Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Killswitch Engage
1 2 3 4 5 626 27 28 29 30
MrHands
21.12.2005 13:06:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aiaiai...kyllä se huumorinkukka on niin hienoa, kun se kukkii.
 
hehehe täytyy laittaa pahoja
 
Liver-Box
14.09.2006 12:25:36 (muokattu 14.09.2006 12:32:19)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Plöp:
 
AS DAYLIGHT DIES 9/1/2006 1:12:30 AM
We are proud to announce our new baby...As Daylight Dies is the name of our new record, which is set to come out Nov-21 (Nov-20 in Europe), and we can't wait for you all to hear it. Speaking of Europe, we just got back from playing Reading and Leeds and wow what a turnout! Why are European festivals so much better than here in the States? A special thanks to Raj's Indian Food in London...you came close, but Pintu's still holds the crown.
 
Track listing
At this time only three track names are known, however, the album is expected to have twelve tracks. 1
 
As Daylight Dies
This Is Absolution
For You
 
Kansikuva : http://en.wikipedia.org/wiki/Image:KSE-AsDaylightDies.jpg
 
Jakso.
Exhausted
14.09.2006 12:52:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vuoden odotetuimpia julkaisuja, vaikka tulikin vähän puun takaa jokin aika sitten. Uudistuukohan bändi? Onko joka biisissä edelleen ensin nopea riffi, sitten hidas riffi ja puhtaasti laulettu kertsi? Tuleeko levylle kunnon kitarasooloja nyt kun ne ovat virallisesti muodikkaita? Kansi ja levynnimi oli taas vähän hymynnostattavaa osastoa :)
jonsku1
14.09.2006 14:03:02 (muokattu 14.09.2006 14:04:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla alkaa pentele jo mennä sekasin nää metalcore bändien nimet! Vittu on As I Lay Dying, All Shall Perish, All That Remains, A Dozen Furies, A Life Once Lost ja vaikka mitä!
 
Vittu meikä perustaa kohta metalcore bändin jonka nimi on: As My Dick Grows!
 
Ekan levyn nimi on: Masturbating Or Just Wanking!
 
EDIT: Ei mitään herneitä jookos. Metalcore on ihan hyvää musaa. Oli vaan pakko avautua :DDD
Ziggy Bubba
14.09.2006 17:38:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla alkaa pentele jo mennä sekasin nää metalcore bändien nimet! Vittu on As I Lay Dying, All Shall Perish, All That Remains, A Dozen Furies, A Life Once Lost ja vaikka mitä!
 
Mitäs tekemistä tällä on Killswitchin kanssa? Heillä kun ei tuollaista "emo-nimeä" edes ole.
 
www.mikseri.net/sigkk My musique
Stibe
14.09.2006 17:52:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla alkaa pentele jo mennä sekasin nää metalcore bändien nimet! Vittu on As I Lay Dying, All Shall Perish, All That Remains, A Dozen Furies, A Life Once Lost ja vaikka mitä!

 
Mä en näe A Life Once Lostia metalcore-bändinä, mutta tämä aihe kuuluu sille tarkoitettuun threadiin, joten ei tästä sen enempää, kunhan vain vähän kommentoin...
 
Sitä ei moni tiedä, harva arvaa ja muille ei kerrota!
Piepe
14.09.2006 19:29:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla alkaa pentele jo mennä sekasin nää metalcore bändien nimet! Vittu on As I Lay Dying, All Shall Perish, All That Remains, A Dozen Furies, A Life Once Lost ja vaikka mitä!
 
Vittu meikä perustaa kohta metalcore bändin jonka nimi on: As My Dick Grows!
 
Ekan levyn nimi on: Masturbating Or Just Wanking!

 
:-------D
 
Jaa saatana, just kun tänää mietin että onneks tänä vuonna ilmestyy enää niin ja niin monta levyä jotka pitää ostaa, ni säästyy rahaa. Mut ei, pakko kai se on tämäkin sitten hommata, tuli kyllä täysin yllätyksenä, mittää en ollu kuullu että uus tappokytkin on tulossa. Rumat kannet ainakin!
Mohla
15.09.2006 05:35:49 (muokattu 15.09.2006 05:37:07)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla alkaa pentele jo mennä sekasin nää metalcore bändien nimet! Vittu on As I Lay Dying, All Shall Perish, All That Remains, A Dozen Furies, A Life Once Lost ja vaikka mitä!
 
Vittu meikä perustaa kohta metalcore bändin jonka nimi on: As My Dick Grows!
 
Ekan levyn nimi on: Masturbating Or Just Wanking!
 
EDIT: Ei mitään herneitä jookos. Metalcore on ihan hyvää musaa. Oli vaan pakko avautua :DDD

 
Hoho! Tuo on kyllä ihan osuvaa parodiaa mun mielestä. Voin oikein kuvitella sen äänensävyn jolla tuo juttu pitäisi heittää.
 
Mutta itse aiheesta pitää sanoa, että odotukset on kyllä aika korkealla. Jonkinlaisia uusia ideoitahan bändiltä tässä vaiheessa odottaa, mutta samalla pelottaa että ne menee ihan metsään kun ne koittaa keksiä jotain uutta. Tai jotain. Tai sitten ei. Emminä tiijjä. Hankintaan tuo menee kuitenkin. Hieno homma että on tulossa!
 
EDIT: Ilmottele jos tuo AMDG tarvii laulajaa! ;)
 
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
Liver-Box
20.09.2006 16:14:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uus biisi wikipedias : My Curse
 
Jakso.
migreeni
20.09.2006 18:44:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan jeeshän toi on, mut ihan liian "ihQua" lööv-paskaa mun makuun muuten....
 
Jusso90
20.09.2006 19:48:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täh, millai ton uuden biisin tuolta saa/löytää?
 
W-Man
20.09.2006 23:14:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täh, millai ton uuden biisin tuolta saa/löytää?
 
Tätä mietin itsekin ja selailin aikani, mut en löytäny mistään kuuntelumahdollisuutta.
 
Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän, jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa..
morb
21.09.2006 00:22:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tätä mietin itsekin ja selailin aikani, mut en löytäny mistään kuuntelumahdollisuutta.
 
Ei kukaan sanonukkaan että sitä vois kuunnella. Sielä vaan ilmotetaan että sen niminen sinkku tulee uudelta levyltä. Ja että se tulee kohta radiosoittoon, jenkeissä luultavasti kuitenkin.
 
"The truth will always get the best of you inside or out ."
W-Man
21.09.2006 01:38:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kukaan sanonukkaan että sitä vois kuunnella.
 
Niinpä, sehän tässä ketuttaakin. :)
 
Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän, jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa..
Liver-Box
21.09.2006 11:36:53
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt oli wikipedias täydellinen(kö) biisilista:
 
Track listing:
 
1 As Daylight Dies
2 This Is Absolution
3 The Arms of Sorrow
4 Unbroken
5 My Curse
6 For You
7 Still Beats Your Name
8 Eye of the Storm
9 Break the Silence
10 Desperate Times
11 Reject Yourself
 
Jakso.
Ali
21.09.2006 11:57:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt oli wikipedias täydellinen(kö) biisilista:
 
Track listing:
 
1 As Daylight Dies
2 This Is Absolution
3 The Arms of Sorrow
4 Unbroken
5 My Curse
6 For You
7 Still Beats Your Name
8 Eye of the Storm
9 Break the Silence
10 Desperate Times
11 Reject Yourself

 
Nimet kyllä pahasti enteilevät jälleen sydänsuruja, mutta toivottavasti helvetin äkäisiä sellaisia! :D
 
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Liver-Box
21.09.2006 12:06:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nimet kyllä pahasti enteilevät jälleen sydänsuruja, mutta toivottavasti helvetin äkäisiä sellaisia! :D
 
Juu ja toivottavasti hieman omaperäisemmillä saundeilla.
 
Jakso.
kyseinen
21.09.2006 22:33:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu ja toivottavasti hieman omaperäisemmillä saundeilla.
 
Laulun omaperäisyys on myös aika kaukana bändin mielestäni parhaassa biisissä The End of Heartache. Todella upea biisi, mutta laulu niin täyttä M. Patton -apinointia kuin suinkin vaan voi olla. Jos ei paremmin tietäisi, voisi väittää, että Patton laulaa kyseisen esityksen. (Hieno biisi kaikesta huolimatta.)
 
Ja man!
JivE
22.09.2006 14:37:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omasta mielestäni kaikki ketkä ei voi kuunnella KsE:tä sen takia, että "se on ihan perseestä kun ne ei laula pimeydestä ja vitutuksesta" voi puolestani jättää kuuntelematta. Bändi on loistava esimerkki (live-esiintymiset mukaanlukien) siitä, että metallia ei tarvitse soittaa naama härän vitulla ja huutaa fuck sanaa joka biisissä. Kaverit vetää pokkana biisejä sydänsuruista ja siitä, että välillä kaikki ei oo "ihan perseestä".
 
Kaikkea ei tarvitse ottaa aina niin tosissaan ja metalli ei ole haudanvakava asia. Vai olenko ainoa jota alkaa ottamaan päähän se asia, että kaikissa metallibiiseissä sanoma on aina se sama: pimeys ja vitutus!
 
petrutsi
22.09.2006 15:10:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikkea ei tarvitse ottaa aina niin tosissaan ja metalli ei ole haudanvakava asia. Vai olenko ainoa jota alkaa ottamaan päähän se asia, että kaikissa metallibiiseissä sanoma on aina se sama: pimeys ja vitutus!
 
Et oo ainoa, on tuo minunkin päässä käyny. Mutta toisaalta se, että vedetään korinalauluilla ja äkäsellä asenteella ja sitten lauletaan kedon kukkasista niin synnyttää jonkinlaisen ristiriidan. Ainakin kun on totuttu siihen, että kun näytetään äkäisiltä ja vaikutetaan äkäisiltä niin silloin kanssa ollaan äkäisiä. Mutta löytyyhän bändejä jotka laulaa kauniista, tai sanotaanko jossain määrin runollisista tai filosofisista asioista, vaikka itse musa onkin rankkaa. Osiensa summa mutta kyllä Killswitchistä välillä tulee minullekin semmonen vaikutelma, että siellä on kauniit pojat laulamassa poikabändibiisejä asenteella siksi kun asenne on niin rankkaa (kuten monet muutkin tuolla rintamilla liikkuvat poppoot, KE on kuitenkin paremmasta päästä).
 
Minun mielipide, Alive or just breathingia jaksaa vieläkin tykitellä oikein hyvillä mielin! Jatkakaa..
 
My balls and the end of humanity..how the hell are they related?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 626 27 28 29 30

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «