Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Megadeth
1 2 3 4 5227 228 229 230 231
Kaukace
19.04.2008 23:12:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta mitäs kelaatte et tekiskö nykyinen kokoonpano uutta Megadeth plättyä? Oishan se ihan siisti saada Broderickinkin soitto jollekin levylle :D
 
Lauri0
19.04.2008 23:16:29
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta mitäs kelaatte et tekiskö nykyinen kokoonpano uutta Megadeth plättyä? Oishan se ihan siisti saada Broderickinkin soitto jollekin levylle :D
 
Olen kyllä melko varma siitä, että vähintäänkin pari lättyä vielä tekevät.
 
HA HA
Mikklo
20.04.2008 11:51:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyllä tekee kuten mustaine ilmoitti: Megadeth soittaa aivan uudella tasolla nykyään
 
Mikä tää boxi on?
Askorbiinihappo
20.04.2008 14:14:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyllä tekee kuten mustaine ilmoitti: Megadeth soittaa aivan uudella tasolla nykyään
 
Niin, huonommalla kuin ennen. Kyl Friedman-Ellefson-Menza ja Samuelson-Poland-Ellefson ovat niin kovia, että paremmaksi on vaikea pistää. Ite kyllä tykkäsin Glenistäkin, mutta kaipa tuo Broderickin menettelee. Toivottavasti eivät ihan heti pistä lättyä ulos. Nimittäin musta jotenkin tuntuu, ettei Broderick viihdy kauaa Megadethissa.
 
"Ja maailmassa on paljon erilaista musiikkia esim. Trash metallissa ei aina hidas soittaja pärjää... Ja "täydellisen" kitaristin pitäisi soittaa mitä tahansa... Likki oli se vaikka kuinka nopea. No tiedän mitä tuon lauseen perään yleensä tulee mut..."
Jormaz
20.04.2008 14:21:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nimittäin musta jotenkin tuntuu, ettei Broderick viihdy kauaa Megadethissa.
 
Ei oo varmaan helppoa olla kitaristina Megadethissä kun aina kuitenkin verrataan Friedmaniin ja ne hyvät biisitkin on tehty pitkälti toistakymmentä vuotta sitten. Varmaan semmonen fiilis kuin soittaisi cover-bändissä.
 
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Disposable
20.04.2008 14:37:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä en kyllä varmaan liittyisi Megadethiin vaikka olisin Friedmanin veroinen kitaristi ja Mustaine henk. koht. minua pyytäisi. Harvinaisen epävarma työpaikka.
 
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
Askorbiinihappo
20.04.2008 14:52:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei oo varmaan helppoa olla kitaristina Megadethissä kun aina kuitenkin verrataan Friedmaniin ja ne hyvät biisitkin on tehty pitkälti toistakymmentä vuotta sitten. Varmaan semmonen fiilis kuin soittaisi cover-bändissä.
 
Lähinnä tarkoitin, että mies taitaa olla vähän enemmän sellasta tilutyyppiä. Hyvistä biiseistä täytyy olla eri mieltä, munsta The Systemillä ja Abominationsilla on biisejä, jotka on mennyt ihan top kymppiinkin mulla, esim. Amerikhastan, Kick The Chair ja United Abominations. Mutta tottahan se on, että Megadeth alkaa jopa mun silmissä menettämään uskottavuuttaan tuolla, että kitaristit ja muut vaihtuvat. Tosin Glenin lähtö nyt oli ihan ymmärrettävä, jos miehellä on perhe, niin tottakai se on tärkeämpää kuin kierrellä ympäri maailmaa paneskelemassa vastaan tulevia naisia.
 
Mutta oli miten oli, jos Broderick viihtyy Megadethissa, niin asia on mun puolesta selvä. Niin, ja cover-bändihän Daven mukana kiertävät henkilöt ovat aina olleet, kyllä Megadeth on Mustainen juttu.
 
"Ja maailmassa on paljon erilaista musiikkia esim. Trash metallissa ei aina hidas soittaja pärjää... Ja "täydellisen" kitaristin pitäisi soittaa mitä tahansa... Likki oli se vaikka kuinka nopea. No tiedän mitä tuon lauseen perään yleensä tulee mut..."
kid ego
20.04.2008 17:42:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin, ja cover-bändihän Daven mukana kiertävät henkilöt ovat aina olleet, kyllä Megadeth on Mustainen juttu.
 
Tästä rohkenen olla vahvasti eri mieltä. En näe miksi esim. Ellefson, siinä missä vaikka Menzakaan olisi koskaan kokenut soittavansa cover-bändissä. He ovat soittaneet sitä musiikkia mikä on heidän aikanaan sävelletty, ja niin homma toimii muissakin bändeissä. Meidänkin bändissä laulaja tekee biisit mutta en mä koe että mun rooli on soittaa jotenkin covereita.
 
Mutta jos mietitään näitä uudempia Megadeth-jäseniä eli kahden viimeisimmän levyn aikana soittaneita, niin niille se cover-bändi -ajatus voi olla aika lähellä koska soittavat kymmeniä vuosia vanhoja biisejä joita ovat nuorempana varmasti popittaneet stereoistaan ja soittaneet Megadeth-covereita muiden kokoonpanojen kanssa.
Mohla
21.04.2008 16:43:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä en kyllä varmaan liittyisi Megadethiin vaikka olisin Friedmanin veroinen kitaristi ja Mustaine henk. koht. minua pyytäisi. Harvinaisen epävarma työpaikka.
 
No, kyllähän se ainakin Ellefsonin työllisti jotain kaksi vuosikymmentä.
 
Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä.
- - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli
Disposable
21.04.2008 16:45:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No, kyllähän se ainakin Ellefsonin työllisti jotain kaksi vuosikymmentä.
 
Poikkeus vahvistaa säännön.
 
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
Jormaz
21.04.2008 18:52:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistäs mä oikeen luin että Ellefson olis sanonut että on valmis palaamaan bändiin jos Mustaine vaan pyytää.
 
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Stalkah
21.04.2008 18:58:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistäs mä oikeen luin että Ellefson olis sanonut että on valmis palaamaan bändiin jos Mustaine vaan pyytää.
 
luinpa aivan samaa, en vaan minäkään muista että mistä. mutta eipä Mustaine taida Ellefsonia valitettavasti ikävöidä, saati sitten Menzaa tai Friedmania (sillä että viimeinene edes tulisi takaisin). Olisi mukavan piristävää nähdä vanhoja soittajia pitkästä aikaan re-unionina, mutta eipä tuota tarvitse varmastikaan ikinä nähdä.
 
"You tried hard and failed miserably, so learn this: never try!" www.myspace.com/beyondotherdimensions
Mohla
21.04.2008 23:05:54 (muokattu 21.04.2008 23:06:33)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

luinpa aivan samaa, en vaan minäkään muista että mistä. mutta eipä Mustaine taida Ellefsonia valitettavasti ikävöidä, saati sitten Menzaa tai Friedmania (sillä että viimeinene edes tulisi takaisin). Olisi mukavan piristävää nähdä vanhoja soittajia pitkästä aikaan re-unionina, mutta eipä tuota tarvitse varmastikaan ikinä nähdä.
 
Effelson, Friedman ja Menzahan vois perustaa uuden bändin ja pyytää siihen laulajakitaristiksi James Hetfieldin. Megallica.
 
Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä.
- - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli
Stalkah
22.04.2008 19:10:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Effelson, Friedman ja Menzahan vois perustaa uuden bändin ja pyytää siihen laulajakitaristiksi James Hetfieldin. Megallica.
 
Holy Puppets... the Punishment & Destroy
 
"You tried hard and failed miserably, so learn this: never try!" www.myspace.com/beyondotherdimensions
Disposable
23.04.2008 00:05:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Holy Puppets... the Punishment & Destroy
 
Heh, tuotit iloa. Isken plussan.
 
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
Heka123
02.07.2008 17:41:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä skeboja Drover käytti Megadethissä ESP aikana??? Kun oon aivan varma että joissain skebojen lavassa luki LTD ja että se oli ihan m-1000 näköinen, paitsi ruskea.
 
Lasketaanko viina muiikkitarvikkeeksi? - kassper
Sam Hotman
02.07.2008 18:40:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä skeboja Drover käytti Megadethissä ESP aikana??? Kun oon aivan varma että joissain skebojen lavassa luki LTD ja että se oli ihan m-1000 näköinen, paitsi ruskea.
 
That one nightissä näkyy kyllä, että ovat LTD. M-1000 näyttävät, mutta custom värityksellä. Mikit olivat Duncanin Distortion tallassa ja vissiin 59 tai Jazz kaulassa.
 
''Ennen vanhaa raotettiin kalsareita, et nähtiin pakarat. Nykyään raotetaan pakaroita et nähdään kalsarit.'' - RR4E
TTV
02.07.2008 23:12:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

That one nightissä näkyy kyllä, että ovat LTD. M-1000 näyttävät, mutta custom värityksellä. Mikit olivat Duncanin Distortion tallassa ja vissiin 59 tai Jazz kaulassa.
 
Ja eikös se talla ollu Kahler eikä normi Floydi? Mielestäni zoomailin kyseistä videota aikoinaan ja olin havaitsevinani tallan muuttuneen mikkien myötä. Se M-1000 vaikutti raudaltaan identtiseltä siihen custom peace sells ESP:hen nähden.
 
Jormaz
02.07.2008 23:15:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja eikös se talla ollu Kahler eikä normi Floydi? Mielestäni zoomailin kyseistä videota aikoinaan ja olin havaitsevinani tallan muuttuneen mikkien myötä. Se M-1000 vaikutti raudaltaan identtiseltä siihen custom peace sells ESP:hen nähden.
 
Vasta Deaneissa oli Kahler.
 
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
TTV
02.07.2008 23:49:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vasta Deaneissa oli Kahler.
 
Ei välttämättä!
 
Osittain muistin väärin:
 
http://www.megadeth.com/gallery/mai … 2_view=core.ShowItem&g2_itemId=5380
 
Mutta olipahan Kahler jo ESP:ssäkin;
http://www.megadeth.com/gallery/mai … g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=976
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5227 228 229 230 231

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «