Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Immortal: "We will come back, stronger than ever"
1 2
Destructor
20.06.2006 21:08:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehkei ne viimeiset levyt mitään parhaita ollut, mutta onhan se Damned in Black ihan hyvä. Tosin jos keikalle putkahtavat Suomeen niin paikalla olen. Voisivat tosiaan tehdä jotain Blizzard Beastsin tapaista.
 
You call my music sonic poison, but it gives me pleasure to aggravate the ones I hate.
Moratoria
20.06.2006 22:17:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehkei ne viimeiset levyt mitään parhaita ollut, mutta onhan se Damned in Black ihan hyvä. Tosin jos keikalle putkahtavat Suomeen niin paikalla olen. Voisivat tosiaan tehdä jotain Blizzard Beastsin tapaista.
 
Minusta nuo viimeisimmät ovat niitä parhaita...
 
Eddie
21.06.2006 10:39:00
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lisää sääennustusheviä kehiin!
 
"Anaalileikit. Ei huono. Miellyttää älykköjä." Meet the Feebles
McNulty
21.06.2006 10:45:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pure Holocaust ja Hellhammerin pinkki villapaita ja huulikiilto videossa = parasta Immortalia :)
 
Tietyt asiat on hyvä haudata ja muistella "hyviä aikoja". En näe mitenkään hyvänä asiana jo haudattujen asioiden ylöskaivamista. Yleensä tuloksena on jotain väkinäistä tai sitten jotain täysin erilaista jota olisi voinut julkaista eri nimen alla.
 
Ei ollut Dodheimsgard enää koskaan "oma itsensä" Monumental Possessionin jälkeen vaikka miten yriteltiin. Saas nähdä mitä Abigor, Emperor ja nyt Immortal saavat aikaan, tulemalla takaisin.
 
Toivotaan parasta, pelätään pahinta.
 
Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher
http://www.myspace.com/dimeshred
Carmifios
27.09.2009 09:17:53
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Perjantaina ilmestyi uusi levy "All Shall Fall".
 
Kuulostaa myöhempien aikojen Immortalilta. Vaikea sanoa vielä kuinka korkealle tämän diskografiassa nostaisi. Ei ehkä mikään mestariteos mutta kyllä tätä tekee mieli kuunnella lisää. Tällä hetkellä The Rise of Darkness ja levyn lopettava, yli 8-minuuttinen Unearthly Kingdom toimivat parhaiten. Hienoissa kansissa levy on, itse tilasin digipakin.
 
Mulle toimii sekä uudempi että vanhempi Immortal, fiiliksen mukaan. Battles in the North ja At the Heart of Winter ovat suosikkeja.
 
Milkop
27.09.2009 13:02:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän tässä väkisinkin hymy on herkässä kun uusi Immortal pauhaa. Vaikuttaisi olevan jatkumoa Sons Of Northern Darknessille, mikä kelpaa itselle paremmin kuin hyvin. Kuunnellaan lisää mutta ainakin alkutunnelmat lupaavat hyvää.
 
"People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «