Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ensiferum
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Costii
20.02.2012 15:27:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No nyt menee eeppisyys jo aivan uusiin mittasuhteisiin. Loirille helvetin iso peukku.
 
May all your nuclear weapons rust in peace
Antti1997
21.02.2012 12:19:44 (muokattu 21.02.2012 12:20:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Poltin Ensiferum-paitani välittömästi uutisen kuultuani. Samalla itkin hieman.
 
santa
21.02.2012 16:38:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loiri tulkitsee kaikki laulunsa itkemällä.
 
Decadetroll
21.02.2012 17:14:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miksei samantien niin, että Lindroos häipyis kokonaan tai jättäytyis vaan kitaristiksi ja loiri ottais sitte sen laulajan pestin vakituisesti. Keikoilla Loiri istuisi tuolilla ilman paitaa verellä ja noella sotamaalattuna ja tulkitsisi biisejä samalla antaumuksella kuin ennenkin. LAI LAI HEI!
 
don't look so surprised, happy birthday...fucker! Blow that candle out, we're gonna kick you, kick you!
sagarn
22.02.2012 21:25:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Decadetroll: Miksei samantien niin, että Lindroos häipyis kokonaan tai jättäytyis vaan kitaristiksi ja loiri ottais sitte sen laulajan pestin vakituisesti. Keikoilla Loiri istuisi tuolilla ilman paitaa verellä ja noella sotamaalattuna ja tulkitsisi biisejä samalla antaumuksella kuin ennenkin. LAI LAI HEI!
 
Loirissa on enemmän miestä ku gay lindroosissa, vaikka lindroosin munaa imee Italialaiset hevitytöt.
 
Jeszse
09.05.2012 21:27:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hopsansaa ja lailai ja sillai.
 
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.ne … 44113786308_9712794_109559418_n.jpg
 
Uus levy näyttäis olevan valmis.
 
Karvamammutti: Mutta siulla on ultra-secks-Salovaara -ääni.| The Jasser Arafats | Alternaty
reaper666
10.05.2012 00:25:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: Hopsansaa ja lailai ja sillai.
 
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.ne … 44113786308_9712794_109559418_n.jpg
 
Uus levy näyttäis olevan valmis.

 
Kauanpa siinä sitten menikin :D toivottavast olis yhtä kova debyytti.
 
Jeszse
10.05.2012 16:49:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reaper666: Kauanpa siinä sitten menikin :D toivottavast olis yhtä kova debyytti.
 
No eipä siinä mun mielestä nyt mitenkään erityisen kauan menny.
 
Karvamammutti: Mutta siulla on ultra-secks-Salovaara -ääni.| The Jasser Arafats | Alternaty
reaper666
10.05.2012 17:36:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: No eipä siinä mun mielestä nyt mitenkään erityisen kauan menny.
 
No onhan edellislevystä jo kolme vuotta kuules :D
 
Jeszse
10.05.2012 17:38:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reaper666: No onhan edellislevystä jo kolme vuotta kuules :D
 
Niin? Mun mielestä ihan täysin hyvä toi parikolme vuotta levyjen välissä. Eipähän tuu väkisin raastettua paskaa ulos.
 
Karvamammutti: Mutta siulla on ultra-secks-Salovaara -ääni.| The Jasser Arafats | Alternaty
janezki_
10.05.2012 17:40:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuota vanhan matskun suuntaista toivoisin enemmän. Hyviä ovat olleet kyllä nämä Lindroosin ajan levytkin mutta jotain niistä puuttuu... Esim. From Afarilla noiden orkestraatioiden lisääntyminen oli turhaa, minun mielestä. Mutta hyvä lätty tulee varmasti, mutta yltäisikö nyt jopa kahden ensimmäisen tasolla? Kyllä tätä mielenkiinnolla odotellaan.
 
Mie oon vaan basisti...
Jeszse
10.05.2012 17:44:45 (muokattu 10.05.2012 17:45:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

janezki_: Tuota vanhan matskun suuntaista toivoisin enemmän. Hyviä ovat olleet kyllä nämä Lindroosin ajan levytkin mutta jotain niistä puuttuu... Esim. From Afarilla noiden orkestraatioiden lisääntyminen oli turhaa, minun mielestä. Mutta hyvä lätty tulee varmasti, mutta yltäisikö nyt jopa kahden ensimmäisen tasolla? Kyllä tätä mielenkiinnolla odotellaan.
 
Ite toivon lähinnä et saundit olis palannu Victory Songsille, eikä jääny samaks ku From Afarilla. Ensiksi mainitussa oli ihan vitusti paremmat.
 
Ja tietty et Loirin osuus levyllä ei kestäis puolta minuuttia pidempään.
 
Karvamammutti: Mutta siulla on ultra-secks-Salovaara -ääni.| The Jasser Arafats | Alternaty
janezki_
23.05.2012 18:33:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noniin, uuden levyn nimi on sitten "Unsung Heroes" ja julkaistaan elokuun 27. päivä.
 
Biisilista:
 
01. Symbols
02. In My Sword I Trust
03. Unsung Heroes
04. Burning Leaves
05. Celestial Bond
06. Retribution Shall Be Mine
07. Star Queen (Celestial Bond part II)
08. Pohjola
09. Last Breath
10. Passion Proof Power
 
Ja virallinen tiedote asiasta:
 
"ENSIFERUM ANNOUNCE NEW ALBUM
 
ENSIFERUM, THE highly visual troupe whove long been a market leader when it comes to stirring, armour-plated anthems, will have their fifth studio album released through theSpinefarm label on August 27th 2012.
Titled Unsung Heroes and produced by Hiili Hiilesmaa (HIM, Sentenced, Apocalyptica, etc.), this is the hour-plus follow-up to 2009s From Afar, and sees the Finnish five-piece founded in 1995 pushing their signature sound to bold new heights of drama and excess.
A cinematic experience from first note to last , Unsung Heroes takes the listener on a journey of genuine light & shade, with the 16 minute-plus Passion Proof Power showing that when it comes to the epic statement, Ensiferum are very much in the front-line, swords at the ready.
Weve tried to push the different aspects of what we do as far as we can, reflects the band, the sonic scope is wider than ever. The folk elements go further down that path and the metallic parts will absolutely rip your face off!
Once again, album art has been supplied by Kristian Wahlin, with featured special guests including members of Apokalyptischen Reiter plus legendary Finnish singer & actor, Vesa-Matti Loiri."
 
Mie oon vaan basisti...
Jeszse
23.05.2012 18:40:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elokuussa vasta, sääh. Noh, onpahan mitä odottaa.
 
Karvamammutti: Mutta siulla on ultra-secks-Salovaara -ääni.| The Jasser Arafats | Alternaty
janezki_
09.06.2012 20:25:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uusi biisi "Burning Leaves" livenä:
 
http://www.youtube.com/watch?v=Yl2lhHQv_L0
 
Mie oon vaan basisti...
Jeszse
09.06.2012 20:59:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

janezki_: Uusi biisi "Burning Leaves" livenä:
 
http://www.youtube.com/watch?v=Yl2lhHQv_L0

 
Mjoo, aika takuuvarmaa materiaalia. Pidin, muttei sytyttäny mitenkään erityisesti. Toivottavasti levy on kokonaisuudessaan tätä kovempi.
 
Karvamammutti: Mutta siulla on ultra-secks-Salovaara -ääni.| The Jasser Arafats | Alternaty
Dark Avenger
10.06.2012 08:38:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ole Enska iskenyt Ironin jälkeen.
 
Lindroosin myötä homma meni (tapauskohtaisesti) joko epäkiinnostavaksi riffittelyksi, tai sanoituksellisesti tuommoiseksi pakanat vs. kristityt -paatokseksi, josta en ole koskaan tykännyt. Debyytillä, ja toki Ironillakin, oli vielä oikea meininki.
 
Victory Songsillakin oli pari "ihan jees" -vetoa, mutta se Lindroos. En ole koskaan tykännyt hepun lauluäänestä. Varsinkin Mäenpään jälkeen pettymys oli melkoinen.
 
"Korkeakouluissa paskan määrä on vakio, se vain ilmenee eri muodoissa."
janezki_
10.06.2012 14:16:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt kun tuota liveä olen kuunnellut niin vaikea sanoa mittään. Pitää levyversiota odotella, mutta melodia jäi päähän heti.
 
Mie oon vaan basisti...
janezki_
28.06.2012 13:49:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Unsung Heroes" kansitaide julkaistiin, löytyy esim. täältä:
 
http://www.blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=175994
 
Mie oon vaan basisti...
Jeszse
28.06.2012 18:13:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AEVAN VITUN SIISTI.
 
Karvamammutti: Mutta siulla on ultra-secks-Salovaara -ääni.| The Jasser Arafats | Alternaty
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «