Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Lordi
1 2 3 4 5 6 7 8 9
reaper666
01.02.2015 11:42:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

slowdive: Ymmärrän logiikan, mutta enpä kyllä silti ole yhtään samaa mieltä. Onhan tuo Gene profiloitunut tietynlaisten biisien tekijäksi ja/tai esittäjäksi Kississä, ja edustakoon kuinka paljon vaan sitä bändin "hirviötä", niin onhan sen skaala (Goin' Blind, See You Tonite -> War Machine, Unholy), kuitenkin laajempi ja samaistuttavampi kuin Lordin "manstö manstö" -vois ikinä olla. Gene pystyy vetämään hempeilyt, panobiisit tai rankistelut, ja kuulija uskoo että näin on näreet - oli sitten maskit/rooli tai ei. Lordin tapauksessa se ei vaan mene näin.
 
Mutta ei Kiss olisi niin hyvä bändi ilman stanleyta. Mun mielestä toi oli ihan hyvä vertaus. Koska kyllähän ilman stanleytä olisi vaan keskitason rock-ryhmä.
genen biisit on niin keskitasoa ja alempaa, että huh huh. ja ne mitkä on hyviä on kirjoittanut joku muu taikka gene ollut co writerinä.
 
J.Newkid
03.02.2015 18:54:57
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

krautio: Miksihän Bill Aucoin -yhteistyö ohitettiin täysin? Kyseessä kuitenkin legendaarinen Kissin ex-manageri.
 
Hyvä huomio!
 
"Katselin videotasi aiheesta Johanna Kurkela - Rakkauslaulu. En kirjoita sinulle enää ikinä mitään."
Kradenius
03.02.2015 20:15:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

krautio: Miksihän Bill Aucoin -yhteistyö ohitettiin täysin? Kyseessä kuitenkin legendaarinen Kissin ex-manageri.
Ehkäpä sekin oli niitä asioita joita Haase ei katsonut tarpeelliseksi näyttää dokkarissa. Kyllä Putaansuun luulisi innoissaan puhuneen Aucoinista.
 
Dirtyh
03.02.2015 20:25:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kradenius: Ehkäpä sekin oli niitä asioita joita Haase ei katsonut tarpeelliseksi näyttää dokkarissa. Kyllä Putaansuun luulisi innoissaan puhuneen Aucoinista.
 
Voipi hyvinkin olla mahdollista. Putaansuu mainitsi jossain haastattelussa ettei voi puhua veloista enempää ettei tule mitään oikeushommia. Ozzfest olisi luonnollinen selitys veloille ja eikös ko. juttu ollut Aucoinin järkkäämä? Vois siis hyvinkin olla että kaikki liittyy kaikkeen.
 
Kipponi
04.02.2015 21:33:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dirtyh: Voipi hyvinkin olla mahdollista. Putaansuu mainitsi jossain haastattelussa ettei voi puhua veloista enempää ettei tule mitään oikeushommia. Ozzfest olisi luonnollinen selitys veloille ja eikös ko. juttu ollut Aucoinin järkkäämä? Vois siis hyvinkin olla että kaikki liittyy kaikkeen.
Kaikkeen mihin liittyy Ozzy ja ennenkaikkea Sharon kannattaa kiertää kaukaa.
Rahat häviää johonkin...
 
Tässä maailmassa (universumissa) on lopulta vain yksi laki: Ylivoima vastaan alivoima. Vahvempi ja älykkäämpi voittaa aina heikomman. Asun EU:n Kuuban osavaltiossa. Olen ajan ja tiedon herra.
Kradenius
16.09.2015 13:17:30
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lordi lähdössä näköjään Australiaan tammikuussa: http://wiwibloggs.com/2015/09/09/ha … h-lordi-tour-australia-2016/102245/
 
Vainaja
16.09.2015 17:03:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No niinpäs näkkyy. Eikä taas Suomen keikkoja. Tässä bändissä tympäsee ehkä koviten just tämä. Mut minkäs sille voi jos tästä ei muut diggaa kun minä ja muutama muu.
 
''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!''
Kradenius
17.09.2015 12:14:16
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oishan täällä faneja mutta keikkajärjestäjät vaan ei tunnu uskovan Lordilla olevan täällä enää mahkuja hyvään keikkojen myyntiin. Tympii se todellakin etteivät muualla enää soita ku korkeintaan Helsingissä ja Rovaniemellä, noiden välissä on todellakin monta isoa tai keskikokoista kaupunkia joissa Lordi ei ole esiintynyt koskaan, tai ainakaan kymmeneen vuoteen.
 
Kradenius
26.08.2016 21:42:47
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

https://www.youtube.com/watch?v=B1ipd3F3GlM
Uuden levyn single Hug You Hardcore. Ihan perus-Lordiahan tämä on vaikkei ihan paras biisi bändiltä kuitenkaan ole.
 
Huurteisen ystävä
08.09.2016 01:19:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Herra Putaansuun olen todennut erittäin mukavaksi veijariksi, muutamilla keikoilla ollaan juotu keskioluset saman pöydän äärellä ja rupateltu niitä näitä. Naapurin miäs melkeinpä, niin tuntee sitä olonsa kuin veljen kanssa olutta joisi.
 
To Live is To Die.
reaper666
08.09.2016 10:04:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huurteisen ystävä: Herra Putaansuun olen todennut erittäin mukavaksi veijariksi, muutamilla keikoilla ollaan juotu keskioluset saman pöydän äärellä ja rupateltu niitä näitä. Naapurin miäs melkeinpä, niin tuntee sitä olonsa kuin veljen kanssa olutta joisi.
 
On avoimesti kertonut, että ei juo olutta.
 
Vainaja
08.09.2016 17:55:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reaper666: On avoimesti kertonut, että ei juo olutta.
 
Eikä muutenkaan alkoholia..jos juo niin viskiä ja kerralla kunnolla.
 
''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!''
reaper666
08.09.2016 19:54:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vainaja: Eikä muutenkaan alkoholia..jos juo niin viskiä ja kerralla kunnolla.
 
Juu en juo kanssa alkoholia ollenkaan. Ja jos juon ni viskiä :D
 
Vainaja
09.09.2016 08:33:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reaper666: Juu en juo kanssa alkoholia ollenkaan. Ja jos juon ni viskiä :D
 
Joo, tämä logiikka ei ole oikein mullekkaan auennut. Kai kyse on siitä, että olut ja muut ei maistu mutta jos jokin maistuu niin viski.
 
''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!''
Kradenius
09.09.2016 18:58:05 (muokattu 09.09.2016 18:59:19)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pari vuotta sitten oli hauska kun Putaansuu kertoi haastattelussa alkoholin käytöstään ja sitten oli isot otsikot: "Lordi juo aina oksennukset rinnuksille!" Ja jätkähän juo siis noin pari tai kolme kertaa vuodessa.
 
JohnJ
16.09.2016 11:28:42 (muokattu 16.09.2016 11:38:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään ilmestyi uusi levy. Ekaa kertaa just kuuntelussa, ja täytyypä sanoa että toimii jopa yllättävän kovaa! Pitää vielä vähän enemmän tutustua ennen kuin tarkemmin osaa arvostella. Sen verran voi jo sanoa että tuo sinkkubiisi Hug You Hardcore jäänee levyn huonoimpien biisien joukkoon omalla listalla (ei se oikein vakuuttanut ilmestyessäkään).
 
EDIT: And The Zombie Says ainakin ihan huikee pläjäys
 
Metal meets the bone!
reaper666
16.09.2016 11:53:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noihan julkaisee nyt fanituotteena, uuden levyn myötä, eläinrasvan.
-Lardi
 
Hirvi
17.09.2016 01:06:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yllättävän kovaa ryskettä levyn loppupuoliskolla. Mulle kolahti välittömästi Down with the Devil. Paras kertsi aikoihin.
 
Kradenius
18.09.2016 18:51:42
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hirvi: Yllättävän kovaa ryskettä levyn loppupuoliskolla. Mulle kolahti välittömästi Down with the Devil. Paras kertsi aikoihin.
Kyseisen biisin pääriffistä tulee muuten itselle vähän mieleen Nightwish.
 
Regalis Apertura
19.09.2016 10:15:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähän yllättäen tämä pesee ainakin edellisen (ja sitä edellisenkin?) levyn 6-0. Nyt jäi edes jotakin mieleen biiseistä eikä ollut niin tasapaksua kamaa kuin aiemmin...
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «