Muusikoiden.net
03.12.2016
Rockway LIVE! Joka maanantai ja keskiviikko klo 17-19 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: The Faceless - Akeldama
1 2
blöö
05.11.2006 14:40:37 (muokattu 05.11.2006 20:32:20)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uusi kuningas syntynyt (ainakin minulle) käykääpä kuuntelemassa.

http://www.myspace.com/thefaceless

Faktaa/Mutua Fifty/Sixty.
Kaneli
21.04.2007 18:18:26
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan hiton kovaa tämä The Faceless. Meikän lemppari tekdet-bändejä nykyään.

nams
Deino
21.04.2007 20:38:35

En pidä. Pelkkää kikkailua ilman kunnon kappaleita.

pehko
21.04.2007 20:41:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tämä on se perkeleen bändi, jonka takia myö jouduttiin vaihtamaan pumpun nimeä...saatana.

HEAVY...FUCKING...METAL!
Super-Jari
21.04.2007 23:42:43
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On niillä ainakin osuva nimi.

south_of_heaven
17.08.2007 01:53:51 (muokattu 17.08.2007 01:59:04)

Huom! Olet kirjoittamassa yli 117 päivää vanhaan ketjuun!

Olenpa tässä taasen pyöritellyt. Perkeleen kova koko levy. Sitä ei sovi unohtaa.

Sehän tässä bändissä juuri onkin, teknodödistä, mutta ihan saatanan tarttuvaa sellaista. Kuuntele enemmän.;)

Ehdoton suosikkikappaleeni on kyllä The Ghost of a Stranger, mutta kaikki kappaleet ovat hyviä. An Autopsykin on mainio, mutta se biisin päävingutteluriffi on kyllä aivan paska. Lisäksi omassa listassani vokalisti on kyllä parhaimpiin lukeutuva... Hoitaa sekä ördän että rääkymisen, ja molemmat voimalla. Loistavaa.
Harmi, että bändi on keikannut pitkälti deathcore-bändejä lämppäämässä joten faniyleisö lienee ollut pitkälti hakusessa, myös youtube-videoista päätellen.

south_of_heaven
17.08.2007 01:56:49 (muokattu 17.08.2007 01:57:01)

On niillä ainakin osuva nimi.

Tarkoittaako tämä, että bändi ei mielestäsi erotu muista? Kuinka monta vastaavaa bändiä tiedät? Minä en ainakaan tiedä yhtäkään, vain muutamia joissa on samankaltaisia piirteitä. Ehkä voit luetella pari.

Cannibal Corpsea ei lasketa.;)

LLLoyd
18.08.2007 00:51:06 (muokattu 18.08.2007 00:52:30)

näissä bändeissä on just se vikana että se on olevinaan jotenkin rankkaa kun tulee paljon blästiä,kellot kilisee rumpalilla kokoajan,päätöntä dimiskaalasweeppausta ja mikään tahtilaji ei me tasan ikänä

ärsyttävyydessä menee ehkä psyopus tai gorod tuosta vielä ohi vinkumisineen

vaan mun mielestä...

rc
18.08.2007 01:07:10

Uusi kuningas syntynyt (ainakin minulle) käykääpä kuuntelemassa.

http://www.myspace.com/thefaceless

On kyllä aivan uskomaton tapaus tämä. Hirveän paljon sieltä tulee informaatiota, mutta kun muutaman kerran jaksaa kuunnella (ja mieluiten kovalla volyymillä), niin leuka putoaa lattialle. Kyllä sitä ihan oikeasti saa välillä kokeillakin, kun se näyttää toimivan niin pirun hyvin.

Peace, love & death metal
south_of_heaven
20.08.2007 04:10:06

näissä bändeissä on just se vikana että se on olevinaan jotenkin rankkaa kun tulee paljon blästiä,kellot kilisee rumpalilla kokoajan,päätöntä dimiskaalasweeppausta ja mikään tahtilaji ei me tasan ikänä

vaan mun mielestä...

Mikäs siinä kun kerran pystyvät siihen? Ehkä olen jotenkin paska mutta itse pidän näistäkin ominaisuuksista tämän tyylisessä musiikissa. Ja kyllä se musa livenäkin kulkee

Punisher
09.11.2008 22:09:08

Huom! Olet kirjoittamassa yli 447 päivää vanhaan ketjuun!

No, vitunko väliä. Kuka muu tunnustaa, että levy on ladattu? Minä tunnustan ja tunnustan piakkoin myös tilanneeni levyn, kunhan sitä saadaan tänne perähikiä-Suomen kamarallekin jostain. "Planetary Duality" on ehkä teknisintä äärimetallia koskaan. Onhan näitä Origineja sun muita, mutta nämä nuoret jenkkikollit on ihan omissa sfääreissään teknisyyden kannalta. Koneranteiden väsäämien sävellysten sävyt ovat entistä synkempiä, monipuolisuutta on laajennettu joka suuntaan ja kappaleissa on jopa ihan oikeasti niitä tarttuvia osiakin. Kuunnelkaapa vaikka "Coldly Calculated Design" joukkueen MySpace-sivulta: www.myspace.com/thefaceless

XEEEENOOOOKRAAAIST!

Nimim. Vaihdetaan soittokamat masennuslääkkeisiin.

"There is no need for torture: hell is other people." - Jean-Paul Sartre (No Exit, 1944)
Deino
09.11.2008 22:17:56 (muokattu 09.11.2008 22:18:06)

Facelessin pojat Cyniciä kuunnelleet?

Maardi
09.11.2008 23:32:03

Laulu- ja soitinyhtye The Faceless esittää:

-nimensä mukaan kasvotonta
-tylsää
-sekä paskaa musiikkia

jossa on

-tiukat soundit
-tarkka soitto, jopa niin tarkka että rummut kuulostaa joltain vitun koneelta

Niklodeus
10.11.2008 18:23:45
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

näissä bändeissä on just se vikana että se on olevinaan jotenkin rankkaa kun tulee paljon blästiä,kellot kilisee rumpalilla kokoajan,päätöntä dimiskaalasweeppausta ja mikään tahtilaji ei me tasan ikänä eikä biisistä saa missään vaiheessa kiinni.

vaan mun mielestä...

Samaa mieltä olen tuon kikkailu kommentin kanssa, en kyllä muutenkaan tämän tapaista ''teknodödistä'' kuuntele joten älkää tuomitko tätä kommenttia.

Wanna-be tr0lli.
Meadow
10.11.2008 19:03:24

Vähän yhtä tyhjän kanssa. Metallimusiikin irvikuva. Jee osataan soittaa nopeesti ja niin päin pois. Joskus olisi itsellenikin saattanut tällainen iskeä, mutta nyttemmin tykkään enemmän kuunnella biisejä kuin samaa yltiöteknistä jyystöä koko levyllisen. On tuolla uudella levyllä kuitenkin komea kansi jos muuta.

"Fuck the world." - John Rambo
Pico
12.11.2008 11:58:08

Tää uus on melekosta jyystöä

PISTE.
kchc
07.12.2008 17:24:55

on vähän kyllä sekavaa settiä ja ei oo sellasia koukkuja josta sais kiinni, ja näitähän nyt on se 10000 kappaletta

rocky0
07.12.2008 22:33:05

Edellisestä albumista tykkäsin jopa jonkin verran. Tästä en saa oikein otetta eestä taikka takaa. Hmm...

south_of_heaven
08.12.2008 02:16:20 (muokattu 08.12.2008 02:17:07)

Puoliksi helvetin hyvä tämä uusi levy. Prison Born ja XenoChrist potkivat niin perkeleesti. Levyn loppupuoli on kyllä hiukan paska, mutta levyn alkupuolisko on kovaa settiä. Myspacessa ei muuten ole laisinkaan levyn parhaat biisit. Levyllä on myös käytetty synaa tyylitajuisemmin, dynaamisemmin ja paremmilla soundeilla, mikä on vain plussaa.

Musta on kyllä vähän turha tulla valittamaan teknisyyksistä, nopeudesta ja voi kun ei aukea. Mulla ei ainakaan useinmiten tule että jokin juttu olisi laitettu biisiin vain sen takia että on tekninen tai nopea, ainoastaan ehkä pikkuriikkisen tuosta Ancient Covenantin alusta.

Tämä bändi vaan tuottaa sen oikean energialatauksen juuri näillä aineksilla, ja se toimii hyvin. En mäkään tuu niitä Cannibal Corpsejanne nylkemään.

Guitars are like assholes; Everybody has one.
south_of_heaven
08.12.2008 02:19:09

Facelessin pojat Cyniciä kuunnelleet?

On käynyt kyllä noiden vocoder-hommeleiden myötä mielessä, ja kyllähän musassa vaikutteet muutenkin paistavat. Omasta mielestä hyvää settiä kunninkin, vaikken Cynicistä erityisemmin pidäkään.

Guitars are like assholes; Everybody has one.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti