Muusikoiden.net

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Type O Negative
1 2 3 4 58 9 10 11 12 13 14
wardog
15.04.2010 19:24:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kylläpä pistää masentamaan tämä uutinen. Ois varmasti ollu vielä paukkuja hienoihin biiseihin.

DethBanger
15.04.2010 19:42:53

wardog: Kylläpä pistää masentamaan tämä uutinen. Ois varmasti ollu vielä paukkuja hienoihin biiseihin.

Johnny sanoi foorumeilla n. viikko sitten että bändiltä tulee uuteen levyyn liittyen joku "lausunto". Aloin sitä odottelemaan ja levytkin kaivoin hyllystä taas. Sitten tämä.

Christs may come and christs may go but Caesar is forever.
besamme
15.04.2010 19:51:06

Sain tietää vasta tuossa nelisenkymmentä minuuttia sitten.
Tästä tulikin sitten Type 0 negative ynnä oluen mukitus, ehtoo.
Perkeleen kova jätkä läks liian aikasin.
Keposet mullat.

UltimateGreedo
15.04.2010 20:37:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin odotin uutta materiaalia. Noh, kevyet mullat. Yhtään huonoa levyä ei minun mielestäni bändi julkaissut, Bloody Kisses ehkä se parhain.

kanisteri
15.04.2010 20:58:47

besamme: Sain tietää vasta tuossa nelisenkymmentä minuuttia sitten.
Tästä tulikin sitten Type 0 negative ynnä oluen mukitus, ehtoo.
Perkeleen kova jätkä läks liian aikasin.
Keposet mullat.

Samat kaavat meikäläisellä, kippis! Ajattelin että Steele tulee vielä kynäilemään joskus Christian Womanin kaltaisen täysosuman. Tai siis diggailen itse kyllä kaikkia TON-levyjä ja toivoin niitä lisää. Aika suruisa kevätilta.

Mechanizm
15.04.2010 21:13:51

Hemmetin ikävä juttu... :O(
Vaikka Teräs-Pete tuntui olevan aika rauniona välillä, niin kovasti odotin että saisi hommat kuntoon ja päräyttäisi taas hienoa musiikkia. Aikamoinen mysteerimies oli hän ja sellaiseksi jää. Eihän siitä koskaan tiennyt oliko mies lintu vai kala, ja se just oli siistiä. Tyylikäs äijä, tyylikäs bändi joka ei tehnyt yhtään huonoa levyä. Ja varmasti olisi vielä ollut annettavaa. Näin nyt kuitenkin kävi.

Painajaismainen
15.04.2010 21:17:58

Vähän sanattomaksi vetää.

"Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka
Terry Pantheras
15.04.2010 21:20:51

Sanoisin jopa että karismaattisimpia hahmoja rockhistoriassa... TON ja Carnivore on mulle tärkeimmät bändit Sabbathin jälkeen. Ääh, outoa...

MASTEROID ~~ stonerdoom[jotain] ~~
Emplate
15.04.2010 21:24:35
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

R.I.P. Hieno mies, hienoa musiikkia. Ei tähän oikein osaa muuta sanoa..

antsatsa
15.04.2010 22:15:12

Mollin sivuille vois joku laittaa hakuun uskottavia ja luovia metallimiehiä.. Siinä meni taas yks harvoista sepistä joiden seuraava tuotosta olisin odottanu kieli pitkällään. Vittu.

trih
15.04.2010 22:44:19

Type ja Mr. Steele on kyllä piristänyt monia tylsiä elämänvaiheita. Todella sääli, että yksi harvoista mielenkiintoisista rokki-/metallistaroista poistui ennenaikaisesti. Ei saman tasoista lavakarismaa ja sarkasmin viljelyä nyt sitten enää löydy metallisemman musan maailmasta. Mukavat mullat.

Rhythm In Jump, Dancing Close To You.
Lego
16.04.2010 00:29:09

Viimeinen tuomio on nyt luettu joten hyvää matkaa Mr. Steele. Olkoon lautturi suosiollinen.

MegaMan
16.04.2010 06:12:50

"I don't wanna be, I don't wanna be me..."

No Pete siirtyi sit muiden kuolleiden legendojen pariin. Jääpähä ihmisten mieliin kovana äijänä kun ei sen ura kerennyt vielä lössähtää. Parhaat lopettaa huipulla, tässä tapauksessa oli kai pakko ;)

Minä juon kossua!!!
krautio
16.04.2010 07:39:49
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändin kotisivuilta;

Posted: April 15, 2010, 06:19:19 PM by admin in .

It is with great sadness that we inform you that Type O Negative front man, bassist, and our band mate, Peter Steele passed away last night of what appears to be heart failure.

Ironically Peter had been enjoying a long period of sobriety and improved health and was imminently due to begin writing and recording new music for our follow up to "Dead Again" released in 2007.

The official cause of death has yet to be determined pending autopsy results. The funeral services will be private and memorial services will be announced at a future date. Wed like to share our thoughts and those of Peters family below.
We are truly saddened to lose our friend and appreciate the tremendous outpouring today from around the world.

Sincerely,

Josh, Kenny and Johnny

Josh Silver: Peter, My endless source of frustration, (as I'm yours) you have really done it this time. You have changed and touched countless lives through music, comedy and often brutal honesty. You've made life both interesting and irritating and I could not imagine not having known you for 37 years. It still isn't true in my mind but in time I will miss you and the creating that we all endured together. We certainly disagreed constantly and I believe (and hope) we all learned from each other. Should I call you my brother, friend or neighbor? I can only call you Peter (and usually after 2 PM). We laughed at ourselves more times then I can count. Knowing humans are preposterous creatures and I know we reveled in that fact. I will miss you in time, but at this moment your premature departure seems surreal and has pissed me off to no end. Though I never told you that I harbor a deep respect for you, I do. Goodbye my friend.

Kenny Hickey: Peter Steele was one of the most brilliant and funny personalities in music and it was all for real. Half the time people thought he was joking, but he was actually telling the truth. Part of me died with him.

Johnny Kelly: Its impossible for me to put into a few sentences what I am feeling at the moment Peter. Im not sure if I should eulogize or roast you. Both good and bad, we went on one hell of a ride together and sadly, the ride has come to an end. You truly were a unique person. Your music touched many people. Myself included. Whether it was talking about The Beatles, power tools, how Pluto was no longer considered a planet or calling me at 3am asking me to drive to your house to have a fistfight with you, you always kept it interesting. It was a privilege to have been your bandmate. Its something that I will always cherish.

In a statement issued today by Steele`s family: Legendary Goth/Heavy Metal musician Peter Steele died suddenly Wednesday, April 14, 2010, after a short illness at the age of 48. He wrote and orchestrated the music for the Brooklyn-based band Type O Negative, a groundbreaking group known for its dramatic lyrical emphasis on the themes of romance, depression, and death. Steele, renowned as much for his striking physical appearance as his musical talent, was the creative force behind the bands 20-year success writing most of the material for the their albums. Type O Negative and Steele have been lauded as a major influence by numerous alternative and metal bands. The band gained a worldwide following through touring and recording seven studio albums, two best-of compilations, concert DVDs and music videos. Their 1993 album Bloody Kisses went platinum, and the 1996 follow-up October Rust went gold.

The music world has lost a great talent, and music fans worldwide are mourning, but for our family we are mourning a beloved brother, uncle, cousin, friend and funny man. Peter Steele was a complex man, known for his brooding looks, his self-deprecating sense of humor, unique view of the world, and most of all his loyalty to his fans, friends and family. Survived by five sisters, the eldest living sister notes that he was more than our brother, he was our son. His untimely death is tragic a great loss to us and to music. The official cause of death has yet to be determined pending autopsy results, and funeral plans at present remain unknown. The family thanks fans for their loyalty to Peter and band members, but request that fans and media respect their wishes for privacy.

In addition to his success in music, Peter Steele also tried his hand at acting, appearing in HBO`s Oz and the cult classic film Bad Acid. He also composed music for the film soundtracks Freddy vs. Jason and Mortal Combat, the television movie Nosferatu: The First Vampire, and the soon-to-be released Living the American Nightmare.

Hey Ho, Let's Go!
ozz3
16.04.2010 08:02:57

No tottahan se sitten oli. Perkele. Levätköön nyt sitten kuitenkin rauhassa, hän jos kuka lienee sen ansainnut. Muistoksi jäi läjä hienoja biisejä ja albumeja.

I can't believe I died last night - oh God I'm dead again!
I can't believe I died last night - I'm fucking dead again!

M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
Cinerama
16.04.2010 09:56:21
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

R.I.P Legenda ja ikoni

Olen sitä mieltä että Petelle olis kuulunut ilman muuta vienti-Emma. Ilman Typen ja Peten esimerkkiä olisi muutamakin suomalainen musiikinvienti tuote jäänyt syntymättä.

Save a tree... Eat a beaver.
Tympee Huttunen
16.04.2010 10:11:52

Cinerama: R.I.P Legenda ja ikoni

Olen sitä mieltä että Petelle olis kuulunut ilman muuta vienti-Emma. Ilman Typen ja Peten esimerkkiä olisi muutamakin suomalainen musiikinvienti tuote jäänyt syntymättä.

Niinhän se on. Esimerkiksi Himin ensimmäinen oli hyvin pitkälti TON-vaikutteista.
Skebameizi
16.04.2010 10:57:35
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mäkrö: Niinhän se on. Esimerkiksi Himin ensimmäinen oli hyvin pitkälti TON-vaikutteista.

Sitten on tämä eräskin orkesteri jonka nimessä on numeraaleja ja ruumiinosia

www.neverend-hq.net www.myspace.com/neverendfinland
ratboy
16.04.2010 11:20:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sitä kun on lähes koko pienen ikänsä Typeä diggaillut ja Herrojen musiikkiin liittyy niin teini-iän muistoja kuin myöhäisempiäkin erittäin hyviä hetkiä,on hyvin vaikea uskoa että mr.Steele on poissa...Puhuttiin eilen vaimon kanssa että tältäkö Beatles-faneista tuntui kun Lennon suolattiin?No,anyway hyvät lennot Peterille ja iso kiitos kaikesta!

But who will save the sane?
Some beings just can't change
Now crawl on by
A fake tear in your eye
And think isn't he strange

Now crawl on by
A fake tear in your eye
And think wasn't he strange?

Life,Death,Eternity,Masteroid...:-)
Fucker
16.04.2010 13:09:40

Onko kellään tietoa millä tuotantokaudella/jaksossa Steele on Kylmässä Ringissä esiintynyt?

Yksi parhaista lähti.

R.I.P.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 58 9 10 11 12 13 14

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «