Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mors Principium Est
1 2 3 4 5
Vestu
30.04.2012 23:24:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yksi niitä bändejä, joiden kohdalla ihmetteli aikoinaan miksi ei laajempaa menestystä ja isompaa diiliä ole. Nyt alkaa sekin asia korjautua siis :)
 
Like father like scum
Burn
01.05.2012 00:30:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vestu: Yksi niitä bändejä, joiden kohdalla ihmetteli aikoinaan miksi ei laajempaa menestystä ja isompaa diiliä ole.
 
Kun olis jo melkein 10 vuotta sitten tarvinnut antaa kuulua itestään enemmän ja ennen kaikkea tehdä keikkaa. Listenablen diili kattoi 3 levyä ja siinä ajassa kerkes jo tapahtumaan yhtä sun toista...
 
M4ss3 m/: Ajatukset oli lähinnä alakerran ilmaisissa karkeissa ja Pepsissä. NEREUS
janezki_
20.07.2012 12:21:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt saivat sitten diilin myös Australiaan.
 
Truth Inc Records Australia have signed melodic death / thrash act MORS PRINCIPIUM EST from Finland. The label will be releasing the bands forthcoming new album in December throughout Australia. The band are signed with the prestigious German label AFM Records for Europe and the US.
 
Commenting on the signing, Truth Inc Records manager and founder Greg Shaw states: "We are extremely excited to be working with MPE ! Both Jason my label partner and myself have been listening to the band since they released Inhumanity in 2003. After listening to the demos for the new album I look foward to unleashing the album in Australia and having such an incredible band as a part of the Truth Inc Records label. Expect a continuation of the bands exceptional musicianship and song craft."

 
Eli joulukuussa ilmeisesti saatais uutta lättyä.
 
Mie oon vaan basisti...
Karipiirto
20.07.2012 22:55:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jessus. Joulupukin listaan on siis edes jotain kirjattavaa. :)
 
"If you're going to be crazy, you have to get paid for it or else you're going to be locked up." Hunter S. Thompson
Juicy
03.08.2012 22:48:13 (muokattu 03.08.2012 22:49:13)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt siis varmaan jo nauhoiteltu:
 
30.6.2012 The recordings will begin!
All right people!
Tomorrow (1st of july) it starts, the recordings of our 4th album!
 
There is also a new interview online at
http://www.blistering.com/fastpage/ … eid/27213/menuid/3/tempidx/5/link/1
 
"Live like a windrammer as you fuck." | Jotain uutta, jotain vanhaa ja jotain punaista
Burn
04.08.2012 10:53:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juicy: Nyt siis varmaan jo nauhoiteltu
 
Mun tietääkseni rummut ja osa kitaroista on narulla, ne nauhoitettiin Ansa studiolla Ulvilassa. Bassot varmaan kanssa. Tämä uusseelantilaismies kun nykyään asustelee Porissa, niin hän on vedellyt omat juttunsa täällä, mutta tuo britti vetelee käsittääkseni kotosalla kaikki, eli reamppauksella ilmeisesti mennään. Jotain puhetta oli myös, että menisivät Ruotsiin Panic Roomille nauhoittelemaan jotakin, mutten sitten tiedä mikä juju siinä on jos iso osa on narulla. Liekö sitten vain miksailemaan tai jotain...
 
M4ss3 m/: Ajatukset oli lähinnä alakerran ilmaisissa karkeissa ja Pepsissä. LATAA NEREUS VELOITUKSETTA!
janezki_
04.08.2012 15:29:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Burn: Mun tietääkseni rummut ja osa kitaroista on narulla
 
Ainakin naamakirjan mukaan tässä vaiheessa ollaan.
 
Mie oon vaan basisti...
Juicy
04.08.2012 15:55:57
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Burn: Mun tietääkseni rummut ja osa kitaroista on narulla, ne nauhoitettiin Ansa studiolla Ulvilassa. Bassot varmaan kanssa. Tämä uusseelantilaismies kun nykyään asustelee Porissa, niin hän on vedellyt omat juttunsa täällä, mutta tuo britti vetelee käsittääkseni kotosalla kaikki, eli reamppauksella ilmeisesti mennään. Jotain puhetta oli myös, että menisivät Ruotsiin Panic Roomille nauhoittelemaan jotakin, mutten sitten tiedä mikä juju siinä on jos iso osa on narulla. Liekö sitten vain miksailemaan tai jotain...
 
Ola Englund käy vähän ruuvailemassa soundeja... :D
 
MPE:n levyillä on ollut aina vähän turhan scoopatut kitarasoundit mun makuun, mutta jotenkin siihen aina tottuu ja paketti toimii.
 
"Live like a windrammer as you fuck." | Jotain uutta, jotain vanhaa ja jotain punaista
Burn
06.08.2012 10:38:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaihdoin eilen pari sanaa Sipolan Mikon kanssa ja oikein arvelinkin, että levy miksataan ruotsissa. Jännää odotella että minkälaista jälkeä sieltä on tuloillaan, koska kahden viimeisimmän jälki on täysin bändistä poistuneen Jori Haukion käsialaa, joka tuntuu suosivan nykytrendien elottomampaa soundimaailmaa. Kait siellä jotkut Axe FX:t suhisee, mutta ukkojen old school taustat tuntien, niin ihan hyvin voi jotain yllättävääkin tulla.
 
M4ss3 m/: Ajatukset oli lähinnä alakerran ilmaisissa karkeissa ja Pepsissä. LATAA NEREUS VELOITUKSETTA!
janezki_
21.08.2012 18:44:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja näin, joulukuussa sitten uutta lättyä nimeltään "...And Death Said Live":
 
http://kaaoszine.fi/mors-principium-estilta-uusi-albumi-joulukuussa/
 
Mie oon vaan basisti...
Burn
22.08.2012 10:09:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

janezki_: Ja näin, joulukuussa sitten uutta lättyä nimeltään "...And Death Said Live":
 
http://kaaoszine.fi/mors-principium-estilta-uusi-albumi-joulukuussa/

 
Ja melkosen kovia vierailijoita ovat saaneet levylle: Ryan Knight The Black Dahlia Murderista ja Jona Weinhofen Bring Me The Horizonista. Saa olla kyllä helvetin ylpeä janttereista, kun mun aikana hommat polkivat vielä auttamattomasti paikoillaan. Meikäläisen vikahan se tyystin oli, mutta uusien jannujen myötä asioita on tapahtunut ilahduttavan ripeästi.
 
M4ss3 m/: Ajatukset oli lähinnä alakerran ilmaisissa karkeissa ja Pepsissä. LATAA NEREUS VELOITUKSETTA!
Burn
13.09.2012 21:45:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hohoo, kuulinpas tänään tuoretta levyä! Kaiken kaikkiaan mielenkiintoinen pläjäys tulossa. Paljon pientä uutta seassa, mutta kyllä se Morssilta edelleen kuulostaa, miehistövaihdoksista huolimatta. Soundipuoli on edellisiä levyjä inan jykevämpi ja yleisesti ottaen levyn tunnelma on paljon synkempi mitä edeltäjänsä. Biisien pituuksissa on myös mukavaa variointia 6 minuuttisista radiosoittokestoisiin. Ihan kaikkia biisejä en kuunnellut loppuun, mutta varsin väkevää touhua on taas luvassa.
 
Satuinpa myös kuulemaan yhden todella onnistuneen lainakappaleen!
 
Perzzza: vitsit se on kovaa kamaa kun varaanit syo lihaa metsassa. LATAA NEREUS VELOITUKSETTA!
janezki_
14.09.2012 13:42:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

^No voe perse. Ja ite joutuu sitten joulukuuhun odottamaan että kuulee.
 
Mie oon vaan basisti...
jerico
15.09.2012 19:01:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Burn: Hohoo, kuulinpas tänään tuoretta levyä! Kaiken kaikkiaan mielenkiintoinen pläjäys tulossa. Paljon pientä uutta seassa, mutta kyllä se Morssilta edelleen kuulostaa, miehistövaihdoksista huolimatta. Soundipuoli on edellisiä levyjä inan jykevämpi ja yleisesti ottaen levyn tunnelma on paljon synkempi mitä edeltäjänsä. Biisien pituuksissa on myös mukavaa variointia 6 minuuttisista radiosoittokestoisiin. Ihan kaikkia biisejä en kuunnellut loppuun, mutta varsin väkevää touhua on taas luvassa.
 
Satuinpa myös kuulemaan yhden todella onnistuneen lainakappaleen!

 
Kiitoksia näistä!
 
Tätä uutta levyä odotellaan kuin kuuta nousevaa. The Unborn on mun listoilla yksi kaikkien aikojen kovimmista metallilevyistä. Iho menee aina kananlihalle kun Tuoppi soittaa ohjelmassaan Morsin biisejä.
 
Mitähän biisiä jätkät ovat mahtaneet coveroida tällä kertaa.. Megadeth-veto oli ainakin meikäläisen mieleen.
 
Burn
16.09.2012 00:13:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jerico: Mitähän biisiä jätkät ovat mahtaneet coveroida tällä kertaa.. Megadeth-veto oli ainakin meikäläisen mieleen.
 
No sanotaanko näin että ainakaan mitään Megadethia se ei tällä kertaa ole :D
 
Perzzza: vitsit se on kovaa kamaa kun varaanit syo lihaa metsassa. LATAA NEREUS VELOITUKSETTA!
janezki_
19.10.2012 11:00:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uusi biisi "Destroyer Of All":
 
http://www.blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=181031
 
Perkeleen mahtavaa! Melkein tipahdin tuolilta.
 
Mie oon vaan basisti...
Herrah
19.10.2012 11:42:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei nyt kyllä oikeen lähteny. Pilipalikertsi oli tosi ärsyttävä.
Vähän on mieli matalana, mutta toivotaan toivotaan..
 
janezki_
22.10.2012 11:29:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Biisilistakin on näköjään julkaistu ja näyttää tältä:
 
01. The Awakening
02. Departure
03. I Will Return
04. Birth Of The Starchild
05. Bringer Of Light
06. Ascension
07. And Death Said Live
08. Destroyer Of All
09. What The Future Holds
10. The Meadows Of Asphodel
11. Dead Winds Of Hope

 
Ja Euroopan julkaisu on 14.12. Eli vähän aikaa vielä joutuu odottamaan.
 
Mie oon vaan basisti...
janezki_
01.11.2012 19:01:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Studio diary part I:
 
http://www.youtube.com/watch?v=EXKSVdHITDw
 
Mie oon vaan basisti...
dcln
04.11.2012 03:34:09 (muokattu 04.11.2012 03:34:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muse petti. Wintersun jäi vähän puolitiehen, mutta vaikuttaa siltä että Morssi ei petä. Hyvän kuuloista settiä! ,,/
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «