Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Arch Enemy
1 2 3 4 512 13 14 15 16
Six Pounder
17.09.2005 12:51:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä mieltä olette Arch Enemystä? Mun mielestä hyvää musiikkia soittaa ja muutenkin taidokkaita soittajia. Biisit minkä takia juuri pidätte tai vihaatte Arch Enemyä. Ja mitä mieltä olette, pääsekö Enemy ensi vuoden Tuskaan? Olihan se -03 vuonna jo mutta henkilökohtaisena toiveena toivon että soittaisi uudestaan Helsingissä. Kertokaa mielipiteenne suoraan! Kiitos jo etukäteen.
 
"On the shadow of The Reaper"
ozz3
17.09.2005 12:55:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tekisi mieli nähdä livenä, vaikkapa siellä Tuskassa. Angelan äänestä tykkään kovin.
 
Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
Torniojaws
17.09.2005 13:57:15 (muokattu 17.09.2005 13:57:52)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Liivan aikoihin aloitin kuuntelun, eikä tuo Mangelan monotooninen ääni oikein iske, joten nykyään on jäänyt vähälle kuuntelu. Uudet biisit sinänsä ei nyt niin huonoja ole, mutta ne vokaalit siitä vie sen särmän pois. Bändin kolme ensimmäistä on edelleen göteborgin parhaasta päästä.
 
Stigmata on se henk. koht. kovin levy bändiltä.
 
http://www.relativity1.com [Grindcore] So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute.
Jetku
17.09.2005 14:21:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stigmata on tehokuuntelussa.
Loistava levy (ja bändi kans ilmeisesti)
tosi paljon hyvii biisejä. Aika mielenkiintoinen toi laulajaratkaisu.
 
Ja jos nää ilmaantuu tulevaisuudessa lähiseudulle soittamaan nii eturivistä paikka mulle.
 
Torniojaws
17.09.2005 14:29:53
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Josta tuleekin mieleen erikoinen juttu - onko Arch Enemy soittanut Suomessa koskaan? Milloin? Ei tule yhtään kertaa oikeastaan mieleen, että heillä olisi täällä ollut keikka. Aivan hämärästi ehkä yksi Tuska-keikka joskus (2001?), mutten ole varma..
 
http://www.relativity1.com [Grindcore] So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute.
Phobophile
17.09.2005 14:31:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Josta tuleekin mieleen erikoinen juttu - onko Arch Enemy soittanut Suomessa koskaan? Milloin? Ei tule yhtään kertaa oikeastaan mieleen, että heillä olisi täällä ollut keikka. Aivan hämärästi ehkä yksi Tuska-keikka joskus (2001?), mutten ole varma..
 
2003 Tuskassa ainakin.
 
Kauko Säädin yhtyeineen esittää kappaleen Remote Control
Berserker
04.10.2005 22:00:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juuu täähän on aivan mainio bändi. Taitavat soittajat on siis kyseessä! kaikkeen eniten pidän bändin rumpalista Daniel Erlandssonista joka on kaikin puolin kikkailija ja kova tykittäjä! :)
 
Rumpali Rölli
05.10.2005 11:21:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää on kyllä aivan jees bändi :).
Itse minä en pidä mieslaulajan aikaisista levyistä, se ei vaan jotenki sopinu se laulutyyli siihe.
Mutta Gossow (eiks se noin kirjotettu???) on kyllä yks parhaista naisäänistä ikinä :).
Minun mielestäni ihan jees metallia :P.
Tuota on nyt tullut kuunneltua n. 1,5 vuotta ja viellä jaksaa kiinnostaa.
 
Pientä turbulenssia etten paremmin sanoisi.
w-sakke
06.10.2005 06:50:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan jees meininkiähän nuilla tuntuu olevan. Tuli nähtyä Tuskassa aikoinaan ja hyvinhän veti ei siinä mitään. Vähän väsynyt meininki oli sillon mut olivat kuvannet edellis yönä We will rise videota, ja sieltä suoraa Tuskaan soittelee, niin ei ihme :) Levyistä on vaikea sanoa mikä on paras mut viimeiset 6 levyä rokkaa :)
 
Sooloilija
20.10.2005 16:34:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ekan kerran kun näin jonku enemyn mainoksen netissä, niin luulin että se on jotain nightwish-tyypistä, niin ei oikein iskeny, mutta kun katsoin videon niin innostuin heti, etenkin laulajan ääni teki vaikutuksen. Ja muutenkin hyvät soittajat bändissä. Omaa levyä ei oo vielä mutta pitäis varmaa hankkii.
 
Seppo Taalasmaa on tilutusmestari!
Twist
20.10.2005 20:06:52 (muokattu 20.10.2005 20:07:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anti olla.
 
"Get a new attitude on and get inspired. Fuck what's "hip", brother - trendkill!" - Dimebag Darrell, R.I.P.
Aresius
20.10.2005 20:49:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä taas Johan Liiva oli parempi laulaja kuin Gossow. Liivan aikaiset levyt ovatkin mielestäni parhaat. Uudempi AE on enemmän kikkailua kuin vanhempi. Mutta makuasiahan se on. Eikös yhtye aloita marraskuussa Euroopan kiertueen? Ainakin näin on kuulopuheet käynyt.
 
THV-klubi #41 AKKK#8 Romantikkoitkijät #18
Paradigma
20.10.2005 21:17:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Liiva oli sellanen
 
GÖÖÖÖH GÖÖÖH
 
Ei siis iskeny.
 
Anthems Of Rebellion on kyllä muistojen mukaa kova kiekko.
 
http://www.mikseri.net/artists/?id=21846
koponen
20.10.2005 21:19:41 (muokattu 20.10.2005 21:20:01)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä taas Johan Liiva oli parempi laulaja kuin Gossow.
 
About kuka tahansa on parempi kuin Angela Gossow. Itse pitäisin Arch Enemystä ihan helvetisti jos siinä olisi joku parempi örisijä. Yksiulotteisempaa tulkitisjaa on vaikea löytää. Mutta puollustukseksi sanottakoon ettei se mikään ihan susiruma ole.
 
Call it what you wanna call it, I'm a fucking gear-a-holic...
flash_B
04.03.2006 13:39:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minusta on kyllä loistava bändi, taitavaa soitantaa ja iskeviä biisejä ja naislaulaja joka ei ole mikään copy/paste Tarja Turunen, ennoo pahemmin tuota vanhempaa materiaalia yhtään kuunnellu vaan kahta viimesintä levyä, ja ne kyllä iskee täysillä.
Tuolla kitaristilla on kyllä erittäin tyylikäs tapa käyttää wahia! ei mikään semmosta wonguntaa mistää ei saa mitään selvää vaan se jotenki saa käytettyä pehmeästi ja muutenkin Arch Enemyn soolot ovat aina melko älyttömän tyylikkäitä.
 
Sepäs sitten siitä!
 
south_of_heaven
04.03.2006 16:11:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

en tykkää vokalistin äänestä, mutta on se kuitenkin aika viehättävä naisolento.
 
ilmoitti South_of_Heaven
Väinämöinen
04.03.2006 17:30:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulle toimii. Sopivan oivaltavaa, mutta ei yliampuvan. Minusta taas laulajan vaihduttua vokaaleihin on tullut lisää särmikkyyttä.
 
Mykkä kissa on mauton.
miccomalliton
05.03.2006 22:02:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytyy heti alkuun tunnustaa että AE:n tuotanto ennen Angelaa on melko tuntematonta mulle.
 
Ite tykkään kyllä kovasti Angelan vokalisoinnista. Vahvaa ja erilaista.
 
Jeesus rakastaa sinua.
Torniojaws
05.03.2006 22:03:57 (muokattu 05.03.2006 22:05:35)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytyy heti alkuun tunnustaa että AE:n tuotanto ennen Angelaa on melko tuntematonta mulle.
 
Haeppa ihmeessa Stigmata näin aluksi.
 
E:
Siis se levy.
 
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
miccomalliton
05.03.2006 22:21:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haeppa ihmeessa Stigmata näin aluksi.
 
E:
Siis se levy.

 
Täytyy tutustua.
 
Kiitos vinkistä.
 
Jeesus rakastaa sinua.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 512 13 14 15 16

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «