 12:31:10

Jokkis: Elikkä tämmönen nuuorista tyypeistä koostuva vielä todella nimetön suomalainen bändi on tullut vähän aikaa sitten mun tietoisuuteen ja mun mielestä kyllä vaikuttaa ihan lupaavalta, kunhan tosta vielä vähän kehittyvät soittajina ja säveltäjinä niin voisivat vaikka tehdä sen ensimmäisen levynsä. Youtubesta kyllä löytyy muutama kappale ja muistaakseni myös jostain muualta mutta en muista mistä.

Mun mielestä tyyli on tollanen Norther,Sentenced ja Bullet For My Valentine sekotus noiden musiikissa, jos nyt lähdetään siitä liikkeelle mistä ovat vaikutteensa ottanut. Kuunnelkaa ja pistäkää kommentteja tänne.

Ja mitäs sinä siinä soitat?

Nojoo, ei tohi pieniä kiusata.

Dr.El
27.11.2010 13:19:28

Nimi pisti jo vähä pelottaan mutta en voinu vastustaa kiusausta ja menin kuunteleen..
Eipä siitä sitte sen enempää.

Still alive suckers!
Emplate
27.11.2010 13:20:20

carnation: Sorrow Blinds My Eyes - (Out of these) Shadows

http://www.youtube.com/watch?v=BGq1gSEVVxA&

Eipä ole mikään musiikki aikoihin kolahtanut näin kovaa, huh huh että on kova. Aivan loistavan munakkaat soundit, sielukas laulaja, hyvät riffit, vahvat melodiat jne. Ostaisin levyn kyllä näiltä.

Huh! Voiko tosta enää emommaksi mennä? :) Ei tästä nyt oikein löydy mitään, mikä viittaisi tämän keskustelualueen otsikkoon.

Jokkis
27.11.2010 13:40:32

aivokuolio: Ja mitäs sinä siinä soitat?

Nojoo, ei tohi pieniä kiusata.

Mulla on yks kaveri joka tuntee nää yhtyeen jäsenet. Ite en ole ollut missään tekemisissä näitten tyyppien kanssa.

Decadetroll
27.11.2010 15:16:56

Ei juma mitä scheisseä tämä on. Rohkaistuin, kuuntelin, enkä pettynyt, koska ootin että se on just tällästä shaibaa. Kuulostaa ihan samalta ku eräs bändi jossa kävin vetämässä muutaman treenin ja yhen keikan, apuna miehistönvajauksen vuoksi.. Ihan hirveää, tulee vaan flashbackeja vietnamista kun tällästä kuuntelee.

"vedän tähän häröön taustaan jotain häröä lirutusta ja trillejä ja pari norsun ääntä."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti