Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Symphony x
1 2 3 4 510 11 12 13 14
Shredator
28.09.2006 22:24:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo oli kyllä aika kovaa settiä sillon Tampereella. X varasti shown ihan täysin; ei voinu sen jälkeen vähempää kiinnostaa Tolkin ripellykset! Straton tyydynkin kahtomaan sitte kaljapuolelta...
 
Nuke 'em!
atimoc
28.09.2006 22:54:01
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varsinkin Gigantour-kiertueen jälkeen tuntuu jotenkin absurdilta, että SX on ollut Straton lämppärinä Suomen Tampereella.
 
Artificialy aged to give the impression of a good, usedinstrument. -Thomann.de
BobHope
29.09.2006 19:05:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistavaa. Klassistyyppiset seguet ja kitarariffit ja kitaran soundi on parhautta. Omaperäistä. Taidokasta ja kaunista. Ja sitäpaitsi jopa laulaja ja sanat ovat hyviä. Nakkisormi-Romeo on aimo möhkäle kitarassa.
 
Burn
29.09.2006 19:27:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistavaa. Klassistyyppiset seguet ja kitarariffit ja kitaran soundi on parhautta. Omaperäistä. Taidokasta ja kaunista. Ja sitäpaitsi jopa laulaja ja sanat ovat hyviä. Nakkisormi-Romeo on aimo möhkäle kitarassa.
 
Aika lailla samaa sanottavaa ko. bändistä. Romeon omaperäinen tyyli sai aikoinaan meikäläisen ihastumaan bändiin. Odottelen uutta levyä innolla, varsinkin jos samoilla linjoilla jaketaan kun The Odyseyllä.
 
Chuck Norris is just like you and me, he puts his pants on one leg at a time. Except when he puts his pants on, he fights North Koreans.
Piepe
30.09.2006 03:10:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo oli kyllä aika kovaa settiä sillon Tampereella. X varasti shown ihan täysin; ei voinu sen jälkeen vähempää kiinnostaa Tolkin ripellykset! Straton tyydynkin kahtomaan sitte kaljapuolelta...
 
Joo oltiin samana samalla kiertueella Kultsalla kattomassa, X:n aikana kului kaikki voimat ja Startton aikana ei voinu muuta ku juua kaljaa ja nauraa! Sääliksi kävi.
Dzouney
02.10.2006 01:31:15 (muokattu 02.10.2006 01:31:56)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ette kyllä voi uskoa sitä vitutuksen määrää, mikä seurasi SyX/Strato -keikkaa Helsingin Kulttuuritalolla..
 
Itelleni se oli ensimmäinen kerta kun kuulin koko bändistä. Myöhemmin muodostin Symphony X:ään miltei pakkomielteen; "Mikään muu musiikki ei tunnu miltään verrattuna.." Kuuntelin pääasiassa pelkästään Syx:ää seuraavat kaksi vuotta (!), enkä vieläkään voi ruoskia itseäni tarpeeksi / uskoa sitä tosiasiaa, että olen nähnyt eräät suurimmista idoleistani livenä, enkä KYKENE MUISTAMAAN SIITÄ MITÄÄN.. :'(
 
Parempi katua sitä, mitä on tullut tehtyä, kuin sitä mitä on jättänyt tekemättä.
John Titor
02.10.2006 10:48:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ette kyllä voi uskoa sitä vitutuksen määrää, mikä seurasi SyX/Strato -keikkaa Helsingin Kulttuuritalolla..
 
Itelleni se oli ensimmäinen kerta kun kuulin koko bändistä. Myöhemmin muodostin Symphony X:ään miltei pakkomielteen; "Mikään muu musiikki ei tunnu miltään verrattuna.." Kuuntelin pääasiassa pelkästään Syx:ää seuraavat kaksi vuotta (!), enkä vieläkään voi ruoskia itseäni tarpeeksi / uskoa sitä tosiasiaa, että olen nähnyt eräät suurimmista idoleistani livenä, enkä KYKENE MUISTAMAAN SIITÄ MITÄÄN.. :'(

 
Jätkä on nEWbiE!!111 Mä oon kuunnellut pääasiassa Symphony X:ää viimeiset 6-7 vuotta:)
 
Jos pelkästään runsas hidas harjoittelu riittäisi kehittämään nopean tekniikan, B. B. King pystyisi soittamaan jo 32-osia tempossa 300.
Eddie
02.10.2006 15:32:43
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kova pänti. Uusin levy on mun mielestä paras, saundit ja äänimaailma kohdillaan. Helvetin raskasta ja aggressiivista välillä, mutta silti sitä äärimmäistä melodisuutta.
 
Näin kitaristina on todettava, että varsinkin uusimalla levyllä kitarariffit on näennäisesti yksinkertaisia ja koostutavat parin powersoinnun rynkytyksesttä, mutta auta armias, kun niitä sitten yrittää soittaa perässä. Se siitä "yksinkertaisuudesta ja helppoudesta."
 
Soolot taas on sitten äärimmäisen musikaalista shreddausta hyvällä tatsilla, juuri semmoista mistä minä tykkään
 
Mitä helvettiä tähänkin pitäisi sitten kirjoittaa?
petrutsi
02.10.2006 17:38:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo oltiin samana samalla kiertueella Kultsalla kattomassa, X:n aikana kului kaikki voimat ja Startton aikana ei voinu muuta ku juua kaljaa ja nauraa! Sääliksi kävi.
 
Joo. Stratohan siinä oli semmosena boonuksena symphonyn jäliltä. Kyllähän siellä tais porukkaa lähteä litomaan heti sen X:n setin jälkeenkin :D aijai..
 
My balls and the end of humanity..how the hell are they related?
peteb
05.10.2006 19:33:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ottaa päästä kun kaikki kuuntelee Sinfonia äXää vain kitaristin vuoksi...
 
Metal for fish!
kid ego
05.10.2006 19:35:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ottaa päästä kun kaikki kuuntelee Sinfonia äXää vain kitaristin vuoksi...
 
Tuskin nyt sentään ihan kaikki. Mun mutsi esimerkiksi.
 
Enemmistöt ja vähemmistöt ovat perseestä! Kaikille pataan tasapuolisesti!
Tapahtuipa kerran Miitissä (Saatavilla osat 1-3).
Dzouney
06.10.2006 02:15:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jätkä on nEWbiE!!111 Mä oon kuunnellut pääasiassa Symphony X:ää viimeiset 6-7 vuotta:)
 
No prkl vieläkään ei kyllä viikkoa mee etten kuuntelis Symphonyy, mutta nyt oon jo vähän saanut nostettua itteäni raunioistani ja ruvennu kuunteleen muitaki bändejä. :) Se edellämainittu aika oli tosiaan PELKKÄÄ SyXää. piste.
 
Parempi katua sitä, mitä on tullut tehtyä, kuin sitä mitä on jättänyt tekemättä.
John Titor
06.10.2006 03:49:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No prkl vieläkään ei kyllä viikkoa mee etten kuuntelis Symphonyy, mutta nyt oon jo vähän saanut nostettua itteäni raunioistani ja ruvennu kuunteleen muitaki bändejä. :) Se edellämainittu aika oli tosiaan PELKKÄÄ SyXää. piste.
 
Se ON OikEIN! :D Uusi levy muuten viivästyy teknisten ongelmien takia.
 
Jos pelkästään runsas hidas harjoittelu riittäisi kehittämään nopean tekniikan, B. B. King pystyisi soittamaan jo 32-osia tempossa 300.
Freewill
06.10.2006 16:17:13
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep näin on ja odotukset sen kun kasvaa. Kohta ei varmaan uskalla ostaa koko levyä koska pelkää ettei se kuitenkaan vastaa näitä jumalattomia odotuksia :)
 
Petrukki
06.10.2006 17:11:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ottaa päästä kun kaikki kuuntelee Sinfonia äXää vain kitaristin vuoksi...
 
No, jos muut soittimet otettaisiin pois, niin veikkaisin, että aika moni ei sitä kuuntelisi.
 
Floikilla on hauskemapaa.
Regalis Apertura
06.10.2006 23:02:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän ainakin meikäläiselle merkitsee Allenin äänikin paljon SymX:stä puhuttaessa;)... Landenkin kanssa tehty (The Battle) levy oli loistavaa laulusuoritustenkin perusteella.
 
Regalis Apertura
07.05.2007 23:00:10 (muokattu 07.05.2007 23:01:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostetaanpas tätä SymX-topikkia tulevan levyn, Paradise Lostin kunniaksi;)...
 
http://www.spv.de/scripts/ktrack_e.asp?nummer=79252&label=
 
Sämpylät tulevan levyn biiseistä var så god;)... Kaksi sanaa tuli mieleen kuunnellessa:
 
Kick. Ass.
 
2007 tulee jäämään historiaan hyvänä progemetallivuotena;).
 
John Titor
08.05.2007 11:33:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostetaanpas tätä SymX-topikkia tulevan levyn, Paradise Lostin kunniaksi;)...
 
http://www.spv.de/scripts/ktrack_e.asp?nummer=79252&label=
 
Sämpylät tulevan levyn biiseistä var så god;)... Kaksi sanaa tuli mieleen kuunnellessa:
 
Kick. Ass.
 
2007 tulee jäämään historiaan hyvänä progemetallivuotena;).

 
Kovastipa se D-molli tuntuu viehättävän. Jaa-a, enpä sano mittään ennen ku kuulen koko levyn.
 
Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro.
Thule
08.05.2007 11:43:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa-a, enpä sano mittään ennen ku kuulen koko levyn.
 
Jees, samat fiilikset täälläkin. Tai no, jos vähän: Nimibiisin sample kyllä vakuutti. Siinä oli sitä samaa fiilistä, mihin alunperin ihastuin Symphony X:ssä. Mutta nuo soundit... Tiedä sitten, että ovatko samplet ihan levylle asti valmiista biiseistä vai kuinka, mutta itselleni ei ainakaan iskenyt. Rankat ja kick ass -soundit kyllä, mutta... Mä olen niin viehättynyt esimerkiksi Twilight In Olympuksen ilmaviin ja hiukan honottaviin kitarasoundeihin.
 
Mutta tosiaan, saas nähdä.
 
"Astronomy makes Stairway To Heaven sound like the theme to Gilligan's Island."
John Titor
08.05.2007 11:56:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jees, samat fiilikset täälläkin. Tai no, jos vähän: Nimibiisin sample kyllä vakuutti. Siinä oli sitä samaa fiilistä, mihin alunperin ihastuin Symphony X:ssä. Mutta nuo soundit... Tiedä sitten, että ovatko samplet ihan levylle asti valmiista biiseistä vai kuinka, mutta itselleni ei ainakaan iskenyt. Rankat ja kick ass -soundit kyllä, mutta... Mä olen niin viehättynyt esimerkiksi Twilight In Olympuksen ilmaviin ja hiukan honottaviin kitarasoundeihin.
 
Mutta tosiaan, saas nähdä.

 
En mä halua lähteä levyä vertaamaan mihinkään vanhaan tuotantoon, ne vanhat levyt on itsenäisiä kokonaisuuksiaan - lähinnä mulla jäi sellainen olo että kylläpäs kuulostaa hyvältä demobändiltä jonka suurin idoli on Symphony X, ennemmin kuin Symphony X:ltä. Mutta, kuten sanoin, pyrin olemaan muodostamatta mielipidettä ennen koko levyyn perehtymistä.
 
Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 510 11 12 13 14

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «