Muusikoiden.net
05.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Verenpisara
1
jj86
02.09.2005 21:00:06 (muokattu 02.09.2005 21:00:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On tuossa ratiossa soinut kyseisen orkesterin uudelta levyltä Helpoin tie biisi.

Hetken mielijohteesta ostin kyseisen bändin uusimman irtileikattu lätyn, ja täytyy sanoa että onpa aika vaikuttavia melodioita ja sanoituksia.

Onko yhtyeen vanhempi tuotanto yhtä laadukasta? Kummonenhan pumppu mahtaa olla livenä?

Hyvä homma että on tässä viimeaikoina saanut tutustua kahteen vakuuttavaan hevi uutuuteen ihan koto suomesta, siis stamina ja sitten tämä verenpisara, vaikka aivan eri tyylisiä onkin.

EDIT: siis mulle uusia.

Mun Äidinkieli kusee aika rankasti.
Thain
02.09.2005 22:12:48

Onko yhtyeen vanhempi tuotanto yhtä laadukasta? Kummonenhan pumppu mahtaa olla livenä?

Kyllä on ja ehdottomasti. Vanhemmasta tuotannosta itse pidän enemmän Aamunodottajasta kuin Happosateesta, mutta molemmat on hyviä ja hankkimisen arvoisia. Jos pidät rankemmasta puolesta enemmän niin suosittelen sitten seuraavaksi Aamunodottajaa. Livenä on myös aivan loistava, olen useamman kerran nähnyt ja odotan innolla tulevan rundin keikkoja. Mene ihmeessä katsomaan, jos mahdollista.

Don't break the groove.
yellow
02.09.2005 22:20:52

Yksittäisistä biiseistä "Tunne hiekka jalkojen alla" on aivan kuuminta hottia.

Kapane
02.09.2005 22:46:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaksi ekaa levyä omistan ja Happosadetta on kyllä potkinut parhaiten. Mielestäni paras kitarasoolo ikinä löytyy Helminauha biisistä.

In Goth We Trust! The 666 Club #555
vexu
02.09.2005 23:39:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harvoin biisin myötä tuli innostuttua kunnolla ja ensimmäinen levy onkin erittäin hyvä. Happosadetta ei oikein missään välissä iskenyt ja levy on jäänyt niiden selvien pettymysten joukkoon. Uusin levy onkin taas rautaa alusta loppuun ilman heikkoja biisejä. Sen innoittamana kuuntelin hieman pitkästä aikaa Happosadetta, mutta jo soundeista lähtiin tuntuu homma jotenkin puuteelliselta vaikka hyviä juttuja onkin mukana. Ensimmäistä ja uusinta voi kyllä suositella kenelle vain.

On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
Deeku
03.09.2005 14:25:27

Uutta levyä en vielä ole kuullut, joten siihen en osaa sanoa mitään.

Vanhemmista pidän enemmän Happosadetta - levystä kuin Aamunodottajasta, joka on aivan upea levy sekin. Livenä olen kerran nähnyt ja silloin ei toiminut, mutta tokihan annan bändille uuden tilaisuuden vakuuttaa minut.

Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here!
Jousipolvi
29.11.2014 12:22:34 (muokattu 29.11.2014 15:43:17)

Moi

Onko kellään tietoa otsikon bändin nykytilanteesta? Kotisivut vievät Kiinaan tai ainakin vahvasti siihen suuntaan...

Edit. nostoa...

Hengissä hoidosta huolimatta!
Boltsa
29.11.2014 22:33:15

2011 on vissiin tullut edellinen levy. Voi olla, että hiljaisuus jatkuu jonkin verran kun taitaa Kalliota ja Koivusaarta työllistää Amorphis enemmän tällä hetkellä.

Boltsa
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti