Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: FM2000: Meibi bus home (julk. 4.3.09 Sakara-records)
1 2 3 4
Superkingi
12.03.2009 22:25:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Deranged: Ja jos ei edellämainittujen yhtyeiden tuotokset iske, vika on kai omassa päässä? Niin tai näin, ei vaan iske, ei yhtään. Eikä kyllä tämä Meibi Bus Homekaan kolahda. Eikä mm. Stratovarius, Nightwish, Thunderstone, Spinal Tap, Popeda, Eppu Normaali, Teräsbetoni, Apulanta tai mikään muukaan tahallisena tai tahattomana vitsinä tehty "musiikki".
 
Kun ei iske lastenmusiikki tai Irwinin renkutukset, pakko kai sitä on jonkin sortin hullu tai vähintään mauton pelle olla.

 
Popedaa ei haukuta!
 
Deranged
13.03.2009 09:28:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Superkingi: Popedaa ei haukuta!
 
Avaa suusi niin kakkaan sinne..
 
Super-Jari
13.03.2009 10:32:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaippa se on vähän että mitä kukakin pitää vakavana. Suora jurnutus ilman mitään musiikillista hassuttelua on kyllä väkisinkin vähän koomista. Kun taas hyvällä maulla toteutettu laulu- tai soitinhassuttelu on mun mielestä vain hyvä asia. Tosin siinä taas palataan siihen että mitä kukakin pitää vakavana ja mitä kukakin hauskana.
 
Jos nyt jotain vielä aiheeseenkin niin otsikon yhtye ei kyllä silti iske mulle ollenkaan. En lähtis vertaamaan Staminaan edes fiilisten puolelta.
Räkkipeli
13.03.2009 11:04:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kombbaan wasaraa. Omasta mielestäni Eppu Normaali on niin hyvin tehtyä suomalaista poprokkia ettei parempaa saralta löydy.
 
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Superkingi
15.03.2009 00:27:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Deranged: Avaa suusi niin kakkaan sinne..
 
Pistäppä yhteystietos mulle, katotaa mite pojalle käy!
 
Aegis
15.03.2009 16:05:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan objektiivisesti ajateltuna, en minä itse tätä nyt varsinaisesti minään hassutteluna pitäisi, kyllähän tälläisen tavaran luominen kuitenkin vaatii ihan samalla tavalla sitä raakaa työtä kuin muukin taide. Ainakaan ei ole tehty mitään kädenlämpöistä. Ei sillä että se mihinkään vielä miun henk. koht. tasolla riittäisi.
 
Tame wolves are nothing but dogs.
novo
15.03.2009 17:03:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän MBH on niin selkeä pettymys Pasuunoiden jälkeen. Vaikuttaa vähän siltä, että poikain ideat on loppunu pahemman kerran. Rotan lyriikat ei lähe yhtään ja biisit maistuu vanhan toistolta. Eipä tarvi ostaa kiertuerättejä eikä varsinkaan sikapaitaa.
 
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
Väkevämies
15.03.2009 17:39:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

novo: Kyllähän MBH on niin selkeä pettymys Pasuunoiden jälkeen. Vaikuttaa vähän siltä, että poikain ideat on loppunu pahemman kerran. Rotan lyriikat ei lähe yhtään ja biisit maistuu vanhan toistolta. Eipä tarvi ostaa kiertuerättejä eikä varsinkaan sikapaitaa.
 
Ikävä kyllä. Se ei tosin tarkoita etteikö tältäkin muutama oikein mainio kappale löytyisi, esim. Alamaailman harjalla on ihan kova. Mutta sitten siellä on näitä vähän jo liikaakin hassuttelun puolelle meneviä biisejä, nimittäin Hartsport ja Super-Karpo ei toimi enää miulle ollenkaan. Mutta en nyt huonoksi levyksi sanoisi, epätasaiseksi ehkäpä.
 
novo
15.03.2009 21:23:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mmmm-mm, Pasuunoillaki on pari hutia eikä Volovokaan tasalaatuisuudella loista. Itteasiassa Volovo on varmaan heikoin esitys FM:ltä IMO. Pitäiskin ottaa taas tarkasteluun pitkän tauon jälkeen, josko siitäkin löytyisi uusia puolia.
 
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
0058
16.03.2009 16:20:46 (muokattu 24.03.2009 18:20:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

.........................
 
Kirjoitus virhe
18.03.2009 19:12:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

novo: Mmmm-mm, Pasuunoillaki on pari hutia eikä Volovokaan tasalaatuisuudella loista. Itteasiassa Volovo on varmaan heikoin esitys FM:ltä IMO. Pitäiskin ottaa taas tarkasteluun pitkän tauon jälkeen, josko siitäkin löytyisi uusia puolia.
 
Helvetin puuduttava se on levynä mutta parhaat biisit sieltä kuitenkin mun mielestä löytyy. Toi uus materiaali (toistetaanpa) ei vaan lähde. Ehkä livenä kännissä?
 
Fuck that! I want my rockstars dead! -Bill Hicks
Tuomio
13.05.2009 15:15:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minamina-laulusta syntyi aika komea video. Nähtävissä Youtubessa:
http://www.youtube.com/watch?v=jismPyn0fGE
 
Youtube pakkaa kauniit mutta kaistaa syövät efektit vähän mössöksi, mutta minkäs teet.
 
Lag
22.05.2009 13:02:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täähän on just kovaa, sen mitä MySpacesta kuuntelin. Eritoten Juvatukka on eri jees.
 
sticky fingers
22.05.2009 16:36:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko FM2000 aina luottanut näihin huumorisanoituksiin? Muistan kerran kuunnelleeni tätä Stam1nan lämppärinä Virgin Oilissa, mutta silloin ei huonosta miksauksesta tai jostain muusta johtuen saanut sanoista mitään selvää. Silloin sivuutin tämän olankohautuksella. Nyt musiikki kuullostaa hyvältä, mutta ei noita sanoja vaan voi kuunella. Myös laulajan soundi on kiusaava. Mitäpä tässä...Hyvää musiikkia pilaavilla lyriikoilla...
 
-sf
 
"tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..."
Estranged
22.05.2009 16:37:34 (muokattu 22.05.2009 16:38:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sticky fingers: Onko FM2000 aina luottanut näihin huumorisanoituksiin? Muistan kerran kuunnelleeni tätä Stam1nan lämppärinä Virgin Oilissa, mutta silloin ei huonosta miksauksesta tai jostain muusta johtuen saanut sanoista mitään selvää. Silloin sivuutin tämän olankohautuksella. Nyt musiikki kuullostaa hyvältä, mutta ei noita sanoja vaan voi kuunella. Myös laulajan soundi on kiusaava. Mitäpä tässä...Hyvää musiikkia pilaavilla lyriikoilla...
 
-sf

 
Täällä vähän samat fiilikset. Musiikki toimii, mutta sanoitukset on mitä on, joten menee vähän huumorimusiikin puolelle.
 
Edit. Livenä uskoisin, että toimii, mutta levyltä tätä en tälläisenaan kuuntele.
 
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone
Marshallga
05.09.2009 00:04:48 (muokattu 05.09.2009 00:05:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 105 päivää vanhaan ketjuun!
 
No soriiiiiiii. Ai jai, ensi viikolla olisi 10-vuotiskeikan vuoro. Siellä räjähtää, ainakin meikäläisen tajunta! Innolla odotan kuulevani laajemmalti bändin repertuaaria, itselläni on käsitys ainoastaan Moskovan pasuunoiden aikaisesta ja jälkeisestä tuotannosta ja muutamista irtobiiseistä sieltä täältä katalogia.
 
"Support music, not rumors."
Vainaja
12.09.2009 13:22:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ai Ai! tänään räjähtää! Vähän veikkaisin että on isot pileet tulossa ja veturitallit repeilee liitoksistaan. Onko moni m.nettiläinen vääntäytymässä paikalle?
 
Päin puuta. Pää edellä.
jason666
12.09.2009 13:38:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä minä minä minä sinä minä minä minä. Ja ehkä pari muuta. Iltaa odotellessa.
 
Marshallga
12.09.2009 19:11:17 (muokattu 12.09.2009 19:24:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heikkopäinen sankari ilmoittautuu joukkoon harvaan. Yksin nostattelen tässä keikkafiilistä kaljoittelun merkeissä, kun kaverit otti ja hylkäsi illan suunnitelman.
 
"Support music, not rumors."
Marshallga
12.09.2009 19:26:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vainaja: Ai Ai! tänään räjähtää! Vähän veikkaisin että on isot pileet tulossa ja veturitallit repeilee liitoksistaan. Onko moni m.nettiläinen vääntäytymässä paikalle?
 
Kuusamosta asti olet näköjään tulossa katsomaan bändiä, tälle täytyy nostaa hattua :)
 
"Support music, not rumors."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «