Muusikoiden.net
09.12.2016

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Suomalainen Black Heavy Metal yhtye WIZZARD
1
Mad-Mike
02.10.2009 22:17:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kukaan täällä ikinä kuullut tätä yhtyettä? Jos on omistaako yhtään alkuperäistä levyä? Itse onnistuin pitkän ja kovan koluamisen jälkeen löytämään heidän ensimmäisen "oikean" pitkäsoiton cd:nä Kanen levykaupasta, samalla löysin Tormentor-sinkunki ja seki oli pakko saada.

Mutta tämän bändin albumi Songs Of Sin And Decadence tuntuu olevan erittäin vaikea saada. Olen kysellyt ja metsästänyt divarit ja muut levyliikkeet netissä ja kaupungeissa mutta EI.

Antakaas mielipidettä tästä bändistä ja kaikki mahdolliset ideat mistä tämän bändin levyjää voisi olla mahdollista vielä saada.

-Ei se nopeus vaan se taito-
thaapala
02.10.2009 22:24:14

Itsekin jokunen aika sitten noita levyjä koitin metsästää, mutta tuloshan oli puhdas nolla. Kokemukset bändistä kuitenkin melko vähissä, bodomin splittisinkku ja jostain netistä jokusen biisin sain joskus kuunneltua...

Kiitokset kuitenkin muistutuksesta, pitänee taas katsella josko löytyisi :)

Mad-Mike
02.10.2009 22:29:16

Njoo..
Vihjeenä voin työtäsi helpottaa sen verran että www.ariman.fi ja sieltä 400.000 cd:n tilaus (tai joku sellanen) löytyy Wizzardia MUTTA ei löydy tuota Songs Of Sin... levyä.

thaapala
02.10.2009 22:37:18

Eb-tuning: Njoo..
Vihjeenä voin työtäsi helpottaa sen verran että www.ariman.fi ja sieltä 400.000 cd:n tilaus (tai joku sellanen) löytyy Wizzardia MUTTA ei löydy tuota Songs Of Sin... levyä.

Kiitän, reilu 22€ levystä alkaa olemaan taas liian suolainen hinta jo ihan periaatteen vuoksi. Mutta siellähän tuo Songs of Sins & Decadence näyttäisi myös olevan.

Mad-Mike
02.10.2009 22:43:30

Tuosta hinnasta puheenollen. Itse maksoin heidän ekasta levystä 8,5 euroa ja sinkusa 1 euron ja jos tuo Songs Of Sin&Decadence maksaa tosiaan sen 22 euroa nii mikä mättää...?

Eka levy se vasta onkin harvinainen ja missää en aikaisemmin sitä edes nähnyt listalla taikka hyllyssä ja ku löyty nii hinta alle 10 euroa ja sit pyydetää tuplahintaa muusta tuotannosta!!

Ei oikein mahdu mun kaaliin :D

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti