Muusikoiden.net
05.12.2016

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: My Dying Bride
1 2 3 4
gorgonoidi
31.03.2006 23:57:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs mieltä olette kyseisestä bändistä? Kuuluu kyllä omiin lemppareihini.

Cathi777
31.03.2006 23:59:16

Mitäs mieltä olette kyseisestä bändistä? Kuuluu kyllä omiin lemppareihini.

On se kyllä niin hieno orkesteri. Ehkä parasta synkistelyä mitä on tehty. Varsinkin se laulu on mieleeni, todellista tuskaa, tällaista tämänlaisen musiikin juuri pitääkin olla.

Only pop music can break my heart...
gorgonoidi
01.04.2006 00:09:25

Tuon halusin juuri kuulla. Synkeätä sen olla pitää My Dying Briden tapauksessa. Laulu on tosiaan upeaa ja sanoituksetkin upean synkkiä.

mikko1
01.04.2006 00:19:48 (muokattu 01.04.2006 00:19:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Synkeän mahtavaa doom/deathiä. Varsinkin Turn Loose The Swans on hieno levy.

mango__
01.04.2006 00:25:52

Joo tuttu bändi on ja kovasti on tullut kuunneltua. Erityisesti The Light at the End of the World on todella loistava levy kaikkine deathmetal-vaikutteineenkin. Kahta ekaa levyä en ole tosin kuullut ja niihin kannattaisi tutustua vai?

Inside crystal mountain, evil takes its form
Dropped C
01.04.2006 04:05:36

Myöhempi materiaali on suoraan sanottuna paskaa, mutta kolme ekaa levyä ja Trinity ovat mahtavia.

Heroin
01.04.2006 10:55:36

Eikö kenenkään muun mielestä Like Gods of the Sun ole SE levy? En tosin ihan hirveitä enempää MDB:tä oo kuullu, mutta mun mielestä toi kiekko on täydellinen.

Seksi
armadillo
01.04.2006 12:58:57

Hyvin pitkälti juurikin näin. Like Gods of the Sun on vielä hyvä levy, mutta sen jälkeen alkoi alamäki.

Life is a vacuum cleaner, it sucks.
Frankenstone
01.04.2006 13:26:42

Haluaisko joku kertoa mulle miks se Like Gods at The Sonin jälkeinen tuotanto on muka hirveetä paskaa? Koska ite pääsin mukaan MDB:n maailmaan vasta Light at the End of the Worldin kohdalla, ja se nyt on edelleenkin ehkä mielestäni paras levynsä: lätty on täynnä pitkiä biisejä, koko pituudeltaan loistavia ja koko loistokkuudellaan synkkiä ja piinaavia. Missä vika?

Eikä 34.788%...Completessakaan ole muuta vikaa kuin nimi jota on hankala kehua kavereille ja se viimenen biisi, joka on vähän tylsä verrattuna niihin sitä edeltäviin, huikaisevan mielikuvituksellisiin ja persoonallisiin vetoihin. The Whore, The Cook and The Mother, helposti yks parhaita metallibiisejä mitä oon kuullu! Ja sillä uusimmallakin levyllä on yks jyhkeimmistä levynlopetuksista mitä olen kuullut, ja lisäksi kaikissa biiseissä on jotain ihan uskomattomia koukkuja, joiden ansioista se on melkein yhtä hyvä kirjoissani kuin Light at the Endikin.

Niin, saanko mä niitä perusteluja?

Tapetin takana ei ole mitään.
gorgonoidi
01.04.2006 13:33:20

Haluaisko joku kertoa mulle miks se Like Gods at The Sonin jälkeinen tuotanto on muka hirveetä paskaa? Koska ite pääsin mukaan MDB:n maailmaan vasta Light at the End of the Worldin kohdalla, ja se nyt on edelleenkin ehkä mielestäni paras levynsä: lätty on täynnä pitkiä biisejä, koko pituudeltaan loistavia ja koko loistokkuudellaan synkkiä ja piinaavia. Missä vika?

Eikä 34.788%...Completessakaan ole muuta vikaa kuin nimi jota on hankala kehua kavereille ja se viimenen biisi, joka on vähän tylsä verrattuna niihin sitä edeltäviin, huikaisevan mielikuvituksellisiin ja persoonallisiin vetoihin. The Whore, The Cook and The Mother, helposti yks parhaita metallibiisejä mitä oon kuullu! Ja sillä uusimmallakin levyllä on yks jyhkeimmistä levynlopetuksista mitä olen kuullut, ja lisäksi kaikissa biiseissä on jotain ihan uskomattomia koukkuja, joiden ansioista se on melkein yhtä hyvä kirjoissani kuin Light at the Endikin.

Niin, saanko mä niitä perusteluja?

No ne ketkä ensinnä sanovatkin että Like Gods of The Sonin jälkeinen tuotanto on paskaa ovat vain itse sitä mieltä. Todellisuudessa asia ei ole näin. Esim uusin levy on aika rankka veto ja Dreadfull Hours on täydellinen levy.

Frankenstone
01.04.2006 13:58:03

No ne ketkä ensinnä sanovatkin että Like Gods of The Sonin jälkeinen tuotanto on paskaa ovat vain itse sitä mieltä.

Niinniinniinniin, mutta mä haluaisinkin kuulla juuri niitä perusteluita näille mielipiteille. Musta on aina mielenkiintoista kuulla minkä takia ilmiselvästi hyvä musiikki ei jollekin sitä ole.

Esim uusin levy on aika rankka veto ja Dreadfull Hours on täydellinen levy.

Hmm....mun mielestä ehkä ennemminkin toisin päin. Onhan Dreadful Hoursilla mm.nimibiisi, Le Figlia della Tempesta ja Black Heart Romance, jotka on pirun kovia biisejä, mutta jotenkin siitä jää semmonen puolitiehen jääneen levyn fiilis. Semmosilla mun makuun vähän liian perusratkaisuilla hoidetaan biisit loppuun. Sen sijaan Songs of Darkness...huhhuh, siinä levyllä ei oo mitään puolitiessä.

Tapetin takana ei ole mitään.
Dropped C
01.04.2006 15:45:26

Haluaisko joku kertoa mulle miks se Like Gods at The Sonin jälkeinen tuotanto on muka hirveetä paskaa?

Ei viuluja, vaan todella ärsyttäviä kosketinmattoja ja liikaa. Biisit ovat muuttuneet tylsemmiksi ja Aaronin laulu huonoksi rääynnäksi. The dreadful Hours tosin oli hyvä levy. Uusin taas sellaista kuraa kansikuvaa myöten että, huh, huh.

Kuuntelen paljon mielummin Mourning Beloveth:ia nykyään, vokaalit kunnon örinää ja ärsyttävät kosketinmatot uupuvat tyystin.

KTR
01.04.2006 16:08:09

Kuuluu omiin suosikkeihini myös. Trinity, Turn Loose the Swans ja The Dreadful Hours ovat lempilevyt. Mukavaa synkistelyähän tuo. Paras taitaa kaikista silti olla Turn Loose the Swans ja siitä vanhemmat.
Tribu
01.04.2006 19:44:33

Turn Loose The Swans on loistava, muita en olekkaan kuullut. Pitää ehdottomasti hankkia lisää.

-ari perkele-
01.04.2006 20:33:09 (muokattu 02.04.2006 17:32:00)

Kaikki lätyt löytyy hyllystä. Pidän enemmän aikaisemmasta tuotannosta mutta kyllä kaikki levyt on hankinnan arvoisia jopa 34.788%... Complete levy;)

Omat "all time favourite" biisit joka levyltä:

-Two Winters Only. Huh jos pitäisi vetää ranteet auki niin tässä olisi aika hyvä messu taustalle.

- Your River. Ei mitään sanottavaa. Jousisoittimet rocks:P!

- The Forever People. Aaron ei viellä tällä levyllä paljon puhtaita vedellyt mutta ainakin allekirjoittaneen vakuutti tuolla mörinä osastolla.

- All Swept Away. Tätä tuli aikasemman bändin kanssa vedettyä coverina joka kertookin jo tarpeeksi;)

- Heroin Chic. Synkkää ja futuristista. Eritätin kokeilevaa ja jossain mielessä mentiin vähän metsään jos vertaa edellisiä levyjä/biisejä.

- She is the Dark. Usko palasi bändiin ja olo oli euforinen;)

- The Dreadful Hours. Rokkaa kuin piru merrassa.

- Catherine Blake. Vähän taas "laimeampaa" brideä mutta toimii.

Livenä olen nähnyt bändin Ilosaaressa(keskellä päivää oli aika tylsää katseltavaa kun ei meinannut päästä fiilikseen millään auringon paistaessa)
Wackkenissa taas ihan toinen meno kun keikka oli illalla. Varmaan paras keikka koko sen vuoden Wackkenissa.

Jos kiinnostaa chekata niin tässä bändi jossa muunmuassa vaikutan vokaalipuolella:
http://www.myspace.com/findoom
My Dying bride vaikutteita on aika runsaastikkin;)
Tänne saa laittaa kommenttia jos huvittaa: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=120923

Loppu on lähellä. http://www.dauntlessdeath.com
gorgonoidi
01.04.2006 20:49:10

Kaikki lätyt löytyy hyllystä. Pidän enemmän aikaisemmasta tuotannosta mutta kyllä kaikki levyt on hankinnan arvoisia jopa 34.788%... Complete levy;)

Omat "all time favourite" biisit joka levyltä:

-Two Winters Only. Huh jos pitäisi vetää ranteet auki niin tässä olisi aika hyvä messu taustalle.

- Your River. Ei mitään sanottavaa. Jousisoittimet rocks:P!

- The Forever People. Aaron ei viellä tällä levyllä paljon puhtaita vedellyt mutta ainakin allekirjoittaneen vakuutti tuolla mörinä ostastolla.

- All Swept Away. Tätä tuli aikasemman bändin kanssa vedettyä coverina joka kertookin jo tarpeeksi;)

- Heroin Chic. Synkkää ja futuristista. Eritätin kokeilevaa ja jossain mielessä mentiin vähän metsään jos vertaa edellisiä levyjä/biisejä.

- She is the Dark. Usko palasi bändiin ja olo oli euforinen;)

- The Dreadful Hours. Rokkaa kuin piru merrassa.

- Catherine Blake. Vähän taas "laimeampaa" brideä mutta toimii.

Livenä olen nähnyt bändin Ilosaaressa(keskellä päivää oli aika tylsää katseltavaa kun ei meinannut päästä fiilikseen millään auringon paistaessa)
Wackkenissa taas ihan toinen meno kun keikka oli illalla. Varmaan paras keikka koko sen vuoden Wackkenissa.

Jos kiinnostaa chekata niin tässä bändi jossa muunmuassa vaikutan vokaalipuolella:
http://www.myspace.com/findoom
My Dying bride vaikutteita on aika runsaastikkin;)
Tänne saa laittaa kommenttia jos huvittaa: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=120923

Sanonpa nyt tähän että hyvin osaat öristä ja aika bride vaikutteista tuo musiikki. Bride tuli heti jo levyn kansikuvasta ja nimestä mieleen.

-ari perkele-
01.04.2006 21:22:09

Sanonpa nyt tähän että hyvin osaat öristä ja aika bride vaikutteista tuo musiikki. Bride tuli heti jo levyn kansikuvasta ja nimestä mieleen.

Kiitos kovasti, hienoa kuulla että toimii:)

Jatketaan tästä aiheesta kuitenkin täällä jos on vielä jotain kommentteja tms:
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=120923

Eli pyhitetään tämä threadi sille itselleen eli My Dying Bridelle.

Loppu on lähellä. http://www.dauntlessdeath.com
KTR
01.04.2006 22:39:39

For Darkest Eyes Dvd on muuten aika mainio. Symphonaire Infernus Et Spera Empyriumin videossa on jännä fiilis. /me diggail
gorgonoidi
01.04.2006 22:50:36

Itse en ole kuullutkaan muita levyjä kuin Dreadfull Hours ja Songs of Darkness and Words of Light. Pitäisi kuulla sitä vanhempaa matskua enemmän koska jo nämä levyt kolahtavat täysillä ja suoraa tajuntaan.

torres
02.04.2006 17:14:46

repikää taas verkkarinne: my dying bride ei ole doomia piste

Swallow the sun ei ole doomia, eikä My dying bride.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti