Muusikoiden.net
06.12.2016

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Danzig
1 2 3
milkman
10.11.2005 11:46:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hän on uskomaton äijä..mitä mieltä porukka on hänestä? Joidenkin olen kuulleen sanovan, että "jos hän vaan luovuttaisi".

niin ja oisiko kellään sitä linkkiä siihen videoon missä Glen saa turpaan:)

örr
Tympee Huttunen
10.11.2005 11:48:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kova tyyppi oli ja on vieläkin. Onhan ne neljä ensimmästä äärimmäisen hyviä levyjä, mutta myös myöhemmillä on hetkensä. Äijän ääni on kuulemma livenä vieläkin toimiva, mutta levyistä sitä kuvaa ei oikein saa. Aikamoista kihinää. Kannattaisi hänenkin varmaan hankita kunnon tuottajaa levyilleen.

Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
aarghto
10.11.2005 12:35:46

Olihan sillä tässä hiljattain jossain Tukholmassa keikka, porukka tuntui hehkuttavan loistavaksi. Jossain haastattelussa kyllä sanoi ettei aio enää tehdä kiertueita ja keskittyy muihin asioihin (joku elokuvaprojekti?).

Mutta ihan mahtava laulaja, niin Misfitsissä, Samhainissa ja erityisesti Danzigissa. Danzigin kaikki levyt on parhautta vaikkakin viimesin (Circle of the Snakes (tai jotain?) on aika heikko.

Yksi suurimmista musiikillisista vaikuttajistani.

prkl.
Angus
10.11.2005 12:48:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Glenn on kyllä uskomaton jätkä.

Tosiaan Tukholmassa tänä vuonna oli kyllä aivan helvetin kova! Livenä Glennin ääni on kyllä nykyäänkin aivan uskomaton, enkä mä kyllä ymmärrä miksi se muka joillain levyilläkään olisi jotenkin huono.

Tosiaan nyt on ainakin herra kokonaan lopettamassa kiertämisen, olen todella onnellinen että ehdin todennäköisesti viimeisellä euroopan kiertueella bändin näkemään.

The Gods you worship are steel
at the altar of Rock 'N' Roll you kneel!
Henko
10.11.2005 14:38:26 (muokattu 10.11.2005 14:38:37)

Harmittaa kun en livenä ikinä ole nähnyt. Onhan tuo äijä aika suuren vaikutuksen tehnyt musiikin saralla jo 70-luvun lopulta asti.

Olen true-uskottava.
mikko1
10.11.2005 15:35:13

Misfits ja ekat Danzigit on mahtavia! woo-oo, death comes ripping!

(eli tykkään)

Köttelö
10.11.2005 16:28:14

On se mahtisonni, se vyönsolki painaa varmaan kymmenen kiloa. Jokatapauksessa mää tykkään. Missäs se on turpaansa saanu?

Shit happens when you party naked!
Deeku
10.11.2005 16:34:08

Aukoi vähän väärälle tyypille (muistaakseni lämppäribändin). Hyvä, että sai turpaansa. On hän sitä niin kauan kerjännytkin.

Danzigin levyistä tosiaan ne neljä ensimmäistä on ässiä ja on muillakin hetkensä. Misfitsissä mies oli myös aivan elementissään.

Kerran livenä nähtynä herra ainakin vakuutti voimakkaalla meiningillä.

Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here!
Henko
10.11.2005 19:33:12

Misfits ja ekat Danzigit on mahtavia! woo-oo, death comes ripping!

Samhain on ton äijän bändeistä kuitenkin mielenkiintoisin.

Olen true-uskottava.
Kusse
10.11.2005 19:37:05

www.yahoo.com , videohakuun hakusanaksi danzig, kai niistä joku toimii...

I've sold my soul, so when my body goes cold, I'll go straight to hell.
ozz3
10.11.2005 19:41:56

Onhan se kova äijä ja todella hienon äänen omaa. Misfits ja Danzigin ensi-levyt rokkaa niin maan perkeleesti!

Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
Umpihullu
10.11.2005 19:55:49

Hyvä ääninen äijä ja laulaa vieläkin komeasti. Ei vaan ymmärrä sitten millään, että hän ei ole yhtä lahjakas tuottaja kuin Rick Rubin. Muuten nämä viimeaikaiset levytkin olisivat takuuvarmasti hyviä rokkikiekkoja, mutta äijä tahtoo egoilla ja vääntää itse ne soundit ja muut jutut niihin. Eli muutama puhelinsoitto Rubinin suuntaan saisi uran nousemaan varsin pienellä vaivalla. Sama tauti vaivaa myös Waspin (Blackie Lawless) ukkoa joka söhlää levyt ihan vitüralleen vaikka biiseistä kuulee, että ne on hyvin sävellettyjä ja oikeanlainen tuotanto saisi niistä timantteja irti.

Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
kaunisto
11.11.2005 03:45:54

Danzigin kaikki tuotanto uppoaa, eikä sieltä löydy ainuttakaan sivuosumaa. Kovasti odotan, itse asiassa enemmän kuin mitään, tuota Danzigin ja Jerry Cantrellin yhteislevyä. Se ei voi olla muuta kuin täyttä timanttia.

tuomo
11.11.2005 08:02:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Danzigin kaikki tuotanto uppoaa, eikä sieltä löydy ainuttakaan sivuosumaa. Kovasti odotan, itse asiassa enemmän kuin mitään, tuota Danzigin ja Jerry Cantrellin yhteislevyä. Se ei voi olla muuta kuin täyttä timanttia.

Minusta Glenn Danzigin hienoimpia tekoja on Johnny Cashin laulama Thirteen ja "Less Than Zero" minkä se vetää "The Power & Fury Orchestra":n kanssa.

Tässä linkki sivulle mistä tuon Less Than Zeron voi kuunnella onlinenä. http://krucoff.com/2005/10/danzig-less-than-zero.html

Krapula-aamuna ei kannata noita kuunnella, tullee muuten heti itku.

DaKiller
11.11.2005 11:01:02

hän on uskomaton äijä..mitä mieltä porukka on hänestä? Joidenkin olen kuulleen sanovan, että "jos hän vaan luovuttaisi".

Misfitsillä on paljon hyvää ja sitäkin enemmän p*sk**. Danzig menee aika lailla samaan sarjaan. Joitakin käsittämättömän huonosti vedettyjä piisejä on tullut vastaan ja myös niitä helmiä.

http://www.penismightier.com/eod/987_xyz.mpeg

Danzigin faneille tuli hätä ;)

Tympee Huttunen
11.11.2005 11:08:05 (muokattu 11.11.2005 11:09:00)

Tuo turpaanvetäjän bändi oli muistaakseni Westside Kings. Kuuntelen juuri tätä Glenn Danzig And The Power & Fury Orchestra - "Less Than Zero".

Kyllä se Danzigin ääni on vieläkin todellakin voimissaan! Miksei tälläistä laulantaa kuulla uudemmilla levyillä? Plussaa linkin antajalle. Edit: ohoh. Tuo onkin aika vanha biisi.

Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
firecane
11.11.2005 11:25:31

Tuo turpaanvetäjän bändi oli muistaakseni Westside Kings. Kuuntelen juuri tätä Glenn Danzig And The Power & Fury Orchestra - "Less Than Zero".

Kyllä se Danzigin ääni on vieläkin todellakin voimissaan! Miksei tälläistä laulantaa kuulla uudemmilla levyillä? Plussaa linkin antajalle. Edit: ohoh. Tuo onkin aika vanha biisi.

http://www.northsidekings.net/ tuo oli se bändi

Kyllä Danzig on aivan kurko äijä vaikka viimeisimmät levyt nyt ei aivan minun all-time favorites listalla kärjessä olekaan.

Die, die my darling on BEST :))

Parempi puut pinossa kuin sormi suutarin persiissä.
milkman
11.11.2005 11:47:05

http://www.northsidekings.net/ tuo oli se bändi

Kyllä Danzig on aivan kurko äijä vaikka viimeisimmät levyt nyt ei aivan minun all-time favorites listalla kärjessä olekaan.

Die, die my darling on BEST :))

re-masterointi tekisi hyvää, mutta voisi hohto kadota koko bändistä =)

"Rakkaus on kuin lankakerä. se alkaa ja loppuu" M.Nykänen -2005-
mikko1
11.11.2005 15:33:01

Samhain on ton äijän bändeistä kuitenkin mielenkiintoisin.

En oo hirveesti kuullu, mutta ei muistaakseni ainakaan vakuuttanu niin paljon kuin D ja M.

Henko
12.11.2005 14:31:54

En oo hirveesti kuullu, mutta ei muistaakseni ainakaan vakuuttanu niin paljon kuin D ja M.

Oot sitten varmaan kuullu jotain vähemmän hyviä biisejä. Huonot on vähän huonoja, mutta hyvät on loistavia. November Coming Fire on ihan ehdoton levy.

Olen true-uskottava.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti