Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Baroness
1 2 3 4 5 6
superfly
19.12.2015 21:54:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiedä mikä mussa on vikana mutta tuo Yellow & Green on mun korvaan aivan peevelin loistava levy. Aukeaa joka kuuntelukerralla lisää ja löytyy uusia hienoja juttuja aina vaan. Noista muista levyistä en silleen innostunut, tarvii toki yrittää vielä. Purple on korkkaamatta kokonaan.
 
Killing internet dragons is serious business!
Ziggy Bubba
20.12.2015 11:44:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

superfly: En tiedä mikä mussa on vikana mutta tuo Yellow & Green on mun korvaan aivan peevelin loistava levy. Aukeaa joka kuuntelukerralla lisää ja löytyy uusia hienoja juttuja aina vaan. Noista muista levyistä en silleen innostunut, tarvii toki yrittää vielä. Purple on korkkaamatta kokonaan.
 
Samat sanat.
 
Tosin Purplesta oon kuullut pari biisiä, jotka on tosiaan rankasti säröllä, ikävä kyllä. Y&G:n perusteella olisin luullut Baronessin olevan vika bändi joka tohon pelleilyyn lähtee.
 
Bubba Youtubessa: ZE BUBBA's gear demos
Muovinen
21.12.2015 13:29:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

superfly: En tiedä mikä mussa on vikana mutta tuo Yellow & Green on mun korvaan aivan peevelin loistava levy. Aukeaa joka kuuntelukerralla lisää ja löytyy uusia hienoja juttuja aina vaan. Noista muista levyistä en silleen innostunut, tarvii toki yrittää vielä. Purple on korkkaamatta kokonaan.
 
Täällä kans sama homma. Redillä ja Bluella laulupuoli on vielä niin lastenkengissä, että kokonaisuus ei kanna ja levyt tuntuu enemmän sellasilta riffijameilta. Mulle iskee erityisesti Little Things (varsinkin loppu) ja Twinkler keltaselta plätyltä.
 
Harmi jos Purple on ajettu lyttyyn :( Ite oon vasta netistä kuunnellu noita, kun vinyyli on myöhässä.
Ruutukunkku
21.12.2015 14:44:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muovinen: Täällä kans sama homma. Redillä ja Bluella laulupuoli on vielä niin lastenkengissä, että kokonaisuus ei kanna ja levyt tuntuu enemmän sellasilta riffijameilta. Mulle iskee erityisesti Little Things (varsinkin loppu) ja Twinkler keltaselta plätyltä.
 
Harmi jos Purple on ajettu lyttyyn :( Ite oon vasta netistä kuunnellu noita, kun vinyyli on myöhässä.

 
Mulle esim tuo Little Things edustaa taasen just sitä puolta bändistä, joka vieroitti minut totaalisesti ainakin tuosta Yellow & Green levystä. Varsinkin nuo laulumelodiat vaan on omaan korvaan jotain niin lapsellista.. En edes tiedä mikä noissa niin ärsyttää, mutta tämmöstä tämä on. Red ja Blue maistuupi kyllä. Purplesta en tiedä mitään.
 
You are number six
Blizk
21.12.2015 18:50:07 (muokattu 21.12.2015 18:51:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ruutukunkku: Mulle esim tuo Little Things edustaa taasen just sitä puolta bändistä, joka vieroitti minut totaalisesti ainakin tuosta Yellow & Green levystä. Varsinkin nuo laulumelodiat vaan on omaan korvaan jotain niin lapsellista.. En edes tiedä mikä noissa niin ärsyttää, mutta tämmöstä tämä on.
 
En tiedä melodioiden lapsellisuudesta, mutta laulu kuulostaa epävireiseltä.
 
Röntgen-Jeesus
29.12.2015 11:52:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Purple kuunneltu kertaalleen ja ensivaikutelma oli kyllä mukaansatempaava. Tulen kyllä varmasti kuuntelemaan vielä useita kertoja.
 
Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä. Vessajono: Mulkkua pitää pystyä heiluttamaan joko päältä tai alta, muulla ei oo väliä.
bedlam
08.01.2016 20:55:23
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Baronessin uutukainen sai kunnian olla eka ostamani vinyyli 25 vuoteen (no parit Pekka Pohjolat ostin samalla). Kannet on ihan helskutin komeat, mutta jumaliste tää ritisee, rätisee, poksuu ja paukkuu samalla tavalla kuin digiversiokin. Epäilen, että tämä on ihan tyyliraykaisu koska tää kuulostaa pahemmalta kuin Atheistin Elements, joka on ollu tähän asti pahin kuulemani masterointimoka. Tuntuu ihan helvetin väärältä ja pahalta kuunnella tällaista paskaa vinyylisoittimella. Hyi.
 
Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com
Ziggy Bubba
08.01.2016 22:01:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vinyylisoittimella nyt rätisee ja poksuu vähän kaikki, mutta se on sivuhuomio, asian vierestä.
 
Tosi ikävä kuulla kyllä, että tämä sama täysin paiskottu, "tiiliseinän" soundi on kaikilla formaateilla. Mun puolesta Baroness saa tällä kertaa pitää tunkkinsa - hyvälaatuinen ääni on itelle tärkeää, etenkin jos pitää ihan rahaa pistää tuotteeseen.
 
Ei varmaan ole Guitar Hero -miksausta tulossa tälle pelastukseksi, perkele...
 
Suosittelen kaikille Yellow & Greeniä, sekä vinyylinä että muissa muodoissa. Helvetillinen sääli on tämä uusin.
 
Bubba Youtubessa: ZE BUBBA's gear demos
bedlam
08.01.2016 22:35:20
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ziggy Bubba: Vinyylisoittimella nyt rätisee ja poksuu vähän kaikki, mutta se on sivuhuomio, asian vierestä.
 
Tosi ikävä kuulla kyllä, että tämä sama täysin paiskottu, "tiiliseinän" soundi on kaikilla formaateilla. Mun puolesta Baroness saa tällä kertaa pitää tunkkinsa - hyvälaatuinen ääni on itelle tärkeää, etenkin jos pitää ihan rahaa pistää tuotteeseen.
 
Ei varmaan ole Guitar Hero -miksausta tulossa tälle pelastukseksi, perkele...
 
Suosittelen kaikille Yellow & Greeniä, sekä vinyylinä että muissa muodoissa. Helvetillinen sääli on tämä uusin.

 
Pitää joo tuo edellinen hommata. Tää uusin oli kamalaa kuunneltavaa jo ihan senkin puolesta, että tosiaan kyseessä oli eka hankkimani vinyyli vuosikymmeniin ja kuulosti Death Magneticille potenssiin kymmenen. Jos kukaan on kuullut Atheistin Elements-levylle, niin sanotaan että sama fiilis kun sen pahimmissa rätinäkohdissa paitsi että se ei hellitä kuin parin biisin kohdalla. Eikä ongelma ole äänentoistossa, sen jälkeen kuuntelin nuo Pekka Pohjolan vinyylit ja ne soivat kuin unelma.
 
Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com
Ziggy Bubba
08.01.2016 23:16:07
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bedlam: Pitää joo tuo edellinen hommata. Tää uusin oli kamalaa kuunneltavaa jo ihan senkin puolesta, että tosiaan kyseessä oli eka hankkimani vinyyli vuosikymmeniin ja kuulosti Death Magneticille potenssiin kymmenen.
 
Kyse ei varmasti ole kyllä kamoista, kyllä sen lanatun dynamiikan ja särkemisen kuulee about millä vaan.
 
Yellow & Green on etenkin tässä kohtaa tosi suositeltava levy. Musta se on muutenkin kepeesti bändin paras levy - ainakin tohon pilattuun asti. Ja hassusti, siinä on tosi hieno tuotanto.
 
Bubba Youtubessa: ZE BUBBA's gear demos
metlica
16.01.2016 12:26:06
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terrorizerin #266 kannessa komeilee..
 
What's yours?!
Tympee Huttunen
21.08.2016 16:46:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin viimein tämän bändin katalogin haltuun.
 
Olin tuota uusinta (Purplea) kuullut vain Spotifysta ja ajattelin, että ilmaiskuulijoille on joku huonompilaatuinen versio tarjolla, mut mitä hittoa kun levy on tosiaan merkillisesti ruvella. Piti tulla lukeman, onko muitakin ihmetyttänyt ja näemmä oli. Mikähän tossa on taustalla? Joku tape-masterointi-plugari? Hyviä biisejä kyllä, mutta soundi ihmetyttää.
 
Yellow&Green hiton hyvä. Joskus näin Ruisrockissakin nämä.
 
Ziggy Bubba
23.12.2016 04:23:07
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tälleen vastasi bändi kun kritisoin uuden levyn ylikompressoitua ja säröistä tuotantoa. Tosi iso sääli:
 
"Baroness: We think we did make it right. Nice and compressed and loud."
 
Kyllä osaa olla taitavat muusikot pihalla tuotannon suhteen.
ramionparas
23.12.2016 12:47:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ziggy Bubba: Tälleen vastasi bändi kun kritisoin uuden levyn ylikompressoitua ja säröistä tuotantoa. Tosi iso sääli:
 
"Baroness: We think we did make it right. Nice and compressed and loud."
 
Kyllä osaa olla taitavat muusikot pihalla tuotannon suhteen.

 
yritin tässä äskettäin kuunnella levyä "eihän se nyt niin kovalla ollut?"...oli se ja siirryin takaisin vanhoihin levyihin..sääli..
 
"Jees. Hyvä muistaa... En oo käynyt täällä niin pitkään aikaan ettei oikein muista miten homma toimii..."
Dropped C
23.12.2016 12:47:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No ihmekkös Hetukka diggas tästä rieskasta. Tunsi varmaan olonsa kotoisaksi.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «