Aihe: Insomnium | |
---|
|
Ehkä kovin live bändi mitä tiedän! Ensimmäinen levy kolahti aivai älyttömän kovaa, mutta toisesta levystä en tykkää vieläkään, vaikka siinä hienoja biisejä on. Uusimmasta levystä en heti pitänyt mutta nyt on joku 10 kuuntelukertaa takana niin voisin väittää että on aivan vitun kova levy! Tälläisiä levyjen pitäisi ollakkin että paranee jokaisen kuuntelukerran jälkeen. |
-K- 03.12.2006 19:53:47 | |
|
Ehkä kovin live bändi mitä tiedän! Ensimmäinen levy kolahti aivai älyttömän kovaa, mutta toisesta levystä en tykkää vieläkään, vaikka siinä hienoja biisejä on. Uusimmasta levystä en heti pitänyt mutta nyt on joku 10 kuuntelukertaa takana niin voisin väittää että on aivan vitun kova levy! Tälläisiä levyjen pitäisi ollakkin että paranee jokaisen kuuntelukerran jälkeen. Kyllä tämä nyt on enemmän levybändi mielestäni, ainakin eiln 25:lla hävisi lämppärin livemeininglle kevyesti (the scourger) Ibanez ja Framus, muuta ei tarvita. |
|
Insomniumilla keikka 27.01.2007 Nosturissa Moonsorrowin kanssa. Menen. itki south_of_heaven |
|
Insomniumilla keikka 27.01.2007 Nosturissa Moonsorrowin kanssa. Menen. Argh! Siellä tavataan! |
|
Argh! Siellä tavataan! Tehkäämme näin! itki south_of_heaven |
|
Taidan omistaa StDiaCD-levyn. Insomnium on bändi, jolta olen tavallaan aina odottanut paljon, mutta olen saanut aina pettyä. En tiedä, missä mennään vikaan. Ehkei se sitten oikein ole se mun juttu kuitenkaan. |
|
Taidan omistaa StDiaCD-levyn. Insomnium on bändi, jolta olen tavallaan aina odottanut paljon, mutta olen saanut aina pettyä. En tiedä, missä mennään vikaan. Ehkei se sitten oikein ole se mun juttu kuitenkaan. Ei pahalla tai mitään, mutta voi olla että ei ole sun juttu koska tästä ei paljoa tämäntyylinen melodinen death metal parane. itki south_of_heaven |
|
Argh! Siellä tavataan! Lainaan itseäni.. Eipäs tavatakkaan.. K18 tietty |
|
Lainaan itseäni.. Eipäs tavatakkaan.. K18 tietty Ei ole. S/K18 tarkoittaa, että konserttiin pääsee kaiken ikäiset mutta anniskelualue on K18 itki south_of_heaven |
|
Ei ole. S/K18 tarkoittaa, että konserttiin pääsee kaiken ikäiset mutta anniskelualue on K18 No mitääs ittua, taisin hieman lukea väärin tai jotqain. Sinne sit vaan. |
|
"Parempi myöhään..." Insomnium haastattelua linjoilla: http://www.korroosio.fi/interviews.php?id=135 "...Kuin ei milloinkaan." 19.01. Nosturi: STREAM OF PASSION / AYREON (+ Lullacry ja Silentium) Lisätietoja: www.korroosio.fi |
|
Lauantaina sitten Insomnium FME:ssä. kiip on thräshin! |
|
Kyllä on armoton levy tuo In the Halls of Awaiting. Vieläkin jaksaa levysoittimessa pyöriä vaikka oon sen omistanu jo iät ja ajat. Geddy Lee SUCKS!! |
|
Nostellaanpas tätäkin topikkia hieman, koska Insomnium on studiossa nauhoittamassa neljättä albumiaan. Itselläni ainakin kovat odotukset, kaikki aiemmat levyt kolahtanut aika kovasti. Vaan eipä siinä, odotellaan vielä jonkun aikaa niin pääsee taas levykauppaan juoksemaan. |
_m_ 01.07.2009 21:03:57 | |
|
Candlelightilla e-cardia uudesta: http://www.candlelightrecords.co.uk … card/insomnium/insomnium_ecard.html Real metal for true bastards |
|
no jee, samaa tasapaksua menoa mitä edellisimmilläkin levyillä. Toisaalta, mitä muutakaan voi odottaa? |
|
Insomnium - Across the Dark Levy-yhtiö: Candlelight Ilmestyy: 9.9.2009 1. Equivalence 2. Down With The Sun 3. Where The Last Wave Broke 4. The Harrowing Years 5. Against The Stream 6. The Lay Of Autumn 7. Into The Woods 8. Weighted Down With Sorrow Lähde: Levykauppa Äx :) |
|
Joutunee lähtemään Metelli-klubille. "Support music, not rumors." |
|
Marshallga: Joutunee lähtemään Metelli-klubille. Menee melko ärsyttävästi päällekkäin alueella esiintyvän Isiksen kanssa. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
_m_ 09.07.2009 13:35:05 | |
|
Tänään illalla parit rallit Metalliliitossa: http://ylex.yle.fi/radio/ohjelmat/m … liliitto/liitossa-uutta-insomniumia Mufasa: Menee melko ärsyttävästi päällekkäin alueella esiintyvän Isiksen kanssa. No voi ny perkele. Real metal for true bastards |
« edellinen sivu | seuraava sivu » | |
---|