Muusikoiden.net
05.12.2016

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Chaotech - melodic death metal
1
south_of_heaven
02.04.2010 19:11:01 (muokattu 02.04.2010 19:11:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähän pidemmänkin hiljaiselon jälkeen bändimme ottaa jälleen ohjat käsiinsä ja uusi demo on tuloillansa.

Tällä kertaa bändi on itse hoitanut produktion alusta loppuun, ja ainakin itse olen erittäin tyytyväinen matskuun tähän mennessä, varsinkin ottaen huomioon että kyseessä on allekirjoittaneen ensimmäinen ihan julkaistavaksi asti tarkoitettu miksaus.

Tällä hetkellä esillä on yksi biisi tulevalta demolta, muut seuraavat perässä. Kyseinen teos oli Radio Rockin Starba-kisaa varten jo tässä vaiheessa valmiiksi asti viety biisi.

Kommenttia saa antaa soundipuolesta ja tietenkin meiningistä ihan yleiseltä pohjalta :)

http://www.myspace.com/chaotechband

Tämä biisi on ehkä demon kimurantein, muissa on esim. rakenteet hiukan selkeämmät.. Mutta päätimme silti bändin kesken laittaa tämän menemään ainakin tuonne Radio Rockin kisaan, riskejä on otettava :)

Life in plastic, it's fantastic!
Moimies
06.04.2010 17:05:20

south_of_heaven: Vähän pidemmänkin hiljaiselon jälkeen bändimme ottaa jälleen ohjat käsiinsä ja uusi demo on tuloillansa.

Tällä kertaa bändi on itse hoitanut produktion alusta loppuun, ja ainakin itse olen erittäin tyytyväinen matskuun tähän mennessä, varsinkin ottaen huomioon että kyseessä on allekirjoittaneen ensimmäinen ihan julkaistavaksi asti tarkoitettu miksaus.

Tällä hetkellä esillä on yksi biisi tulevalta demolta, muut seuraavat perässä. Kyseinen teos oli Radio Rockin Starba-kisaa varten jo tässä vaiheessa valmiiksi asti viety biisi.

Kommenttia saa antaa soundipuolesta ja tietenkin meiningistä ihan yleiseltä pohjalta :)

Tämä biisi on ehkä demon kimurantein, muissa on esim. rakenteet hiukan selkeämmät.. Mutta päätimme silti bändin kesken laittaa tämän menemään ainakin tuonne Radio Rockin kisaan, riskejä on otettava :)

Tämähän potki kovastikkin. Soundit ja soitto kohdallaan todellakin. Eikun lisää paskaa housuun ja lisää matskua pihalle niin kuunteluun menee.

Melodisen puoleista paahtoa, soittajia hakusessa, linkit omakuvassa!! >>> Vengeance Unleashed l Arska-huone
south_of_heaven
06.04.2010 23:35:54

Moimies: Tämähän potki kovastikkin. Soundit ja soitto kohdallaan todellakin. Eikun lisää paskaa housuun ja lisää matskua pihalle niin kuunteluun menee.

Kiitoksia! :) ollaan ottamassa hommaa niskasta kiinni että saadaan pian demo pihalle, stay tuned!

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti