Muusikoiden.net
09.12.2016
Into-Luthman | Yli 300 sivua parasta musakamaa 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hatefire - Uutta melodic Death/Black metallia
1
masterhat
19.11.2007 17:54:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morjens kaikille!

Niin otsikossa olennainen. Vuonna 2007 perustettu "orkesteri", jossa yritän luoda ja tuoda hiukan uusia tuulia melodisen Death metallin ja black metallin kentälle. Suurimpina vaikuttajina voidaan pitää Emperorin, Dimmu Borgirin ja Edge of Sanityn vanhempaa tuotantoa.

Tuossa linkki myspaceen: http://www.myspace.com/hatefire

Tuokaa toki mielipiteenne julki ja rakentava kritiikki on enemmän kuin tervetullutta. Kiitos kaikille.

(Ja kertokaa ihmeessä jos tuo nimi on jo jonkun yhtyeen käytössä, muutakaan en viime yön pikkutunteina keksinyt hommalle nimeksi)

-Tapsa

Snails against humanity
Tontsa90
19.11.2007 18:45:27

Saundit ainakin ovat aikast puhdittomat ja rummut kuulosti aika irtonaisilta, tasoissakin olisi pikku tarkistuksen paikka. Musiikissa en itse ainakaan nähnyt mitään uutta tai häkellyttävää. Pari hyvää ideaa biiseistä löytyi, mutta eihän niillä mitään tee, jos musiikki itsessään on ideaköyhää. Biisien rakenteet olivat myös vähän niin ja näin. No, kyllä tästä vielä voi jotain saada kun jaksaa vaan yrittää

Nidhöggr
19.11.2007 20:28:55

Ihan mukavaa melodista deathia, mitään uutta en tässä tosin näe. Hyvät kohtansa toki oli, mutta enimmäkseen toi mieleen keskitason dark metalin. Woods of Haten pianoalku toi mieleen Nightwishin. Nimi on epäomaperäinen ja kulunut. Itse olen mieltyneempi korkeaan äänityöskentelyyn, joten laulusta en erityispisteitä anna. Ajoittain onnistut luomaan sopivaa tunnelmaa koskettimilla.
Kansikuva näyttää todella hyvältä, äänityksen laatu on hyvä ja oletpa vielä ihan kelvollinen soittajakin.

"Mun mielestä on ihan ok jos käy pökäleellä ja vaikka jättää vetämättä, semmonen ihan pikkuhauska juttu" -ANtTIKRISTUS
masterhat
21.11.2007 21:33:45

Kiitokset palauteesta, nyt on juuri uusia biisejä tekeillä ja ilmoittelen aina kun saan niitä tänne. Jatkakaa vaan kuuntelua ja avatkaa toki sielunne syvimmät mietteet tuotoksistani. Kiitos ja lisää tulossa.

Snails against humanity
masterhat
04.06.2008 20:47:36

No niin rakkaat ihmiset, nyt on taas aika repiä esiin sisäinen mörkö ja alkaa nauhottamaan uusia biisejä. Kesän aikana päivitystä tulossa, olkaa tarkkoina :D

Ja uutta matskua odotellessa käykää toki nauttimassa vanhasta purkkabläkkiksestä

http://www.mikseri.net/artists/fouraces.69258.php
Bobana
04.06.2008 23:47:29 (muokattu 04.06.2008 23:48:55)

Ainakaan teidän laulajalla ei ole potentiaalia pätkääkään mikäli nuo nauhoitteet kertoivat totuutta. Eissatn.

MEGA Typo: Eissvittu.... Menin aika vanhaan. Olen huono.

Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
masterhat
20.09.2010 19:04:06

jaahs lapsukaiset, tässä olen nyt pakkaillut kamoja (kämpän osto kuumottelee nyt pelottavan kovaa) ja siivotessa löytyi ennen julkaisematonta hatefire materiaalia, joten pitihän tämäkin päästää laatikosta ulos.

nykyään tulee puuhasteltua oikeastaan pelkästään akustisen/semiroson kitarapopin, Drum n' Bassin ja trancemusiikin parissa, joten oli kyllä todella piristävää löytää tämäkin kipale arkistointi-dvd levyltä

http://www.myspace.com/hatefire

leppoisa kappaleen nimi: DIE KILL HATE FUCK

''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
M4ss3 m/
20.09.2010 20:47:57

Raven biisin ekan karjaisun ajan jo luulin, että teidän laulaja on boy of satanus.

Antakaa plussaamn..
thaav
20.09.2010 22:07:30

Mun mielestä tää on liikaa dead metalli vaikutteista... ei oo oikee hyvä black metal biisi tää.

Terho ei pitänyt jazzista, joten jumala tappoi hänet. - jäsen Räkkipeli
M4ss3 m/
20.09.2010 22:11:48 (muokattu 20.09.2010 22:12:03)

thaav: Mun mielestä tää on liikaa dead metalli mausteista... ei oo oikee hyvä black metal biisi tää.

Termit oikein.

Antakaa plussaamn..
masterhat
20.09.2010 22:22:34

arvostan näkemystänne, joo ite oon tehny kaiken, enemmän tai vähemmän kieliposkessa, mut musiikki ei o vakava asia.

termeistä ei mitään hajuu, mut jotain metallimusa tää kuitenkii kait on?

kiitos vaan, ja lisää viboja saa laittaa myös. teis vaikka tekisin parit uudetkin rainat näin "vanhoilla päivillä"

''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti