Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: The Haunted
1 2 3 4 523 24 25 26 27
TTV
22.08.2014 17:49:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ensikuuntelulla menossa, hyvältä vaikuttaa, Aron karjunta on ehkä hieman liian pinnassa. Positiivinen muutos joka tapauksessa aiempiin pariin levyyn nähden.
 
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
arppah8
22.08.2014 20:01:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä levyhän tämä, pari kertaa pyörähtänyt läpi. Vaikka Unseen toimi mulle omalla tavallaan ihan jees niin kyllähän tää rässi-Haunted maistuu kuitennii paremmin vaikka sitten Aron tasapaksummalla ulosannillakin.
 
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata!
Burn
26.08.2014 09:18:21
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ommuuten vitummoinen tämä levy. Tällä hetkellä kolahtelee eniten Trend Killer, johon Chuck Billy tuo kassit pudottavan lisän. Välillä sitä ajattelee, että tuntuuko joku nopea menopala filleriltä, mutta kautta linjan on kyllä mainiota Hauntedia.
 
Perzzza: vitsit se on kovaa kamaa kun varaanit syo lihaa metsassa. LATAA NEREUS VELOITUKSETTA!
Dominaattori
26.08.2014 23:45:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Burn: Ommuuten vitummoinen tämä levy.
 
On. Ite oon ollut aina Dolving -fanipoika mutta Aron toimitus toimii aivan helvetin hyvin tällä levyllä. Kitaradadaan mainitsin jo että tulisi varmaan paskat housuun jos Aro tulisi pää punaisena huutamaan naaman eteen :D
 
Tällä hetkellä kolahtelee eniten Trend Killer, johon Chuck Billy tuo kassit pudottavan lisän.
 
Sama homma.
 
Välillä sitä ajattelee, että tuntuuko joku nopea menopala filleriltä, mutta kautta linjan on kyllä mainiota Hauntedia.
 
Itellä tuli ekalla kiekalla samaa vibaa. Toisaalta jos meininki on se että tykitetään niin sittenhän sitä pitää tykittää. Välillä nousee hymy huulille ihan vaan basarimöyhinnän määrästä. Pituuttakin koko levyllä on juuri sopivasti.
 
Örp
Boltsa
27.08.2014 09:21:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On kyllä kova levy ja vielä lähes täysin puskista. Toki olihan nuo ennalta julkaistut biisit kovia, mutta jos lähtökohta oli suuri jäsenvaihdos ja kitaraan "youtube-kaveri" niin tuli kyllä täysin puskista. En pitänyt Olaa mitenkään erityisenä kepittäjänä tai biisintekijänä omien juttujensa (Feared) perusteella. Toki biisit on levyn mukaan koko bändin tuotoksia, mutta kuvittelisi että kitaristit pitkälti riffit kehittäneet. Tälläistä levyllistä hyvää turpaan vetoa olinkin jo odottanut hetken.
 
Boltsa
Futurebre
27.08.2014 19:54:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vuoden kovin levy meikälle tähän mennessä! t. fanipoika666
 
WWW.DEADSHAPEFIGURE.COM
winger
23.09.2014 13:59:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja tänään alkaa Suomen keikat. Näillä aikatauluilla mennään!
 
Ti 23.9. JKL-Lutakko:
20:00 Ovet
21:00 Tuoni
22:00 The Haunted
 
Ke 24.9. HKI-Tavastia:
20:00 Ovet
21:00 Tuoni
22:00 The Haunted
 
To 25.9. TRE-Klubi:
20:00 Ovet
21:00 Tuoni
22:00 The Haunted
 
haunted
23.09.2014 16:51:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saa alkaa plankkaileen tanssikenkiä tampereen kinkereitä ajatellen.
 
Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil
J-Makinen
24.09.2014 12:17:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lutakon keikkalla oli ainakin kova meno. Yleisö vähän vaisu, mutta jätkät kyllä veti helvetin hyvin. Ja kyllä ylöisökin heräili talvihorroksesta loppua kohden. Aro heitti läppää suomeks, eikä loppu bändi siitä mitään ymmärtänyt. :)
 
haunted
24.09.2014 14:33:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J-Makinen: Lutakon keikkalla oli ainakin kova meno. Yleisö vähän vaisu, mutta jätkät kyllä veti helvetin hyvin. Ja kyllä ylöisökin heräili talvihorroksesta loppua kohden. Aro heitti läppää suomeks, eikä loppu bändi siitä mitään ymmärtänyt. :)
 
Tuliko uus levy kokonaan? Klikkasin luurilla sulle plussanki tästä ku piti lainata, mutta olihan toi plussan arvonen teksti ei siinä mitn :)
 
Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil
TTV
25.09.2014 20:31:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olipahan jäätävän hyvä setti ja keikka Tavastialla. Bändi oli todella liekeissä, edellisten keikkojen suvantovaiheita Dolvingin hyminäbiisien myötä ei ollut lainkaan, vaan turpaan vedettiin koko ajan kaksin käsin. Keikan jälkeen bändi jaksoi todella hyvin rupatella fanien kanssa. Ite höpötin pitkät tovit Marcon, Perin ja Olan kanssa. Olan kanssa päästiin kunnon kiratakamarumbaan ja siitä tarttui itelle Randall Satan kuume. Satan kuulosti livenä aivan hemmetin hyvältä, tilaus lähtee Thomannille näillä näppäimillä ...
 
Kovasti bändi haluaisi myös tulla Tuskaan, minne kyllä todella hyvin sopisikin.
 
Ihailtavaa oli Adrianin tuoma rento mutta todella mukaansatempaava rumpalointi. Ola hoiti myös Andersin tontin enemmän kuin mallikkaasti, nyt on kyllä bändi iskussa :-)
 
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
haunted
26.09.2014 10:05:39 (muokattu 26.09.2014 10:06:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TTV: Olipahan jäätävän hyvä setti ja keikka Tavastialla. Bändi oli todella liekeissä, edellisten keikkojen suvantovaiheita Dolvingin hyminäbiisien myötä ei ollut lainkaan, vaan turpaan vedettiin koko ajan kaksin käsin. Keikan jälkeen bändi jaksoi todella hyvin rupatella fanien kanssa. Ite höpötin pitkät tovit Marcon, Perin ja Olan kanssa. Olan kanssa päästiin kunnon kiratakamarumbaan ja siitä tarttui itelle Randall Satan kuume. Satan kuulosti livenä aivan hemmetin hyvältä, tilaus lähtee Thomannille näillä näppäimillä ...
 
Kovasti bändi haluaisi myös tulla Tuskaan, minne kyllä todella hyvin sopisikin.
 
Ihailtavaa oli Adrianin tuoma rento mutta todella mukaansatempaava rumpalointi. Ola hoiti myös Andersin tontin enemmän kuin mallikkaasti, nyt on kyllä bändi iskussa :-)

 
Sama juttu klubilla Treella. Tosi kovassa soittokunnossa ovat ukot kaikki, ja Marco on vaan hyvä ja vakuuttava kaveri tähän pumppuun! Settilista oli kyllä hieno leikkaus kaikilta levyiltä.
 
Rentoja sällejä ovat (edelleen); heti jutuille keikan jälkeen ja jotenkin kaikista aisti että soittaminen pikkupaikassa ja fanien kanssa juttelut on miellyttävää hommaa. Pitkään aikaan parasta mitä 18lla eurolla olen saanut. (no okei meni siä pari kaljaa ja fernepränkkäkin) Tuoni oli, jees mutta ei ihan my cup of tea. Kaks laulajaa oli hyvä yritys, mutta parempi olis varmaan yhdellä (vaikka sillä orisijällä) pelkästään. Saakelin hyvin neki soitti tosin!
 
Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil
Anti-Social
26.09.2014 10:08:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä biisejä tuli? Kiusaan itteeni nyt ihan tietosesti
 
haunted
26.09.2014 10:18:57 (muokattu 26.09.2014 11:17:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En muista varmaan kaikkia saatikka järjestystä mutta:
 
Intro + Cutting teeth, eye of the strorm, time, my enemy, olisko kill the light tullu kans?, dark intentions, bury your dead, tresspass, hollow ground, 99, no compromise, DOA, the drowning, premonition/flood, medication, in vein, hatesong.. jotain tommosta.
 
edit
 
kylä muuten versukseltaki tais joku veisu tulla?
 
Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil
leatherduck
26.09.2014 10:47:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ollut keikalla Dolvingia YHTÄÄN ikävä. Ekaa kertaa näin bändin Aron vetämänä ja vakuutti ainakin meikäläisen. Harmi ettei jengiä ollut Tampereen klubilla hirveesti, mutta eipä tuo tainnu bändin toimintaa vaikuttaa milläänlailla. Hyvä oli keikka.
 
Kontiak
26.09.2014 14:07:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minkälainenhan olisi uudesta levystä tullut, jos olisivat päättäneet olla soittamatta noita vanhoja biisejä ollenkaan keikoilla.
 
Stratovarius.
 
"If you dig it, you must learn it." http://www.truthinshredding.com
Anti-Social
26.09.2014 14:45:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uuh, mahto kuulostaa vinkeeltä noi dead eyen biisit Aron möykkäämänä. Kyllä nyt vähän ketuttaa taas.
 
Ziggy Bubba
26.09.2014 16:03:07
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

leatherduck: Ei ollut keikalla Dolvingia YHTÄÄN ikävä. Ekaa kertaa näin bändin Aron vetämänä ja vakuutti ainakin meikäläisen. Harmi ettei jengiä ollut Tampereen klubilla hirveesti, mutta eipä tuo tainnu bändin toimintaa vaikuttaa milläänlailla. Hyvä oli keikka.
 
Kyllä, toimi ihan mainiosti myös Dolving-biisit Tavastialla. Bändin soitto oli pirun tiukkaa ja Markku Aro vedossa. Odotukset ei ollu mitenkään huikeat, mutta olipahan mainion positiivinen ylläri tämä keikka.
 
Biisilistaa olis ollut paha pistää paremmaksi, hittiä toisen perään.
 
Meikä Youtubessa: ZE BUBBA's gear demos
J-Makinen
28.09.2014 22:34:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

haunted: En muista varmaan kaikkia saatikka järjestystä mutta:
 
Intro + Cutting teeth, eye of the strorm, time, my enemy, olisko kill the light tullu kans?, dark intentions, bury your dead, tresspass, hollow ground, 99, no compromise, DOA, the drowning, premonition/flood, medication, in vein, hatesong.. jotain tommosta.
 
edit
 
kylä muuten versukseltaki tais joku veisu tulla?

 
Lutakossa ainakin oli lisäks: Time (will not heal) ja olikohan All Against All?
 
haunted
28.09.2014 22:43:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J-Makinen: Lutakossa ainakin oli lisäks: Time (will not heal) ja olikohan All Against All?
 
Juu, time tuolla lukikin ja All against all tuli kans muuten.
 
Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 523 24 25 26 27

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «