Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kreator
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Zelipaatti
02.04.2009 13:32:06 (muokattu 02.04.2009 13:32:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pistäkää tähän mielestänne parhaimpia Kreator youtube vetoja, ei paskalaatusella buutleg äänellä
 
Veska
02.04.2009 22:47:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zelipaatti: Pistäkää tähän mielestänne parhaimpia Kreator youtube vetoja, ei paskalaatusella buutleg äänellä
 
http://www.youtube.com/watch?v=CxgKZORyrJg Ite en oo ikinä omaksunu Pleasure To Killin äänimaailma joten tuo on herkkua korville nykyajan soundeilla. Muutenki nuo Wacken 2005 vedot on loistavia, ovathan ripattuja suoraan DVD:ltä. ;)
 
Zelipaatti
03.04.2009 09:25:06 (muokattu 03.04.2009 09:26:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veska: http://www.youtube.com/watch?v=CxgKZORyrJg Ite en oo ikinä omaksunu Pleasure To Killin äänimaailma joten tuo on herkkua korville nykyajan soundeilla. Muutenki nuo Wacken 2005 vedot on loistavia, ovathan ripattuja suoraan DVD:ltä. ;)
 
Mullekaan ei uppoo Kreatorin 2-3 eka levyn saundi. Ei ole tarpeeksi steriiliä mulle, en ole ihan noin rankka heppu.
 
tOsi KIVA! Mä tykkään myös tästä: http://www.youtube.com/watch?v=EEkqM0NY13s // Wacken2005 Phobia
 
myös People Of The Lie ja Voices Of The Dead sekä Flag Of Hate @ Wacken 2005 iskee ihan PERKELEESTI!!
 
cuckaracha
06.04.2009 16:35:43
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaikka Petrozza kuulostaa uusimmilla kiekoilla vanhalta korpilta, iskevät ne joka tapauksessa kuin yksi maailman parhaista rässilekoista.
 
Tuskassa tuli viimeksi tarkastettua pumpun livekunto, RockCockissa voisi korjata luvun kahteen.
 
Bind. Torture. Kill
Skeleton
08.04.2009 13:28:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse Kreatorin vanhasta materiaalista pitävänä petyin kyllä Pkkahuoneen keikkaan täysin. Kreator on minulle siis jo kuollut bändi.
 
Henkka370
16.05.2009 18:44:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sain kaverilta lainaan uusimman levyn. Jumalauta mitä tavaraa! Yhtäkkiä Kreator isku ku miljoonavolttia kiveksille.
 
np. Kreator - Amok Run
 
Jos jäsen on alle 18-vuotias niin pitääkö tässä olla huoltajan allekirjoitus?
Master Of The Moon
03.06.2009 22:06:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olis kyllä mahtavaa lähteä kattomaan Kreatoria tuone kuopio rockcockiin mutta en sitten tiedä miten sinne pääsisin :(
 
Let's go to a place I know, Where the speed freaks babble all day!
Deliverance
04.06.2009 20:13:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kreatorin phobia on vaan niin hemmetin mahtava kappale http://www.youtube.com/watch?v=dKm8TuEVPZQ Kolahtaa meikäläiseen kyllä;) Uudelta levyltä parhaimmat on War Curse ja Radical Resistance. HAIL KREATOR! Pojathan musisoivat kuopio rokissa, mutta empä sinne taida keretä.
 
Traditional
03.08.2009 15:45:29 (muokattu 03.08.2009 15:45:50)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No, tulipa sitten perjantaina katsastettua kreator. Setti oli aika perus-biisejä, ei mitään erikoisuuksia ollut tarjolla. Meininki oli ajan ja paikan huomioon ottaen hyvä vaikkakin pittien lähes nollatoleranssi näytti vituttavan molemmin puolin paineaitaa.
 
Näin äsken Nesteellä poron näköisen miehen. Olipa veikeän näköinen kaveri. -Zed
Påskägg
03.08.2009 16:44:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Traditional: No, tulipa sitten perjantaina katsastettua kreator. Setti oli aika perus-biisejä, ei mitään erikoisuuksia ollut tarjolla. Meininki oli ajan ja paikan huomioon ottaen hyvä vaikkakin pittien lähes nollatoleranssi näytti vituttavan molemmin puolin paineaitaa.
 
Nollatoleranssi? Onko näin? Aikaisempina vuosina olen ollut kuopiossa ja kyllä siellä on sillon ainaki saanut remuta aika mielin määrin.
 
RETRIBUTION!
Antti1997
03.08.2009 16:52:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

H8machine: Nollatoleranssi? Onko näin? Aikaisempina vuosina olen ollut kuopiossa ja kyllä siellä on sillon ainaki saanut remuta aika mielin määrin.
 
_Kuulemma_ siellä oli pittaajat heitetty ulos alueelta ja rannekkeet revitty pois. En sitten tiedä mikä on totuus.
 
Show me your genitals.
Traditional
04.08.2009 12:30:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

H8machine: Nollatoleranssi? Onko näin? Aikaisempina vuosina olen ollut kuopiossa ja kyllä siellä on sillon ainaki saanut remuta aika mielin määrin.
 
No, kyllähän siellä pittejä syntyi ja niitä sitten sitä mukaa hajoiteltiin, taisivat nuo ulosheitetyt olla karmeassa tuubassa järkkäreiden mielestä, tai sitten ei vaan naamat miellyttäneet.
 
Jossain puolen keikan maissa järkkärit sitten kuitenkin vedettiin pois, seurauksena kaksi wall of deathia ja selvästi kohonnut meininki.
 
"--Tästä lähtien juot vain kaffia, energiajuomia ja syöt kofeiinipillereitä ja ennen vetoa vaikka nappi pseudoefedriiniä niin ai että ku tilut lähtee!" -Ambitus
Master Of The Moon
04.08.2009 22:59:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja nyt tuli poka käytyä Kreatori kattomassa tuola kuopion rokeissa oli mahtava. Melkein eturivissä, niskat oli kipeät ja ääni menny seuraavana päivänä mutta oli se sen arvosta!!! Moshpitissäki tuli käytyä, pari kertaa tuli kyynärpää ottaan mutta ei se menoa haitannu :D
 
Let's go to a place I know, Where the speed freaks babble all day!
S3k7u
24.06.2010 19:28:27
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oonko mä ainoa joka tykkään Renewalista? Mun mielestä tää on aivan loistava levy. Itseasiassa en taida muista Kreatorin levyistä välittää. Betrayer on hyvä biisi, mutta muut biisit ei iske Extreme Aggressionilta.
Alko naurattaa ku huomasin, että Winter Martyriumissa on vähän samanlainen laulurytmi, kuin Lady Gagan Pokerfacessa, vai pitäiskö sanoa toistepäin :)
 
Mancubus
25.06.2010 17:24:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Surunlyöjä777: Oonko mä ainoa joka tykkään Renewalista? Mun mielestä tää on aivan loistava levy. Itseasiassa en taida muista Kreatorin levyistä välittää. Betrayer on hyvä biisi, mutta muut biisit ei iske Extreme Aggressionilta.
Alko naurattaa ku huomasin, että Winter Martyriumissa on vähän samanlainen laulurytmi, kuin Lady Gagan Pokerfacessa, vai pitäiskö sanoa toistepäin :)

 
Minäkin tykkään! Hyvä lätty huippu biisejä: Renewal, Reflection, Karmic Wheel ja Europe After The Rain
 
JIRPPI
13.03.2011 20:44:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pleasure to Kill on kyllä hieno levy. RIPPING CORPSE ATTAAAAAAACK!!
 
Lemmy on mieesssss...
ville_metal
13.03.2011 22:31:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JIRPPI: Pleasure to Kill on kyllä hieno levy. RIPPING CORPSE ATTAAAAAAACK!!
 
aivan! kaikkein eniten tykkään sen alusta kun ekaks saa ihailla choir of the damnedin hienoja melodioita ja sitten kun on täysin rauhoittunut, ripping corpsen armoton tykitys rikkoo jään, nerokasta! haaveilen samanlaisesta live setin alotuksesta kunhan joskus pääsen näkemään herrat :)
 
Filli293
23.06.2011 13:36:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oho!!! Kreator lähtee vuoden lopussa Exodusin ja Death Angelin kanssa kiertämään eurooppaa! Ehkäpä kovin kolmikko kyseessä?! Ai mutta katos! Nehän meneeki ruotsiin ja norjaan mutta eipä ole suomeen tulossa...
Pitäsköhän sitä sitte håkaneitten pittii...
 
d3monilaama
24.06.2011 02:27:20 (muokattu 24.06.2011 02:29:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veska: http://www.youtube.com/watch?v=CxgKZORyrJg Ite en oo ikinä omaksunu Pleasure To Killin äänimaailma joten tuo on herkkua korville nykyajan soundeilla. Muutenki nuo Wacken 2005 vedot on loistavia, ovathan ripattuja suoraan DVD:ltä. ;)
 
Sinänsä ihan OT mut mua huvittaa, että saksalainen huutaa saksalaisille englanniks.
 
EDIT: Nojoo DVD-kamaa ja sillei, mut kuitenki.
 
Naiset on hyviä. Niitä on keskimäärin mukavampi panna kuin miehiä.
Filli293
24.06.2011 13:44:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

d3monilaama: Sinänsä ihan OT mut mua huvittaa, että saksalainen huutaa saksalaisille englanniks.
 
EDIT: Nojoo DVD-kamaa ja sillei, mut kuitenki.

 
Niin ja onhan Wacken kuitenkin maailmanlaajuinen festari.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «