Muusikoiden.net
03.12.2016
The Bassbreaker™ Guitar Amplifier Series | Fender® 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mismeia Pictures
1
mismeiapictures
26.11.2010 14:52:59
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi!

En tiedä onko tämä oikea paikka mainostaa omaa musiikkia ja odottaa sille jonkinlaista rakentavaa kommenttia, mutta tämä palsta tuntui parhaalta mahdolliselta. Olen kyseessä olevan bändin laulaja.

Ollaan Porilainen hardcore/metalcore-vivahteinen bändi. Toimeimme aluksi kokoonpanolla, joka yhä näkyy myspace-sivullamme. Muutoksia on tullut porukkaan sen jälkeen basistin suhteen ja sen suhteen, että ollaan otettu remmiin toinen kitaristi.

Äänitimme elokuussa kolme kappaletta joita kutsumme kokonaisuutena nimellä "Serpents & Plagues Session". SAPS pitää sisällään kappaleet "Antipathy", "Serpents & Plagues" ja "Broken Shelter". Kappaleet löytyvät myspace-sivultamme.

Nyt marraskuussa (itseasiassa tällä viikolla) äänitimme uuden kappaleen promoamaan uutta tyyliämme ja tulevaa EP:tämme. Kappale "Gone But Not Far" on nyt myspacessa kuunneltavissa.

Haluaisin nähdä minkälaisia mielipiteitä bändi herättää ja kuinka se uppoaa teihin kuuntelijoihin. Näinkin tuoreena bändinä olisi todella rakentavaa kuulla kommenttia musiikistamme.

Käykää kuuntelemassa! www.myspace.com/mismeiapictures

Facebook:
http://www.facebook.com/#!/pages/Mismeia-Pictures/136708113036968

Joni Haapala (Vocals)
Joni Myllykangas (Guitar)
Jani Siirtola (Guitar)
Jere Venäläinen (Drums)
Teemu Koskela (Bass)

Jokkis
26.11.2010 16:53:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan hyvältä kuullosti. Ekaks kun katoin teidän kuvii ja sitten kuntelin, niin tuli sellanen fiilis, et onks nää nyt varmasti samat jätkät, jotka vetää tällällästä settii. Laulu kyllä ''irtos'' aika hyvin ja jokaisesta biisistä löyty hyviä riffejä ja erityisesti mua miellytti toi tuplabasarin käyttö noissa biiseissä. Olen nimittäin sitä mieltä, että tuplabasari on ihan välttämätön tän tyylisessä musassa. Se kuulosti hyvältä kitaroihin yhdistettynä.

Ehkä mun makuun olis enemmän semmonen vähän hitaampi mutta raskas biisi. voisitte ehkä tehdä jonkun sen tyyppisen, jos haluatte.

mismeiapictures
29.11.2010 21:09:50

Ehkä mun makuun olis enemmän semmonen vähän hitaampi mutta raskas biisi. voisitte ehkä tehdä jonkun sen tyyppisen, jos haluatte.

Tarkoituksena olisi tehdä EP:lle yksi sellainen kappale, jonka voisi mieltää niin sanotusti "turpaanveto"-biisinä. Muuten kuljetaan aika paljon samalla linjalla kuin tämä uusi kappale, koska yritetään ylläpitää tulevan EP:n teemaa.

Kiitos kommenteista muutenkin. Tosi kiva kuulla, että joku puhuu biiseistä muutenkin kuin "v-tun kova!" yms. Eli kiitoksia tosiaan.

Vicious
30.11.2010 23:58:59

Blastia enemmä :D

I Will kick your ass 'til your dick shoots shit
pehko
01.12.2010 11:22:03 (muokattu 01.12.2010 11:24:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

helvetin hyvin soitettua tavaraa. Gone But Not Far oli mielestäni erittäin hyvä, varsinkin lopun soolo jne. miinuksena ehkä se, että tommonen yksoikonen huutaminen, josta ei saa edes mitään selvää, rupee pidemmän päälle puuduttamaan. mutta ei siinä silti, jatkakaa, hyvältä kuullostaa.

ei sitte
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti