Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Cannibal Corpse - Kill
1 2 3 4 5
ANtTIKRISTUS
29.03.2006 09:20:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Repskele, tilasin eilen Levykauppa Äxästä ja siellä lukee että ilmestyy 29.3. Noh, eiköhän se huomenna tule.
 
Eikö se ollut joku ultimatehyperspecialedition? Pitääpä tarkistaa...
 
Kalassa vietettyä aikaa ei vähennetä ihmisen eliniästä
teroristi
29.03.2006 11:59:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää on kaupoissa perjantaina >
http://www.imperiumi.net/inferno/inf_issue_2.php?id=37
 
VAKIOT: Soittimeni-palstalla kitarasankari Zakk Wylde, Pölkyllä doom-keisari ja levy-yhtiöpamppu Lee Dorrian, Metallimurskaa-sarjassa kuolometallia, Vanhassa Liitossa Anacrusis, Heavy Cooking Clubissa eineitä Wilskan malliin ja Omaa Nilkkaa järsii Endstandin Janne. Ajankohta ruotii mm. Rotten Soundin uuden kannumiehen mietteitä ja tributeeraa Thin Lizzyä, Utelussa pohditaan piratismia.
 
HAASTATTELUSSA: CANNIBAL CORPSE, Lacuna Coil, Impaled Nazarene, Darkthrone, Satyricon, Queensr˙che, Sepultura, Manitou, Daylight Dies, Evergrey, Raised Fist, Suruaika, National Napalm Syndicate, MyGrain, Spiritus Mortis, Reflexion, Krisiun ja mitä näitä nyt on.
 
Kulkunen
29.03.2006 15:07:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jännä paketti tämä spessuversio. Meni varmaan pari minuuttia ennen kuin sain levyt pihalle... Ensimmäinen kuuntelukerta lähtee nyt.
 
mikko1
29.03.2006 15:39:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Death Walking Terror!!! Ei hitto!
 
hyyskä
29.03.2006 16:13:49
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jännä paketti tämä spessuversio. Meni varmaan pari minuuttia ennen kuin sain levyt pihalle... Ensimmäinen kuuntelukerta lähtee nyt.
 
vähän aikaa kans ihmettelin "mekanismia", todella tyylikkäät kannet. ekaa kertaa kuuntelussa ja potkii kyllä kiveksille niinku pitääki. bonus dvd:llä hyvänä lisänä Strasbourgin keikka 2004.
 
rc
29.03.2006 16:19:03 (muokattu 29.03.2006 16:19:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Floridan ukoilla ei ainakaan ote ole löystymässä.
 
Olet oikeassa siitäkin huolimatta että CC on Nykistä.
 
Jumala lepäsi seitsemäntenä päivänä - Uusis ei
mikko1
29.03.2006 16:39:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olet oikeassa siitäkin huolimatta että CC on Nykistä.
 
No ei ole. Perustettu Buffalossa, mutta kaikki jäsenet muuttivat Floridaan jossain vaiheessa.
 
Samu S.
29.03.2006 19:53:34 (muokattu 29.03.2006 19:57:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olet oikeassa siitäkin huolimatta että CC on Nykistä.
 
Mä oon oppinut niitä ton floridadeath-porukan osana pitämään. Oonko ollut väärässä kaikki nämä vuodet?
 
e: Jospa sitä asiaakin sen verran, että toodella hitaasti aukenee tämä levy. Aiempien tuotosten kanssa jäljet ovat johtaneet sylttytehtaalle ehkä hieman nopeammin.
 
Invader
29.03.2006 20:21:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jestas mikä levy.
 
Eikö se ollut joku ultimatehyperspecialedition? Pitääpä tarkistaa...
 
No tuo cd+dvd-setti tämä on.
 
Tai sitten ei..
Cocktus
29.03.2006 20:37:27
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vähän aikaa kans ihmettelin "mekanismia", todella tyylikkäät kannet.
 
Joo, oli aika outo, mutta hemmetin hieno. Kansilehteäkin etsin jonkun aikaa. Kerran olen nyt levyn kuunnellut ja tuntuu että on hyvä lätty.
Invader
29.03.2006 20:41:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paketointi on kyllä hieno, pirullista vaan kun näitä ei saa istumaan tollaiseen normi cd-telineeseen. Alkaa olemaan aika hieno kasa jo levyjen spesiaaliversioita pinossa :)
 
Tai sitten ei..
Heviasmo
30.03.2006 15:10:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ensimmäistä kertaa pyörii täälläkin, ja hetken aikaa sain naureskeltua kotelon oudolle mekanismille. Hieman tosin kismittää, kun kansitaide ei olekkaan brutaalia, Locken jälkeä. Locken kansitaide tässä kyllä on, mutta kaipaan niitä piirroksia.
Tähän mennessä ei ole läheskään koko aikaa potkinut kasseille, kuin vain joissain kohdin. Katsotaan, joskos tämä avautuisi pikkuhiljaa, sama ongelma oli nimittäin vuosia sitten Bloodthirstin kanssa itselläni.
 
"Alle 7-vuotiaiden lasten käyttöä tulee valvoa ja nielemistä varoa. Annostele lapsen pikkusormen kynttä vastaava määrä hammastahnaa. Käytettäessä lisäksi muita fluorituotteita, neuvottele hammaslääkärisi kanssa."
Samu S.
30.03.2006 18:52:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tähän mennessä ei ole läheskään koko aikaa potkinut kasseille, kuin vain joissain kohdin. Katsotaan, joskos tämä avautuisi pikkuhiljaa, sama ongelma oli nimittäin vuosia sitten Bloodthirstin kanssa itselläni.
 
Samaan välitulokseen mä olen tullut. Meno on koko ajan kova, mutta jotenkin Killillä on nyt tuo paahtaminen viety yli, koukkuja kaipais enemmän.
 
Toivottavasti Barrett tekee ensi levyllä enemmän biisejä, toi sen ainokainen on levyn kovinta antia. Nyt on mun sankarini Alex Websterkin jossain määrin iskenyt kirveensä kiveen, kun sitä kiemuraa on pitänyt saaha joka piisiin niin paljon kuin sielu sietää. Sitä CC:n tuotannosta aiemmin niin tuttua "vittu miksen minä keksi tommosia riffejä" -fiilistä on toistaseks Killin parissa riittänyt aika vähän.
 
"Start every day off with a smile and get it over with." - W.C. Fields
Blasphemer
31.03.2006 14:51:59 (muokattu 31.03.2006 14:55:28)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samaan välitulokseen mä olen tullut. Meno on koko ajan kova, mutta jotenkin Killillä on nyt tuo paahtaminen viety yli, koukkuja kaipais enemmän.
 
Kyllä tämä levy ainakin minun mielestäni nuo kaksi edellistä levytystä hakkaavat, eivät kirkkaasti, mutta kuitenkin, loistavia kun ovat nekin. Olenkohan minä muuten ainoa, jonka mielestä dvd:llä Owenin olemus ja kitarointi vaikuttaa jotenkin poissaolevalta ja ponnettomalta? Varsinkin kun vertaa tuohon Patin suhteellisen aggressiiviseen ja voimakkaaseen soittotatsiin.
 
Toivottavasti Barrett tekee ensi levyllä enemmän biisejä, toi sen ainokainen on levyn kovinta antia. Nyt on mun sankarini Alex Websterkin jossain määrin iskenyt kirveensä kiveen, kun sitä kiemuraa on pitänyt saaha joka piisiin niin paljon kuin sielu sietää. Sitä CC:n tuotannosta aiemmin niin tuttua "vittu miksen minä keksi tommosia riffejä" -fiilistä on toistaseks Killin parissa riittänyt aika vähän.
 
Riffit kuulostavat juuri siltä, miltä minä haluaisinkin niiden kuulostavan :D Itseasiassa ongelman nimi ei ole "vittu miksen minä keksi tommosia riffejä", vaan "vittu, miksen minä keksi laittaa riffejä noin toimivaan järjestykseen". Nimittäin niiden riffien sovittaminen niin, että ne toimivat mahdollisimman tehokkaasti ja saumattomasti on tällaisessa musiikissa huomattavasti vaikeampaa.
 
"The new world is here to wipe out our lives The new world we can't survive The new world left God in everything and everyone The new world does not include us" - Peter Tägtgren -
Super-Jari
31.03.2006 14:56:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olenkohan minä muuten ainoa, jonka mielestä dvd:llä Owenin olemus ja kitarointi vaikuttaa jotenkin poissaolevalta ja ponnettomalta? Varsinkin kun vertaa tuohon Patin suhteellisen aggressiiviseen ja voimakkaaseen soittotatsiin.
 
Et todellakaan. Owen näyttää siltä kuin miettisi kenkien ostamista ja tiskaamista. Jotenkin ihmeellisesti vaan heilahtelee ja välillä tuntuu että soittaakin vähän oudosti. Varsinkin stripped, raped and strangledin alussa huomaa että se vetää ihan omalla tempolla.
 
"kyllä basso tuo sen beissin biiseihin"
Samu S.
31.03.2006 20:12:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Et todellakaan. Owen näyttää siltä kuin miettisi kenkien ostamista ja tiskaamista. Jotenkin ihmeellisesti vaan heilahtelee ja välillä tuntuu että soittaakin vähän oudosti. Varsinkin stripped, raped and strangledin alussa huomaa että se vetää ihan omalla tempolla.
 
En oo nähnyt Corpselta aikaisempia live-esiintymisiä, joten en osaa verrata aikaan, jolloin Owen on hommassa ollut mukana Ihan Täysii, mutta kyllä mä olen samaa juttua kattellut. Owenin soittotyyli voi sinänsä olla ihan erilainen kuin vaikka O'Brienin, joka hakkaa joka nuotin aika täsmällisen oloisesti. Silti, just ne Stripped, Raped and Strangledin breikkikohdat on melkosta mössöä tolla Strassburgin keikalla.
 
En sitten tiedä, onko toi SRS lähtenyt bändiltä ikinä kovin timmisti, Mazurkiewicz ei mun korvaani oo se kaikkein täsmällisin jätkä ja sieltähän se homma lähtee. En tarkoita dissailla äijää, mutta se ehkä on omimmillaan niiden nakutuskomppien kanssa.
 
Mutta varmasti on Barrettin paluu tehnyt Corpsesta kovemman livebändin.
 
"Start every day off with a smile and get it over with." - W.C. Fields
Samu S.
31.03.2006 20:17:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Riffit kuulostavat juuri siltä, miltä minä haluaisinkin niiden kuulostavan :D Itseasiassa ongelman nimi ei ole "vittu miksen minä keksi tommosia riffejä", vaan "vittu, miksen minä keksi laittaa riffejä noin toimivaan järjestykseen". Nimittäin niiden riffien sovittaminen niin, että ne toimivat mahdollisimman tehokkaasti ja saumattomasti on tällaisessa musiikissa huomattavasti vaikeampaa.
 
CC:llä on toi oma tapansa tehdä biisejä, ja ne tekee Killillä sitä samaa kuin aina ennenkin. Toi muotokieli kun tulee tutuksi, niin ei niiden riffien latominen toimivaan järjestykseen enää taida olla mikään huomionarvoinen seikka, oot kyllä siinä ihan oikeassa, että tommosten polveilevampien biisien väsääminen ei ole kaikkein helpointa hommaa. Silti, kun niitä tapporiffejä on saanu ihastella joka levyllä, niin niitä vaan odottaisi uudeltakin.
 
Mulle itelleni tosta levystä välittyy semmonen vähän täyteen ahdettu fiilis, kun semmosia monipuolisempia biisejä, joihin Corpsekin pystyy, ei oikein ole. Semmonen snadi yliyrittämisen maku Killistä ehkä välittyy. Paska levy tuo ei ole missään nimessä, ja saattaa ajan kanssa ruveta toimimaan paremmin, mulle ei ole vaan vielä auennut.
 
"Start every day off with a smile and get it over with." - W.C. Fields
Super-Jari
31.03.2006 23:36:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En oo nähnyt Corpselta aikaisempia live-esiintymisiä, joten en osaa verrata aikaan, jolloin Owen on hommassa ollut mukana Ihan Täysii, mutta kyllä mä olen samaa juttua kattellut. Owenin soittotyyli voi sinänsä olla ihan erilainen kuin vaikka O'Brienin, joka hakkaa joka nuotin aika täsmällisen oloisesti. Silti, just ne Stripped, Raped and Strangledin breikkikohdat on melkosta mössöä tolla Strassburgin keikalla.
 
En sitten tiedä, onko toi SRS lähtenyt bändiltä ikinä kovin timmisti, Mazurkiewicz ei mun korvaani oo se kaikkein täsmällisin jätkä ja sieltähän se homma lähtee. En tarkoita dissailla äijää, mutta se ehkä on omimmillaan niiden nakutuskomppien kanssa.
 
Mutta varmasti on Barrettin paluu tehnyt Corpsesta kovemman livebändin.

 
Mazuhan on selkeästi bändin heikoin lenkki noin soittotaidon puolesta, mutta mies käyttää kyllä kykynsä ilmiömäisesti sovittamiseen ja siihen mihin pystyy. Yliyrittämistä ei juurikaan kuule vaan tasaisesti tulee skankkia ja cc-blastia. Kummalliset breikit vielä mukaan niin siinäpä on mitä mies osaa. Ei se Longstrethin tai Roddyn kanssa pääse samalle viivalle, mutta eipä ole tarkoituskaan. Mazun soitosta jää muutakin mieleen kuin se vitunmoinen kaahaus.
 
Tulipas kehuja. Hyvä Mazu. :)
 
"kyllä basso tuo sen beissin biiseihin"
Torrao
01.04.2006 00:14:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan kuunneltavahan tämä uusinkin on. Vieläkin ihmetyttää miksi CC:n pitää yhteen biisin ladata 5 biisin riffit. Pikkasen selkeämpää ja dynaamisempaa jos vähän malttia harrastettas?
 
Super-Jari
01.04.2006 00:28:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan kuunneltavahan tämä uusinkin on. Vieläkin ihmetyttää miksi CC:n pitää yhteen biisin ladata 5 biisin riffit. Pikkasen selkeämpää ja dynaamisempaa jos vähän malttia harrastettas?
 
Oishan se hienoa jos Kill sisältäisi 13 biisin sijaan 65 biisiä. Alkais olla titteleissä jo muistaminen.
 
"kyllä basso tuo sen beissin biiseihin"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «