Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: KYPCK
1 2 3 4 58 9 10 11 12
inkognito
24.02.2008 20:40:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joku ukoista laukoi Soundin haastattelussa, että venäläisiltä tullut palaute on ollut joko oikein hyvää tai sitten on pahoitettu mieli ja että niin sen pitääkin mennä. Eli jos mä perustan projektibändin ja musiikin sekä muuten ilmentävin keinoin väännän puukkoa haavoissa vaikka Jokelan koulusurmista, niin se olis ihan ok koska niin sen pitääkin mennä?
Ei vittu, mitä ryhmää.
 
Vaikka huumorimiehiä kuvittelenkin olevani, niin tää mua ei ole naurattanut pätkääkään. Musa itsessään tavallaan ihan mukiinmenevää. Jopa ihan kivaa.
 
EDIT: No niin, kuka sanoo ekana Children Of Bodom?

 
Siis mitä vittua? Missä mielessä yhtye "kääntää puukkoa haavoissa" ? Kyllähän vakavien aihioiden pohjalta on aina tehty taidetta, niin elokuvien-, kirjojen-, taulujen- kuin musiikinkin muodossa. Sitä kutsutaan useimmissa läntisissä valtioissa taiteilijan vapaudeksi.
 
Itse musiikista sen verran, että kylläpä kuulostaa molemmat Myspacen näytekappaleet lupaavilta. Mikäli levyn muutkin biisit ovat tunnelmaltaan yhtä vahvoja ja melodioiltaan yhtä tarttuvia, niin saatetaan puhua yhdestä vuoden kovimmasta kotimaisestia albumista. Paukahti kyllä omalle ostoslistalleni.
 
Adrift
24.02.2008 20:42:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis huhhuh.. Tuo Demon. Aivan helekutin hyvä sekä tunnelmallinen kappale. Levy mennee ostoon.
 
Surreal
24.02.2008 21:41:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Puhkilaskelmoitua huumorimusiikkia.
 
Täh? Emmä ainakaan saa tästä revittyä huumoria millään... Eihän noi varmaan ihan vakavissaan ole noitten promokuvien kanssa, mutta en lähtisi musiikkiaan leimamaan ihan huumorimusiikiksi vain visuaalisen ilmeen perusteella. Eri asia jos ei tykkää tällaisesta musasta...
 
Itse bändiin:
On kyllä mielenkiintoisin uusi (doom)-ryhmä tällä hetkellä. Jotenkin tuo venäjänkieli vaan tuo lisää tunnelmallisuutta ja tuskaa musiikkiin, en usko että toimisi niin hyvin englanniksi laulettuna. Levy menee kyllä ostoon, kun ilmestyy.
 
Twinkle
24.02.2008 22:43:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


En mä ole tietääkseni missään vaiheessa sanonut, mitä saa tai mitä ei saa tehdä. Sanoin vain, että minua ei naurata.

 
Pakko sanoa, että tuon avautumisen jälkeen kyllä montaa muuta saattaa naurattaa.
 
jannu
25.02.2008 01:02:54 (muokattu 25.02.2008 01:03:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakko sanoa, että tuon avautumisen jälkeen kyllä montaa muuta saattaa naurattaa.
 
Voi olla. Vittuako mä sille voin, mikä mulle toimii ja mikä ei.
 
Olis ehkä saattanut olla jotenkin mahdollista että olisin tästä diggaillut, jos musa ei vielä kaiken lisäksi olisi niin tylsää suomijynkkyä. Tunnetusti silloin kun musa ei iske aivan täysillä, alkaa kiinnittämään huomiota muihin seikkoihin. Ja nyt kävi näin.
 
Anteeksi etten tykännyt. Jatkakaa.
 
"Enkä halunnut muuta kuin suudella sinua niin että huulet rohtuu..."
luopio
25.02.2008 12:38:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voi olla. Vittuako mä sille voin, mikä mulle toimii ja mikä ei.
 
Olis ehkä saattanut olla jotenkin mahdollista että olisin tästä diggaillut, jos musa ei vielä kaiken lisäksi olisi niin tylsää suomijynkkyä. Tunnetusti silloin kun musa ei iske aivan täysillä, alkaa kiinnittämään huomiota muihin seikkoihin. Ja nyt kävi näin.
 
Anteeksi etten tykännyt. Jatkakaa.

 
Ei kai siinä mitään ettei tykkää, mutta perustelut aika hanurista. "Huumorimusiikkia, joka ei naurata." Ammutaan jo aika ohi.
 
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
merirosvokissa
25.02.2008 12:49:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kas, yllätyin positiivisesti, tämähän on hyvää paskaa. Menee ostoon.
 
http://www.myspace.com/arspraesagus - Hell Metal - Avatarissani esiintyvä mieshenkilöni on minun BFF
Marshallga
25.02.2008 13:17:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jokos levy on jo ilmestynyt?
 
Henkka370
25.02.2008 13:40:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jokos levy on jo ilmestynyt?
 
12.3 tulee ja nyt on 25.2
 
"no siinä on niinku hallelujaa eli jippii eli wuhuuuu"
Marshallga
25.02.2008 14:15:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

12.3 tulee ja nyt on 25.2
 
Kiitos, pitääpi laittaa muistutukseen.
 
kupteri
25.02.2008 16:21:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Virheellinen otsikko :-)
 
http://www.kypck-doom.com/band.htm
 
The band's official name is KYPCK - not Kursk, KURSK or Kypck.
'Kursk' is a mere transliteration to the western alphabet.
 
Written media: please always write KYPCK.
 
Radios: the bands name is always pronounced Kursk.
 
Television: please write KYPCK and pronounce Kursk.

 
Eli puhutaan jatkossa KYPCK:stä ;-)
luopio
25.02.2008 17:40:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Virheellinen otsikko :-)
 
http://www.kypck-doom.com/band.htm
 

 
Eli puhutaan jatkossa KYPCK:stä ;-)

 
Jep, vaan eipä ollut noita lausumisohjeita, eikä koko nettisivujakaan olemassa kun tämän topicin aloitin, heheh.
 
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Henkka370
25.02.2008 18:10:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli puhutaan jatkossa KYPCK:stä ;-)
 
Korjaan! Kirjoitetaan jatkossa KYPCK ;-)
 
"no siinä on niinku hallelujaa eli jippii eli wuhuuuu"
kupteri
26.02.2008 12:06:21
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Korjaan! Kirjoitetaan jatkossa KYPCK ;-)
 
Aivan, sattuipa heti hassusti ;-)
Muovinen
27.02.2008 14:53:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Masennuin kun kuulin tästä projektista, sillä itellä on hieman samalla tematiikalla oleva bändi sillä erotuksella, että meillä ei ole bändissä yhtään kuuluisuutta jonka maineella ratsastaa ;) Onneksi KYPCKin musa on sentään ihan erilaista kuin meillä. En tuon tyylistä kuuntele mutta noi MySpacen biisit oli yllättävän kuunneltavia.
Booombox
01.03.2008 00:28:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?v=QpXACyLReIE
Siinä ois poiken haastattelua :P
 
"Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home"
UnBrain
01.03.2008 11:43:12
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joku ukoista laukoi Soundin haastattelussa, että venäläisiltä tullut palaute on ollut joko oikein hyvää tai sitten on pahoitettu mieli ja että niin sen pitääkin mennä.
 
Minä taas käsittäisin niin, että heidän mielestään hyvä kun musiikki herättää tunteita ääripäistä.
 
Kyllä minullekkin ennemmin maistuisi sellainen suosio että olisi kaksi leiriä, toinen hehkuttaa ja fanittaa älyttömästi ja toinen vihaa sydämmensä kyllyydestä, kuin että oltaisiin vaan "no joo ihan jees kamaa".
 
Itse tämän bändin kohdalla menen tuonne "ihan jees" osastolle mutta kuitenkin.
 
a-one and a-two and a-chicka booma chick..
Räbbänä
01.03.2008 11:54:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä kiinnostus bändiä kohtaan tuntuu vain kasvavan omalta osalta. Pitää kait se levy jossain vaiheessa sitten hankkia.
 
Tahtoo muuten aidon KYPCK-ladan.
 
Henkka370
01.03.2008 12:23:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tahtoo muuten aidon KYPCK-ladan.
 
Vanhoja jotenkuten toimivia ladojahan löytää jo melkein kaatopaikalta, sinne siis :)
 
Mutta jos kyseisen lädän haluat niin...
 
"no siinä on niinku hallelujaa eli jippii eli wuhuuuu"
T. Filthgrinder
02.03.2008 10:23:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meikäläiseenkin uppos tosi hyvin jo ekalta kuulemalta. Ylä-Rautiohan käyttää tuossa projektissa yksikielistä bassoa. :D Kuvia löytyy bändin nettisivuilta.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 58 9 10 11 12

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «