Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kukaan lähdössä frostbiteille lahteen ?
1 2 3 4 59 10 11 12 13
Antti1997
08.02.2009 01:54:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.pekola.net/blog/?p=943
 
"ehkä paras trippi tää vihree, tää jossa päärynä skeittaa" -saara.
Snapo
08.02.2009 01:59:59 (muokattu 08.02.2009 02:03:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei menny vissiin ihan niinku elokuvissa...
 
Väläys Frostbitesta:
 
Järjestyksenvalvoja tuo väsyneelle kollegalleen kupin kahvia todella kyllästyneen näköisenä ja toteaa: "Sokeriahan ei tietenkään ollut."
hehheh
 
"Heavy kitarat on toinen juttu mutta ne on ohut kaulasia ja sopii lähinnä pelkkään tilitykseen." -zanteri
Jokunen
08.02.2009 07:05:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika rankkaa tarinaa oli tuolla Imperiumin puolelle tapahtuman järjestelyistä. Onneksi ei tullut lähdettyä.
 
"OHO! OHO!" -Paavo M. Petäjä
Deranged
08.02.2009 07:46:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ookkaan vissiin ihan putkeen menny nää kemut.
 
Juuei. Vittusaatana. 600km edestaas ajoa Filthin perumisesta huolimatta, keikkapaikan ovelle saapuessa ovessa lappu :Mayhem peruttu.
 
No ajattelin että Gorgorothista tulee hyvä, koska keikkapaikan äänentoisto, valot ja soundi tuntuivat olevan kunnossa. Ja mökää riitti kitaroille kunnolla, toisin kuin viime kesän Tuskassa.
 
No, siinä klo 23.05 Gorgorothista tulee pettynyt kolmikko ilmoittamaan että emme voi esiintyä koska kitaristit ovat jumissa Oslossa sään takia.
 
Helevetin perse sentään. Laitoin reklamaation ja osittaisen korvausvaatimuksen lipun hinnasta menemään välittömästi järjestäjille.
 
Ei tuolla kyllä tiedotus pelannut yhtään.
 
Traditional
08.02.2009 11:56:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on vähän sellainen fiilis että tuo "aleksi" Voi hakata päätä pienoisesti seinään tällä hetkellä.
 
"Sori, ei heru säälipiparia, saatanan muusikko"
Punisher
08.02.2009 12:01:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

GRG, se on miten sen ottaa:
http://www.ess.fi/upload/audio/2009/2/6/aleksi.mp3
 
"There is no need for torture: hell is other people." - Jean-Paul Sartre (No Exit, 1944)
Traditional
08.02.2009 12:03:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

GRG, se on miten sen ottaa:
http://www.ess.fi/upload/audio/2009/2/6/aleksi.mp3

 
Aika kylmäveristä kusetusta, missä toi pätkä on soinut?
 
"Sori, ei heru säälipiparia, saatanan muusikko"
Räkkipeli
08.02.2009 12:13:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Joo että kaikki vaan paikalle sinne huomenna ja tänäänki sieltä saa vielä lippuja ovelta!"
 
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Tympee Huttunen
08.02.2009 12:15:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Joo että kaikki vaan paikalle sinne huomenna ja tänäänki sieltä saa vielä lippuja ovelta!"
 
Ilmeisesti tuo Mayhem peruutti vasta seuraavana päivänä haastattelusta ja Gorgorothikin oli tulossa lauteille, mutta lentokentän sulkemisen takia kaksi miestä jäi Norjaan. Eipä siinä, reisille meni silti. Liian iso pala purtavaksi järjestäjälle.
Traditional
08.02.2009 12:18:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ilmeisesti tuo Mayhem peruutti vasta seuraavana päivänä haastattelusta ja Gorgorothikin oli tulossa lauteille, mutta lentokentän sulkemisen takia kaksi miestä jäi Norjaan. Eipä siinä, reisille meni silti. Liian iso pala purtavaksi järjestäjälle.
 
No oli tuossa aika selvästi äänessä hermostuneisuutta ja väkinäisyyttä.
 
"Sori, ei heru säälipiparia, saatanan muusikko"
Traditional
08.02.2009 12:18:40 (muokattu 08.02.2009 12:19:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jawohl, duppelpost!
 
"Sori, ei heru säälipiparia, saatanan muusikko"
t.heiska
08.02.2009 12:27:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin siis oliko toi gorgogothin peruuntuminen vaan paskaa tuuria vai oliko järjestäjä ryssiny myös sen?
 
migreeni
08.02.2009 12:37:33
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämän kaiken perjantaina todistaneena voin sanoa että talikot ja soihdut on päivän sana jahka toi Aleksi kolostaan ryömii jokin päivä. Ei siinä mitään, paskat järjestelyt toi oman ainutlaatuisen huumoriarvonsa peliin :D Hauska reissu, paska jätkä, paska festari, ei kaupallista potentiaalia. Jatkoilla oli parempi meno!
 
Jebe-
08.02.2009 12:58:54 (muokattu 08.02.2009 12:59:01)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin siis oliko toi gorgogothin peruuntuminen vaan paskaa tuuria vai oliko järjestäjä ryssiny myös sen?
 
Osa bändistä oli vissiin perjantaina mennyt lentokentälle ja huomanneet ettei heidän matkojaan ollut maksettu. Olivat he perille päässeet kuitenkin, mutta ainakin joku kirjoitti että olisivat omasta pussista matkansa maksaneet.
 
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
Antti1997
08.02.2009 14:01:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www2.hs.fi/klik/alkuluku/kot … iset/huippuvirallinenkirja9801.html
 
Promillerock
 
- Kuuma rock-kesä -92 on jälleen tulossa ja tänään on paljastettu suurin osa kesän ulkomaanvieraista.
 
- Lista on laadukas ja täyttää jokaisen rokkidiggarin unelman.
- Kovimmaksi festariksi näyttää muodostuvan Mikkelissä järjestettävä Promillerock-92.
Elävän Musiikin Yhdistyksen toiminnanjohtaja Peppi Suojanen, tässä kun silmäilen Promillerockin esiintyjälistaa, niin täytyy sanoa, että tämä näyttää hyvin vakuuttavalta.
- Totta kai, just tossa lähettelin telefax-laitteella viimeisiä sopimuksia maailmalle. Mun mielestä meillä on tänä vuonna onnistunut esiintyjälista. Mä oon ajatellu, että lauantai räjähtäs käyntiin Bryan Adamsilla Rytmiteltassa. Sivulavalla olis samaan aikaan U2 ja päälavalla KLF.
- Teillä on tänä vuonna myös etnoteltta?
- Sinne on buukattu Roxette, ZZ Top ja Dire Straits. Muuten lauantaina on kovaa ryhmää: meille tulee Bob Dylan, Tom Petty ja George Harrison. Nää tosiaan heittää perjantaina lupikeikan Kaatranhovissa Travelin Vilpureina.
- Lauantain pääaktiksi on tänne Promillerockiin buukattu varsin mielenkiintoinen yhdistelmä.
- Joo! Michael Jacksonin ja Guns'n'Rosesin yhteiskeikka! Tää voi vetää väkee! Sit sunnuntai alkaa lastentapahtumalla, jossa on esiintyjänä Queen.
- Eikö se Queenin laulusolisti kuollut viime vuonna ...
- Ai jaa ... meinaako ne rikkoa sopimusta? Me ollaan kyllä tehty sopimus ajoissa, hoitakoot sitten sijaisen ... Tai kyl mekin se voidaan hoitaa; esimervan Airport Kidneysin laulusolisti Faggot vois tuurata tätä vainajaa hyvin.
Tää Airport Kidneys on hyvä pumppu. Ne voitti kolmannen sijan Vaasan läänin bändikatselmuksessa. Ne sai palkinnoksi plektrat ja 15 minuuttia studioaikaa. Niiden omakustannesingle Lick my lovepump on soinu Radio Paitapiiskassa pari kertaa. Se vetää varmaan hyvin väkee!
- Sunnuntai näyttää sitten pääpäivältä.
- Joo, mitä täällä nyt on, Kylie Minogue, Neil Young, R.E.M., Nirvana, Bruce Springsteen, New Kids On The Block, Public Enemy, Elton John, Kate Bush, Simply Red, Prince ja AC/DC. Ai niin, sanoinko mä Airport Kidneysin?
Ja loppujameissa Kaatranhovin pubin puolella on David Bowien, Rod Stewartin, Annie Lennoxin ja Hammerin bluesbändi. Ja Limppunen tulee mukaan jammailemaan. Mä oon sopinut tästä jo Limppusen kanssa. Vetää varmaan hyvin väkee!
- Niin, Peppi Suojanen, viime vuonnahan Promillerockissa kävi niin, että huippunimekäs esiintyjäkaarti perui tulonsa puoli tuntia ennen porttien avaamista.
- Niin. Paikalla oli silloin vain Airport Kidneys ja Lapinlahden Lintujen Timo Eränkö, jota häntäkään ei päästetty festivaalialueelle.
- Tää on valitettavaa, mutta tämmöstä sattuu. Tää ala elää koko ajan. Tää on riskien ottamista. Mä oon funtsinut tätä juttua, et johtuiko se jostain mitä mä tein, mä elän tästä ... ja en mä tätä rahasta tee ... huonona päivänä mä sanon itselleni It's only rock'n'roll ... ja olihan siellä se Airport Kidneys, sen tää on opettanut, että nauttii pienistä asioista ... kato sä tiedät, "That's life, never a dull moment".
Tervetuloa tänä vuonna Mikkeliin Promillerockiin. Tänä vuonna on hyvät hipat! Wellcome!
 
"ehkä paras trippi tää vihree, tää jossa päärynä skeittaa" -saara.
Traditional
08.02.2009 14:52:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meinaa vähän tuo imperniumi notkua, uskomattoman hitaasti aukevat.
 
"Sori, ei heru säälipiparia, saatanan muusikko"
Exhausted
08.02.2009 16:38:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Punkinfinlandiin on kopioitu parhaat palat:
 
http://www.punkinfinland.net/forum/ … 3&postdays=0&postorder=asc&start=15
 
Aika pahasti on mennyt hommat näköjään pieleen
 
Kukupatti
08.02.2009 16:41:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse sairastuin juuri ennen perjantaita ja makasin kotona kovassa kuumeessa, samaan aikaan kun kansa pyöri Lamb Of Godin ja Profane Omenin tahdittamana. Harmittaa pirusti, sillä odotin erityisesti LoG:in näkemistä pitkään.
 
jigsore
08.02.2009 17:22:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hoho, eipä käy Aleksia kateeksi.
Sisko oli tuonne matkannut Rovaniemeltä ja oli vissiin tyytyväinen LOGin nähtyään. Hyvä että ne edes soitti.
 
seikkailumielellä ja leikkimielellä
phf
08.02.2009 18:47:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joku käyny kattoon Imperiumin sivuja vähään aikaan? :D Etusivuilla "Vituiksi meni" ja ei muuta...
 
FUCK ALL FUCKING SHIT - SKITFUCKED OR DIE!!!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 59 10 11 12 13

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «