Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Type O Negative
1 2 3 4 5 610 11 12 13 14
Thule
19.08.2006 14:36:13 (muokattu 19.08.2006 14:38:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs mieltä muuten olette tuosta Symphony For The Devil DVDstä? Itse en tykännyt juurikaan. Harmistutti se että lähes jokaisen biisin väliin on ollut pakko tunkea pieru/paska/pillu/pano/pippeli-vitsejä ja mukahauskaa häröilyä. Ja itse keikka oli varsin laimea Bizarre Festival -tallenne.
 
Ihan ookoo paketti. Nuo välihumorisoinnit olivat "ihan jees" -tasoa, mutta alkoivat pidemmän päälle kyllästyttämään. Pari asiaa jäi tosin häiritsemään: Biisit on leikeilty pääosin kahden tai kolmen biisi osioihin mukaanlukien nuo, krhm, huumoripätkät. Tämä ärsyttää silloin, jos haluaisin kuulla vain ja ainoastaan sen yhden kappaleen eikä kelailu kiinnosta. Toinen vähän pienempi miinus on tosiaan tuo itse keikka, tai lähinnä se, että se on vanha. Mielipidekysymyshän tämäkin täysin on, mutta itse olisin mieluusti kuullut matskua Life Is Killing Me:ltä, ja itseasiassa oletinkin että keikka olisi ollut tuoreempi, koska tämä paketti ilmestyi vasta tämän vuoden puolella.
 
Santana Medley kyllä toimii.
 
Edit: Virheitä.
 
Niin juu, ja turhan nopealla temmolla vedetty My Girlfriend's Girlfriend harmitti.
 
Steel and snow.
Aakoo
28.01.2007 11:32:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TON ilmeisesti on julkaisemassa uutta levyä nimeltään "Dead Again".
Julkaisupäiviksi on firman nettisivulla kirjoitettu:
 
MARCH 13 - USA/CANADA
MARCH 16 - GERMANY
MARCH 19 - EUROPE
 
Tätäpä siis odotellaan. Tosin vähän pelonsekaisin tuntein. Odotettavissa voi olla joko ihan tajuton levy tai sitten oikeasti tajuton ja turhan päiväinen levy.
 
lord of this world
28.01.2007 19:54:36
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viimeisin lätty oli sen verran hyvä ja sillä oli hetkensä, ja aikaaki siitä on kohta vierähtäny neljä vuotta....
joten odotan itse, itse asiassa Dead againista jollain tapaa vuoden kovinta lättyä... Jotain yllättävää ja levyä TÄYNNÄ hyviä biisejä. =D
 
Ystävä hyvä ÄLÄ LYÖ!!!
KillingMachine
29.01.2007 15:34:54 (muokattu 29.01.2007 15:35:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kylläh, uutta pukkaa ulos maaliskuussa ja www.allmusic.com on jo nyt kiiruhtanut arvioimaan levyn:
 
http://allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&token=&sql=10:onklude5an1k
 
Minun mielestäni tuossa Life is Killing Men kohdalla on yksi tähti liian vähän.
 
Basistit kunniaan.
Mechanizm
30.01.2007 11:23:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

An Ode to Locksmiths? Jopas on biisillä nimi. Huumorin kukka on paras kukka.
Mutta joo, levy kiinnostaa kovin. Kun edellisellä sivulla vähän parjasin World Coming Downia, niin otan nyt viisastuneena sanani takaisin. Sehän onkin aivan loistava. Ei vain silloin aikoinaan toiminut.
 
Naked but still stripping
Bacchus
30.01.2007 16:30:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

An Ode to Locksmiths? Jopas on biisillä nimi. Huumorin kukka on paras kukka.
Mutta joo, levy kiinnostaa kovin. Kun edellisellä sivulla vähän parjasin World Coming Downia, niin otan nyt viisastuneena sanani takaisin. Sehän onkin aivan loistava. Ei vain silloin aikoinaan toiminut.

 
World Coming Down ottaa oman aikansa. Hyvä, että aukesi.
 
Kyllähän tätä uusinta on jo odoteltukin, pukkaisivat sen vaan nyt jo pihalle pikaisesti.
 
"You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you"
trih
31.01.2007 16:31:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rasputin kannessa? Tulisivat tänne kesäfestareille niin jee :). Mielenkiinnolla odotan levyn tyylisuuntaa. Toivottavasti olisivat keksineet jotain uutta...
 
Kitara basson tontille ja basso naapurin tontille.
dixi19
31.01.2007 17:12:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuten nykyään on tapana, niin levyt vuotavat nettiin paljon virallista julkaisua aiemmin. Näin on käynyt myös Dead Againin kohdalla.
 
Kaverilta kuulin, että levy on vähän kuin yhdistelmä koko aiemmasta tuotannosta. Etenkin alkupuolella mennään paikoitellen paljon Slow, Deep And Hardin ja jopa Carnivoren hengessä. Mukana on myös mm. paljon October Rust -meisinkiä, Hey Jude -pastissi ja naislaulajakin.
 
Kuulemma helvetin hyvä levy :)
 
Pitääpä ostaa heti kun ilmestyy.
 
anomus.com
Terry Pantheras
14.02.2007 14:30:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://typeonegative.net/

Lupaavalta kuulostaa.. Raa raa Rasputin!
 
Elä sie kimpoile...
Thule
07.03.2007 16:42:31 (muokattu 07.03.2007 16:43:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulisivat tänne kesäfestareille niin jee :)
 
Saunaan tulevat ainakin Aamulehden mukaan...
 
Edit: ...jos joku nyt ei vielä tiennyt ;)
 
"Astronomy makes Stairway To Heaven sound like the theme to Gilligan's Island."
Aakoo
07.03.2007 20:17:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saunaan tulevat ainakin Aamulehden mukaan...
 
...jos joku nyt ei vielä tiennyt ;)

 
Voi FAK! En tiennyt, vaikka olin kuullut huhuja, että olisivat tulossa suomeen!
 
Saunahan olisi sitten sopivastai kotimatkalla Ozzyn keikalta. Hewletti! Nyt pitää yrittää järjestää muksu hoitoon vielä perjantaille, niin päästään mamman kanssa kattoon Steelen Peteä!
 
lord of this world
07.03.2007 21:16:28 (muokattu 07.03.2007 21:18:02)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jooo, vittu pitäis pyytää sitt kaks päivää töistä vapaata... Taitavat kuitenki torstai päivänä soittaa.
 
E: Loistava bändi, vasta viime aikoina alkanu ostelemaan tuotantoa kunnolla. =)
 
Ystävä hyvä ÄLÄ LYÖ!!!
Hnry
07.03.2007 23:53:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taitavat kuitenki torstai päivänä soittaa.
 
Soittavat perjantaina.
 
Behind your fake name.
Kukkis 77
08.03.2007 01:11:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Petteri Teräksellä on ehkä kivoin ääni.
 
Ja ehkä isoin mela.
 
Mut joo, onhan Type O parhautta. Bloody Kisses ehkä suosikki. Tai onhan kaikki kyllä hyviä.
 
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" - Aki Kaurismäki
Terry Pantheras
09.03.2007 10:13:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jes! Type Saunaan, viikon ja ehkä koko vuoden paras uutinen. Ja onneksi vielä perjantaina. Tietääkö kukaan tuota Dead Againin Suomen virallista julkaisupäivää, tuosta kun on tullut vähän ristiriitaista infoa? Pitääköhän tuo Saunan ilmoittama 19.3. kutinsa? Olen jostain saanut päähäni pe 16.3...
 
Elä sie kimpoile...
Terry Pantheras
12.03.2007 12:08:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myspacessa pari uutta biisiä:
 
http://www.myspace.com/typeonegative
 
Taas meni vituiks...
Thule
14.03.2007 09:15:59 (muokattu 14.03.2007 09:20:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dum dum, nyt on lippu perjantaille varattu!
 
Täytyypi vielä eBaystä bongailla bändipaitaa, niitä kun ei täältä tunnu löytyvän. Se Brooklyn Hospital-sairaala-asuste olis kyllä, mmm.
 
Edit: http://cgi.ebay.co.uk/TYPE-O-NEGATI … rdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItem
 
"Astronomy makes Stairway To Heaven sound like the theme to Gilligan's Island."
Cathi777
14.03.2007 09:35:48
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uusi sinkku kuulosti ihan suht hyvältä, mutta jokin tästä bändistä vaan nykyään puuttuu tai siis se jokin mikä sai itseni tähän bändiin joskus innostumaan. Periaatteessa hyvää, mutta sitä tunnelmaa ei kai koskaan pystytä enää saamaan aikaan mitään Bloody Kisses levy aikaan sai, vielä October Rust oli huima levy, mutta sen jälkeen ei olla päästy lähellekään. Kai se tämä uusinkin on kuitenkin tsekattava, mutta edellinen levy on jäänyt ainakin hyllyyn pölyttymään. Siinä pahin ongelma on se pituus, ei jaksa kantaa niin pitkänä ollenkaan.
 
Only pop music can break my heart...
Terry Pantheras
14.03.2007 10:41:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uusi sinkku kuulosti ihan suht hyvältä, mutta jokin tästä bändistä vaan nykyään puuttuu tai siis se jokin mikä sai itseni tähän bändiin joskus innostumaan. Periaatteessa hyvää, mutta sitä tunnelmaa ei kai koskaan pystytä enää saamaan aikaan mitään Bloody Kisses levy aikaan sai, vielä October Rust oli huima levy, mutta sen jälkeen ei olla päästy lähellekään. Kai se tämä uusinkin on kuitenkin tsekattava, mutta edellinen levy on jäänyt ainakin hyllyyn pölyttymään. Siinä pahin ongelma on se pituus, ei jaksa kantaa niin pitkänä ollenkaan.
 
On kyllä totta, että Bloody Kisses ja October Rust on sellaisia aikansa merkkiteoksia ja tärkeitä kulmakiviä musiikin historiassa, joita tosiaankin värittää sen ajan henki ja musiikillinen ilmapiiri. Itse kyllä saan paljon irti myös myöhemmistä levytyksistä, mutta Life Is Killing Me toimii mulle ehkä vaan puoliväliin asti, loppu on vähän tasapaksua (paitsi Angry Inch), mutta kelvollista kuiteskin.
 
Least Worst Of-kokoelmalla on kolme muualla julkaisematonta kipaletta: 12 Black Rainbows, It's Never Enough ja Stay Out of My Dreams (yksi parhaita Typen biisejä!), joissa on mun mielestä sitä vanhan Typen mustaa huumoria ja tunnelmaa.
 
Kun kuulin tuon uuden These Three Thingsin, niin tuli ensiksi mieleen, että jes, Type on palannut entiselle arvaamattomalle linjalle. Kolahti siis täysillä. Profit of Doomista ja Dead Againista en oikein osaa sanoa vielä mitään, jotenkin outoja, mutta levy menee saman tien ostoon, kokonaisuus puhukoot puolestaan... Mahtava kansi!
 
Taas meni vituiks...
Kanjonit
14.03.2007 11:37:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuossa kun tuli tuota tulevaa levyä vahingossa kuunneltua niin täytyy todeta että minulle ei putoa ollenkaan ne nopeammat punkkivedot. Helvetti. Hidasta, tunnelmallista ja draivitonta sen olla pitää!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 610 11 12 13 14

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «