Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Queensryche
1 2 3 4 523 24 25 26 2732 33 34 35 36
Lifelover
22.09.2016 02:59:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos ei nyt kiinnitetä Tateen huomiota lainkaan niin biisi ei oikeastaan ole huono, tosin se voisi olla vähän suoraviivaisempi. Auttaisi varmaan myös jos se ei olisi miksattu ihan päin vittua. Ihan ok taustamusiikkia. Mieluummin tätä kuuntelee kuin jotain Meshuggahia. Huvittavasti kuulostaa myös siltä että on vähän apinoitu "oikeaa" Queensrycheä.
 
One who treats difficulties as the normal state of affairs will never be discontented.
pekka montin
23.09.2016 05:52:26 (muokattu 23.09.2016 05:57:36)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuosta kappaleesta olisi voinut jopa johonkin olla jos se olisi tuotettu hieman mielikuvituksellisemmin.
 
Kaikista eniten kuitenkin tökkii Taten omituinen fiksaatio efektoida oma laulu lähes tunnistuskelvottomaksi.
Kaverilla on kuitenkin Tone (oma tunnistettava saundi) vielä kunnossa vaikka yläsarja alkaakin olemaan jo aika hyvin done.
Taten tapauksessa kuitenkin saundi ja tulkinta on ollut se "juttu" vaikka korkealta on kiskottukin. Torre ei saa vain ääneensä sitä herkkyyttä mikä Tatella oli, ja on tavallaan edelleen yhä, jos hän (Tate) vain uskaltaisi/viittisi sitä käyttää kuten ennen eikä arastaisi matalia taajuuksia. Energiasta(tai vaihtoehtoisesti sen puutteesta) se on usein kiinni. Tate vaikuttaa useilla youtube-klipeillä hyvin masentuneelta/maansa myyneeltä. Fanin sydäntä se raastaa.
Se nuori Tate oli semmoinen koppavalla tavalla todella tyytyväisen oloinen, itsevarma kaveri joka lauloi mitä lystäsi ja teki sen tyylillä johon kukaan muu ei pystynyt. Eikä pysty vieläkään.
 
Kyllähän mies edelleen pystyisi tulkitsemaan uusia biisejä (jos siis joku hänelle niitä tekisi) sydäntaraastavasti jos hän haluaisi. Keskirekkarilta ja matalalta.
Olemuksesta ja saundista vain kuitenkin huokuu syvä turhautuminen ja tietynkaltainen lannistuminen lävitse. Energiaa ei vain ole. Jokin on sen hänestä kitkenyt pois.
Se sitten korostuu epätoivoisena yrityksenä saada saundiin jotain tuotannon kautta kun todellisuudessa se "juttu" mikä hänellä on maailman parhaimpiin kuuluvina mieslaulajina ollut, on tullut sydämmestä. Se on hänen sisällään edelleen mutta jostain kumman syystä hän haluaa kitkeä sen itsestään pois väkisin surkeilla lauluplugareilla jotka ovat enemmän tarkoitettu Johanna Tukiaiselle kuin maailman parhaisiin kuuluvalle mieslaulajalle...
 
En kuitenkaan heitä toivoa kaivoon. Jahka kaveri noista teemalevysekoiluistaan pääsee irti niin sieltä voi irrota lähivuosina vielä hyvä akustinen levy pihalle jossa mennään hyvin sinisissä vesissä :) Sähköisistä levyistä Taten kannattaisi päästää jo irti jos meno on tälläistä. Kevyellä puolella voisi vielä olla ammenettavaa.
Kaveri vain tarvitsisi jostakin nyt paljon tukea, fyrkkaa sekä johdatusta. Semmonen kaveri rinnalle mitä Tägtgren on ollut monelle. Joku joka jeesaa ja johdattaa.
 
lmu2002
23.09.2016 16:11:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekka montin:
Kyllähän mies edelleen pystyisi tulkitsemaan uusia biisejä (jos siis joku hänelle niitä tekisi) sydäntaraastavasti jos hän haluaisi. Keskirekkarilta ja matalalta.
Olemuksesta ja saundista vain kuitenkin huokuu syvä turhautuminen ja tietynkaltainen lannistuminen lävitse. Energiaa ei vain ole. Jokin on sen hänestä kitkenyt pois.
Se sitten korostuu epätoivoisena yrityksenä saada saundiin jotain tuotannon kautta kun todellisuudessa se "juttu" mikä hänellä on maailman parhaimpiin kuuluvina mieslaulajina ollut, on tullut sydämmestä. Se on hänen sisällään edelleen mutta jostain kumman syystä hän haluaa kitkeä sen itsestään pois väkisin surkeilla lauluplugareilla jotka ovat enemmän tarkoitettu Johanna Tukiaiselle kuin maailman parhaisiin kuuluvalle mieslaulajalle...
 
En kuitenkaan heitä toivoa kaivoon. Jahka kaveri noista teemalevysekoiluistaan pääsee irti niin sieltä voi irrota lähivuosina vielä hyvä akustinen levy pihalle jossa mennään hyvin sinisissä vesissä :) Sähköisistä levyistä Taten kannattaisi päästää jo irti jos meno on tälläistä. Kevyellä puolella voisi vielä olla ammenettavaa.
Kaveri vain tarvitsisi jostakin nyt paljon tukea, fyrkkaa sekä johdatusta. Semmonen kaveri rinnalle mitä Tägtgren on ollut monelle. Joku joka jeesaa ja johdattaa.

 
Kyllähä Tate ainakin Sammetin kanssa sai irti ihan eri kierroksia verrattuna noiden selkääntaputtajien juttuihin. Kysymys onkin: miksi? Ja miksi jatkaa kuitenkin samaa kuraa vuodesta toiseen? On tää kyllä legendaarinen suojuoksu :)
https://www.youtube.com/watch?v=cgX-9sn_UQo
 
Lifelover
23.09.2016 21:38:45 (muokattu 23.09.2016 21:42:48)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekka montin: Kaveri vain tarvitsisi jostakin nyt paljon tukea, fyrkkaa sekä johdatusta. Semmonen kaveri rinnalle mitä Tägtgren on ollut monelle. Joku joka jeesaa ja johdattaa.
 
Se kaveri oli ennen Chris DeGarmo. Eddie Jacksonkin kommentoi jokunen vuosi sitten että se tyyppi joka sai revittyä Tatesta hyviä laulumelodioita ja suorituksia ei ole enää bändissä. DeGarmoahan Tate yritti korvata vanhalla kaverillaan Kelly Graylla, äijällä jolla ei ole mitään asiaa kitaran varteen, saatika ottamaan DeGarmon paikka. Paskasta tuotannosta ja älyvapaista sovituksellisista ideoista ei voi syyttää kuin Grayta. Taten piikkiin en niitä laittaisi, koska hän ei oikeastaan osaa edes soittaa mitään instrumenttia. Taten piikkiin voidaan kuitenkin laittaa DeGarmon lähtö ainakin osittain, sillä minun käsitykseni mukaan hän kohteli tätä ajoittain todella ala-arvoisesti.
 
One who treats difficulties as the normal state of affairs will never be discontented.
Saunatakki
23.09.2016 23:03:29 (muokattu 23.09.2016 23:04:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lifelover: Taten piikkiin en niitä laittaisi, koska hän ei oikeastaan osaa edes soittaa mitään instrumenttia.
 
Soittaa saksofonia ja kosketinsoittimia ainakin.
 
On muuten Resurrection-albumi ilmestynyt Spotifyhyn. Taidanpa pistää pyöräyttäen.
 
"Lapsikin näkee, että tämä on malliesimerkki postmodernista primitivismistä."
Regalis Apertura
24.09.2016 10:30:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu mitä noihin uusiin biiseihin tulee niin Tate kyllä tarvitsisi kunnon biisintekijöitä ympärilleen. Mindcrimen kavereista ei taida nyt olla apua. Jotenkin huonointa kamaa tähän asti mitä olen Tatelta/Operation Mindcrimeltä kuullut... Tuosta huokuu jonkinlainen epätoivo tyyliin "apua olen hukassa mutta yritän jotenkin pärjätä edes jotenkuten omillani QR:n jälkeen".
 
Lifelover
24.09.2016 15:57:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saunatakki: Soittaa saksofonia ja kosketinsoittimia ainakin.
 
On muuten Resurrection-albumi ilmestynyt Spotifyhyn. Taidanpa pistää pyöräyttäen.

 
Joo, mutta tuskin se biisejä tai mitään musikaalista kokonaisuutta pystyisi kyseisillä instrumenteilla saamaan aikaan. Eikä niistä pahemmin ole kitarapainotteisessa rock/metallimusiikissa mitään hyötyäkään, vaikka tuo tuntuu jostain kumman syystä edelleen Taten genre olevan siitäkin huolimatta että hän on paljon haukkunut kyseistä tyylilajia.
 
One who treats difficulties as the normal state of affairs will never be discontented.
doktorkoo
10.08.2017 14:50:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oho, Tate on kehunu Torrea!!!
 
Ja jutellu muidenkin bändin jätkien kanssa:
http://www.blabbermouth.net/news/qu … eoff-tate-he-told-me-i-was-amazing/
 
Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank http://www.myspace.com/themisbeats
hevikivinen
10.08.2017 17:38:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

doktorkoo: oho, Tate on kehunu Torrea!!!
 
Ja jutellu muidenkin bändin jätkien kanssa:
http://www.blabbermouth.net/news/qu … eoff-tate-he-told-me-i-was-amazing/

 
Heh, vai semmoista peliä... Ehkä vanhan riivinraudankin on parempi ruveta vetämään nice guy -roolia, kun oma ura ei etene mihinkään.
 
Elämä on lyhyt, mutta kestää kauan. (Jukka Pakkanen)
Connor
11.08.2017 14:47:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieman varovaisesti toivon, että nuo välit korjaantus jollekkin mallille ja nähtäs vielä joku yhteisveto. Joo, La Torre on nyky rycheen (hieman runttaavammalla ottella vetävän rychen) ns parempi keula ja onhan nuo korkeat nuotit parhaillaan ihan silkkaa mahtavuutta, mutku ryche on vähän muutakin. Itse Torrekinhan sanoi haastattelussa tunnustaneensa Tatelle, että tuskailee Empiren matskun kanssa ja kieltämättä Tate on noissa aika kova kun Torre vaikuttaa "vaan" hevilaulajalta.
 
Itseasiassa kun kattelee tuubista Taten ihan viimeisimpiä live vetoja tältä vuodelta niin oisko mies hieman palannut "elävien kirjoihin". Mulukkuhan se on, mut hei joskus kaveri sano, että hyvä laulaja on aina vähän mulkku ;-). Ehken Tate on ollu hiema yli sen vähän....
 
Setä ei ole paha. Setä on vaan ruma.
Regalis Apertura
12.08.2017 11:19:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu taitaa olla vähän julkisuustemppu tuo LaTorren kanssa kaveeraminen/kehuminen... No tosin kumpikin tietää että on parempi olla välilöissä noin median yms. kannalta. En yhtään ihmettelisi että Tate kaipailisi takaisin Rycheen kun omien levyjen myyntiluvut/laatu (mutua myönnettäköön) laskee muutenkin näin musabisneksen vaikeana aikana.
 
lmu2002
17.08.2017 08:32:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joopa joo. Kun tuossa kattelin Wacken striimiä ja Tate esiintyi Avantasian kanssa päälavalla kohtuu ison yleisön edessä niin toivois vain että sai jonkun kipinän siitä. Ja että tajuis että sen pannumyssyryhmän kanssa ei pääse pitseriaa pidemmälle...
 
Regalis Apertura
17.08.2017 09:10:14 (muokattu 17.08.2017 18:15:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eiköhän se lopputulema kuitenkin Taten kohdalla ole se ettei äijää huolittaisi enää takaisin bändiin kun kerran LaTorre hoitaa tonttinsa sen verran vakuuttavasti... Siinäkään tapauksessa että Tate pyytäisi anteeksi käytöstään Rychen kavereilta (no ainakin sylkemisestä Rockenfeldiä päin lavalla) kohtaan.
 
Journeyman
18.08.2017 10:03:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LaTorre laulaa kyllä erinomaisesti mutta lavapreesens kaipais mun mielestä hieman kohennusta. Pahoja biisejä laulaa niin aika paljon ottaa pois muusta esittämisestä ja on jotenki jähmeää ja jäykkää. Mut joo, ehkä sitä on niin fiksautunu niihin kulta-aikojen livevetoihin, missä Tate klaaras ja veti showta sopivan ylidramaattisesti. Mulkku mies mutta silti jollain tapaa korvaamaton tohon bändiin. Mutta ne ajat on menneet ja onhan toi hienoa, että ylipäätään kuulee Take Hold of the Flamea edes livenä. Heti oon paikalla jos LaTorren kanssa Suomeen asti vielä pääsevät... Taten sooloilut jäi ja jää jatkossakin väliin.
 
arppah8
18.08.2017 11:49:02 (muokattu 18.08.2017 11:50:42)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Innostuin kuuntelemaan Mindcrime 2 -lättyä pitkästä aikaa. Tämähän oli ihan jees, parasta Tate-Rycheä Promised landin jälkeisistä.
 
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata!
delarco
18.08.2017 17:29:43
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Journeyman: lavapreesens kaipais mun mielestä hieman kohennusta. Pahoja biisejä laulaa niin aika paljon ottaa pois muusta esittämisestä ja on jotenki jähmeää ja jäykkää.
Nähnyt rychen kaks kertaa Taten aikana ja kaks kertaa La Torren aikana ja ei ainakaan mulle jäänyt mitään hampaankoloon Toddin esiintymisestä.
Voi tietty olla, että on liian vahvat ryche lasit päässä. :)
 
doktorkoo
29.08.2017 12:58:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Connor: Itse Torrekinhan sanoi haastattelussa tunnustaneensa Tatelle, että tuskailee Empiren matskun kanssa ja kieltämättä Tate on noissa aika kova kun Torre vaikuttaa "vaan" hevilaulajalta.
 
Silloin muutama vuosi sitten Saunassa, kyllä se Tatekin oli vaikeuksissa joidenkin biisien kanssa. Mutta joku tuossa kommentoi, että ääni olisi taas petraantunut?
 
Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank http://www.myspace.com/themisbeats
lmu2002
02.09.2017 12:46:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Regalis Apertura: Eiköhän se lopputulema kuitenkin Taten kohdalla ole se ettei äijää huolittaisi enää takaisin bändiin kun kerran LaTorre hoitaa tonttinsa sen verran vakuuttavasti... Siinäkään tapauksessa että Tate pyytäisi anteeksi käytöstään Rychen kavereilta (no ainakin sylkemisestä Rockenfeldiä päin lavalla) kohtaan.
 
Ehkä mieluummin silleen, että löytäis jonkun laatu porukan jossa toteuttaa itseään. Ei mua ainakaan ole aikoihin kiinnostanut mihin gissään se nykyään pääsee. Oikealla materiaalilla GT sais ainakin mulle myytyä levyn jos pitäis vaan äänestään huolta.
 
Jostain syystä tuo Condition Hiimän ei oikein napannut. Jäi pariin kuunteluun. Joku taika siitä uupuu vaikka hyvät palikat on olemassa. No ehkä seuraava on parempi.
 
darcade
02.09.2017 12:52:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lmu2002: Ehkä mieluummin silleen, että löytäis jonkun laatu porukan jossa toteuttaa itseään. Ei mua ainakaan ole aikoihin kiinnostanut mihin gissään se nykyään pääsee. Oikealla materiaalilla GT sais ainakin mulle myytyä levyn jos pitäis vaan äänestään huolta.
 
Jostain syystä tuo Condition Hiimän ei oikein napannut. Jäi pariin kuunteluun. Joku taika siitä uupuu vaikka hyvät palikat on olemassa. No ehkä seuraava on parempi.

 
Herra Tate täyttää parin vuoden päästä 60v. Iälle ei voi mitään, äänihuulet kuluu.. Siihen päälle kessun poltto ja reenaamisen tms äänenharjoittelun vähyys niin ei voi odottaa että hemmo ujeltas 80-luvun tyyliin..
 
darcade
02.09.2017 12:56:59
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jospa herra Tate on vilpittömästi todennu että La Torrella on homma hanskassa.
Jos Geoff muuta väittäis niin tekis itestään pellen.
Ai eikö oo muka ennen tehny? : )
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 523 24 25 26 2732 33 34 35 36

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «