Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tarot
1 2 3 4
Jokkis
07.01.2011 22:12:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

thrasher95:minkäslaista musiikkia itse yleensä kuuntelet?
 
Noita mitä itse mainitsit paitsi Anthraxia en kyllä kuuntele. Mun mielestä heikoin noista Amerikan ''neljästä suuresta''. Voisinpa melkein sanoa, että kuuntelen pelkästään metallimusiikkia mutta ihan laidasta laitaan. Sieltä ihan HIM:n kahdesta ekasta, Venus Doomista ja To/Die/For:n yhtyeen kaltasesta musasta sinne Cannibal Corpseen asti. Eli aika laajasti noin niin ku metallimusiikin saralla. Nu Metal ja Slipknotin kaltaiset yhtyeet eivät kyllä innosta yhtään.
 
thrasher95
08.01.2011 15:06:04 (muokattu 08.01.2011 15:06:22)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jokkis: Noita mitä itse mainitsit paitsi Anthraxia en kyllä kuuntele. Mun mielestä heikoin noista Amerikan ''neljästä suuresta''
 
ite tykkään anthraxista kyllä mutta ei niillä tosiaan kovin montaa omasta mielestänikään todella hyvää levyä ole, lähinnä spreading the disease ja among the living
 
Nu Metal ja Slipknotin kaltaiset yhtyeet eivät kyllä innosta yhtään.
 
sama homma, ei kyllä toimi munkaan kohalla
 
Wolfhound
10.01.2011 13:43:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

adrianman: Paras levy on edelleen debyytti. ...
 
Tätä ei voi kuin kompata - aikanaan aivan mielettömän kovatasoinen levy ja varsin hyvin aikaa kestänyt ...toki myönnän ettei ehkä ole ihan objektiivisin arvostelu - tuon kun "uunituoreena" sai käteensä, ensimmäisenä kotimaisena hevilevynä, kokonaista 16-vuotiaana, niin... ja näin jälkikäteen voipi muistojen painolastikin hieman... ;)
 
Uusista SOP ei ihan niin iskenyt ja CFB:kin hieman pettymys oli, mutta uusin GoL taas ihan jees.
 
Se mikä ei tapa, vituttaa
Michi
10.01.2011 19:02:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarot kiertää Suomea huhtikuussa:
 
http://www.kingfooentertainment.fi/index.php?page=news&lang=fin&id=176
 
Taitaapi joutua joko Kuopioon tahi Ouluun tahi jopa molempiin lähtemään. Loistavuutta!
 
-Up The Irons!-
Mancubus
11.01.2011 09:07:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kuulemma, syyskuussa studioon! levyä siis pukkaa
 
18is9
11.01.2011 11:21:30
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mancubus: kuulemma, syyskuussa studioon! levyä siis pukkaa
 
Toivottavasti tekevät Talvikuninkaat ja pukkaavat ulos kaikkien progeteemalevyjen äidin!
 
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
Everfrost
28.02.2011 20:55:54 (muokattu 28.02.2011 21:08:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

adrianman: Paras levy on edelleen debyytti. ...

Wolfhound: Tätä ei voi kuin kompata - aikanaan aivan mielettömän kovatasoinen levy ja varsin hyvin aikaa kestänyt ...toki myönnän ettei ehkä ole ihan objektiivisin arvostelu - tuon kun "uunituoreena" sai käteensä, ensimmäisenä kotimaisena hevilevynä, kokonaista 16-vuotiaana, niin... ja näin jälkikäteen voipi muistojen painolastikin hieman... ;)

 
Niin tai näin, vaikka itse Tarot:n tuotantoon aikanaan tutustuin ja ihastuin ensin Suffer Our Pleasures:n ja Crows Fly Black:n kautta enkä vielä Spell of Iron:n ilmestyttyä ollut edes pilkkeenä vanhempien silmäkulmissa niin silti Spell of Iron tuntui välittömästi (ja vielä kymmeniä ja taas kymmeniä kuuntelukertoja myöhemminkin tuntuu) juuri siltä kun tuossa kuvaatkin; uskomattoman ajaton ja kovatasoinen levy ottaen huomioon julkaisuvuoden ja useat sen ajan muut samantyylisen musiikin levyt.
 
"Kiva juttu, munat ja vittu."
Violation Of Morality
21.03.2011 22:01:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?v=xD1q21dr8tw
 
Vainaja
21.03.2011 22:18:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vitti ihan loistava toi video. Repesin alun vitun hippi heitolle. Saa nähä miten puritaanit tykkää uusinta versiosta. Tälläselle satunnais diggarille kyllä uppoo..
 
''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!''
Vekkuli1981
22.03.2011 07:31:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vainaja: Vitti ihan loistava toi video. Repesin alun vitun hippi heitolle. Saa nähä miten puritaanit tykkää uusinta versiosta. Tälläselle satunnais diggarille kyllä uppoo..
 
Alussa pari läppää ja sen jälkeen soittovideo? Ihan taiten ammattitaidolla tehty kyllä ja ylipäätään lajissaan hyvä, ei siinä. En nyt silti mihinkään jalustalle nostaisi.
 
Mutta niin...itse musiikista. Puristi kai en oo, mutta kyllä tuo vieläkin jätti itselle auki sen kysymyksen, että miksi tuo levy äänitetään uudelleen, koska laadun vuoksi ei olisi syytä. Elleivät halunneet pitkästä aikaa julkaista hyvää levyä :) Oikeesti kait syyt lienevät rahapuolella ja levy-yhtiöpolitiikalla. Ja kait tuota ukkelitkin ovat halunneet, koska ovat monesti valittaneet etteivät itse tahtoisi soittaa oikeen mitään alkupään tuotannosta (wtf?). Itseasiassa tämän levyn tekeminen on oikeastaan hyvinkin iso takinkääntö moniin vanhoihin lausuntoihin- Toisaalta jos/kun se johtaa siihen, että vanhempaa matskua kuullaan enempi keikoilla niin en valita.
 
Mutta joo, onhan tuo tuotu tähän päivään, onko se sitten hyvä juttu on ihan eri asia ja kuulijariippuvainen. Aika vähän mä tuosta irti sain jos vertaa alkuperäiseen tai Marcon aikoinaan yksinään laulamiin bändin livevetoihin.
 
www.myspace.com/caughtinthebetween TILAA HORSE METAL-ALBUMI http://www.levykauppax.fi/artist/caught_in_the_between/horse_metal/
potatomoto
24.03.2011 09:17:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tykännyt. Yhtään.
Muutenkaan en ymmärrä tälle mitään muuta syytä kuin sen, että raha kelpaa.
Asia olisi eri jos alkuperäisen soundeissa tai vaikka laulusuorituksissa olisi valittamista. Näinhän ei kuitenkaan ole vaan ainakin miun mielestä alkuperänen on ihan helvetisti parempi.
Eipä tuo nyky-Tarot ole kyllä muutenkaan kiinnostanut ja livenäkin aika mitäänsanomaton.
 
Joo.
Fantasmic
24.03.2011 10:26:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

potatomoto: Asia olisi eri jos alkuperäisen soundeissa tai vaikka laulusuorituksissa olisi valittamista. Näinhän ei kuitenkaan ole vaan ainakin miun mielestä.
 
...et taida kuitenkaan soittaa ko. orkassa?No sitähän minäkin. ;)
Video oli ihan hyvä mutta ei tuo biisi kyllä alkuperäistä voittanut.Muttei sen ollut tarkoituskaan.Mitään lottovoittoahan tuosta ei tekijöille ole tipahtamassa ja niinkuin ainakin Sakari on sanonut, oli tarkoitus päivittää lähinnä soundit vastaamaan nyky Tarotia.
Ja onhan sinne levylle muutettu sellaisia juttuja joihin bändin jätkät eivät myöhemmin niin kauhean tyytyväisiä olleet.
Mie nyt kuitenkin tuon hankin, kivahan se vain on jos pumppu jaksaa vetää.Ei sitä kenenkään ole pakko ostaa tai sen olemassaolosta harmistua. :)
 
Kiksaus
24.03.2011 10:39:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiva juttu olis ollu pelkästään toi Wings, niinkuin hauskana juttuna, mutta koko levy. WTF? Kyllä alkuperäinen kuulostaa paljon paremmalta, eikä noi Sakun soolot ole paljoa muuttuneet. Suomen Vivian Campbell :-D
 
"Oh, what sad times are these when passing ruffians can say Ni at will to old ladies. There is a pestilence upon this land, nothing is sacred. Even those who arrange and design shrubberies are under considerable economic stress in this period in history."
Wolfhound
24.03.2011 13:24:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kai te nyt tän Zacharyn selvityksen http://wingsofdarkness.net/phpBB2/viewtopic.php?t=1110 ootte jo lukeneet...
 
Kuten jo aiemmin sanoin, mun mielestä alkuperäinen on ihan hiton kova tekele (vieläkin), eikä siis tosiaan sinänsä tarttis remakea ....mutta en mä mikään puristi ole ja kun noita Zn perusteluja miettii ja tota videoo kuuntelee, niin kyllä mä alan ymmärtää miks - mielenkiinnolla odotan ja toivon parasta!
 
Näin muuten tuon alkuperäisen http://www.youtube.com/watch?v=HFXcvqgWkHw jo kun se tuli töllöstä (enkä ollut edes vaipoissa enää) - tokihan se silloin oli kova veto ja "aikansa kuvana" on ihan hupaisa nytkin, mutta oon mäkin tässä sen verran "kasvanut" että ainakin tuo videon uusiminen on erittäin jees ;)
 
Se mikä ei tapa, vituttaa
Fantasmic
06.04.2011 19:48:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toimii!Ja onneski tässä on ihan sovituksiakin rukattu eikä vain päädytty vetämään vanhaa uusilla soundeilla.Enkä nyt tarkoita että alkuperäinen SoI olisi millään tavalla huono, päin vastoin eikä tämän sen funktiota olekaan tarkoitus vähentää.
Suosittelen hankkimista kaikille niille jotka Tarotista oikeasti pitävät ja nykylinja miellyttää.
Imperiumissa onkin sitten jo haastista ja arvostelua tarjolla:
http://www.imperiumi.net/index.php?act=albums&id=11778
http://www.imperiumi.net/index.php?act=interviews&id=1418
 
Aika hyvin muuten sanottu: "Kaikella kunnioituksella faneja kohtaan: Me kunnioitamme niitä, jotka kunnioittavat meitä. Yksi Tarotin pitkän iän syistä on piittaamattomuus muun maailman vaateista ja järkähtämätön oman vision toteutus. Ne on meidän biisejä, eikä mun tartte kysellä internetin inisijöiltä, kuinka minä kasvatan lapseni!"
Ihan siis sillä että joidenkin mielestä uusi levytys on jo kuulematta schaibaa ja klassikon raiskausta ynnä rahastusta.Kenenkäänhän ei siis ole mikään pakko uusintaversiota kuunnella, vielä vähemmän ostaa. ;)
 
thrasher95
11.04.2011 22:41:30 (muokattu 12.04.2011 15:05:52)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noniin! Nyt on tarot nähty kunnolla livenä! lahden finlandia klubilla kävin lauantaina bändin keikalla ja meininki oli aivan mahtava! Pääsin vielä eturiviinkin ja pääsin kättelemään bändin jäseniä ^^
elämäni parhaat vajaa 2 tuntia ja uudet sovitukset spell of ironin biiseistä oli mahtavia vaikka love´s not made for my kind oli vain vähän liian erilainen omasta mielestäni kun vertaa alkuperäiseen. m/ {-_-} m/
 
Marshallga
12.04.2011 13:19:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

22.4. oli tarkoitus lähteä Kuopioon katsomaan ja samalla pyörähtää kaverin luona pitkästä aikaa. Liput on tosin sen verran tyyriit, että katsotaanpa tuleeko lähdettyä mihinkään.
 
"Support music, not rumors."
Horsebreaker
29.06.2015 02:26:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs tää bändi tekee nykyään? Zacharyn kaikki aika taitaa mennä youtube/facebook shit videoiden tekoon ja Salmelalla on Lazy Bones bändi.
 
Onko tää bändi lopettanu?
 
janezki_
29.06.2015 11:02:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Horsebreaker: Mitäs tää bändi tekee nykyään? Zacharyn kaikki aika taitaa mennä youtube/facebook shit videoiden tekoon ja Salmelalla on Lazy Bones bändi.
 
Onko tää bändi lopettanu?

 
Ei ole lopettanut. Biisejä kuulemma on paljonkin, mutta niitä ei ole päästy treenaamaan kunnolla bändinä.
 
Alkuvuodesta Saku ilmoitti facessa:
Olen tehnyt Tarotin tulevaa 8 viisua demoja ja Janne sekä broidi toisen mokoman (ei yhtye). Sitten kun aika on valmis tulee albumi.
 
Marco sanoi tuossa alkukesästä, että siellä on yhdellä jäsenellä (ilmeisesti rumpali Pecu) terveyden kanssa ongelmia ja ne pitää selvittää ennen kuin mitään aletaan edes suunnittelemaan pidemmälle.
 
Sitten on nuo muiden yhtyeiden aikataulut (Nightwish, Turmion Kätilöt jne.), niin ehkä ihan heti ei ole tulossa.
 
Suattaapi olla niin tai suattaapi olla olematta. Männessä näkköö!
Kradenius
26.07.2015 14:38:50 (muokattu 26.07.2015 14:42:22)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisi sellainen kysymys että millä keikalla Tarot käytti viimeisen kerran Eb standard/Drop C#-virityksiä?
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «