Muusikoiden.net
03.12.2016

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pro-Pain
1
orjake
19.11.2010 12:55:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haulla ei löytynyt kirjoituksia kyseisestä orkesterista.

Löytyykö tälle New York HC/groove-pumpulle muita kuuntelijoita? Itse tutustuin bändiin viime tuskan aikaan kun kaverilla musavideoita katteltiin ja State of Mind pamahti esiin. Tykästyin kovasti ja nyt tuli viimein hommattua tuo Contents Under Pressure -levy ja helkkarin kovaa kamaahan tämä on.

http://www.pro-pain.com/

Bang that head that doesn't bang!
arsu
19.11.2010 16:31:22 (muokattu 19.11.2010 16:33:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

orjake: Haulla ei löytynyt kirjoituksia kyseisestä orkesterista.

Löytyykö tälle New York HC/groove-pumpulle muita kuuntelijoita? Itse tutustuin bändiin viime tuskan aikaan kun kaverilla musavideoita katteltiin ja State of Mind pamahti esiin. Tykästyin kovasti ja nyt tuli viimein hommattua tuo Contents Under Pressure -levy ja helkkarin kovaa kamaahan tämä on.

http://www.pro-pain.com/

Joo'o. Olin 14 v. vuonna -92 kun debyytti Foul Taste Of Freedom julkaistiin, ja oli erittäin kovaa settiä tuolloin. 3 ekaa levyä ovat kaikki hyviä, parhaana mun mielestäni The Truth Hurts joka on selvä poikkeus discografiassa. Se on vaan melkoisesti karumpi, raaempi ja miksei rankempikin albumi kuin muut. Kolmannella albumilla palasivat takaisin vähän selkeämpiin vokaaleihin, ja samalla se loistava rosoisuus tuosta vähän häipyi, mut edelleen hyvää riffiä ja potkivaa meininkiä kuitenkin. Jossain vaiheessa bändi alkoi mun mielestä toistaa itseään liikaa, ja voi olla että liian kiivas julkaisutahti söi parasta terää biiseistä. Näköjään julkaisi vuosien 98-05 kuusi levyä joista ei mikään enää ole meikäläisen levyhyllyyn eksynyt. Mut on se aina itseltään kuulostanut, eikä ole "kasvanut vanhaksi". Näköjään jäseniä on vaihtunut bändissä myös melkoisen tiuhaan.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti