Muusikoiden.net
06.12.2016

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Annihilator
1 2 3 4 511 12 13 14 15
Rumpali Rölli
23.08.2005 16:09:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämmöinen thrash bändi :P.

Mielenkiintoista rässiä, sanoisin että jotenkin anthrax meiningillä väännettyä.

Onko muilla muusikoilla tästä bändistä minkäänlaisia mielipiteitä, tai onko tullut edes kuultua??

Tämä on uusin bändi mitä olen käsiini saanut. Harmi kun aikasemmi ei o tullu tähän pumppuun törmättyä :) hyvää kamaa o.

Pientä turbulenssia etten paremmin sanoisi.
Deino
23.08.2005 16:10:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Helvetin hyvä bändi. Omistan levyt Alice In Hell sekä Never Neverland, ja kovaa kamaa ovat.

Metalli on musiikkia. Muu on pehmopuhetta.
Ben_D
23.08.2005 16:19:24 (muokattu 23.08.2005 17:40:28)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan tohon tullut törmättyä ensimmäisen kerran natiaisena about 15 vuotta sitten. Kuten aiemminkin sanottua Alice In Hell ja Never, Neverland ovat huipputavaraa. Jeff Waters on oikein mainio kepittäjä. Käynyt Suomessakin ainakin kerran...Lämppäämässä Judas Priestia. Toinen lämppäri oli Pantera ;)

DaKiller
23.08.2005 17:22:53

Neverland on täyttä kultaa! Itse en Alicesta pidä niinkään paljon, vaikka se ihan hyvä lätty onkin. "Criteria For a Black Widow" on sitten taas niin helkutin raaka ja mainio levy, että ei mitään rajaa!
Myös uusin "All for you" tiputti meikäläisen perseelleen heti alkutahdeista lähtien... Myös muut levyt ovat hyvää kamaa ja voisi sanoa, että oikeastaan pidän aivan helvetisti tästä "yhtyeestä". Kyseessähän on kuitenkin enemmän tai vähemmän herra Watersin "sooloprojekti" eikä niinkään yhtenäinen bändi. On vain siihen tahtiin vaihtunut tuo miehistö aikain saatossa.

Mechanizm
23.08.2005 17:44:53

90-luvun alusta kuunnellu kahta Alicea ja Never Neverlandia. Uudempia levyjä löytyy pari mutta ei ne ole mitään kummempaa vaikutusta tehnyt, vaikkakin ihan kunneltavia ovat.

My Mojo Ain't Workin No More
tähtivaeltaja
23.08.2005 17:58:20

aikas.. tiukkoja + intensiivisiä riffejä.

Krice
23.08.2005 20:40:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Never, Neverland on edelleen kitaransoittajan kannalta todella tiukkaa settiä. Ainakin minulla on hankaluuksia hanskata niitä kappaleita perfectosti...

saint Portto
23.08.2005 21:01:56

Jeff Waters on aivan pirun kova kitaristi ja uskomaton riffinero! Ittelläni on yhtyeen kaksi ekaa levyä. Ehdottomasti yksi parhaimmista trash yhtyeitä ikinä!

Warlon
23.08.2005 21:36:34

Refresh the demon jyrää kovaa o/

Tsekkaa: www.whitefrost.cjb.net
DaKiller
23.08.2005 22:05:59

Täytyypä lisätä vielä tähän, että mielestäni rumputyöskentely on ollut ihailtavaa läpi kaikkien levyjen ja varsinkin uusimmalla Mangini takoo upeasti. Pidän myös Hartmann:in tyylistä, sillä mielestäni hän saa rummut todella "elämään".

Lauluissa Pharr edustaa sitä kirkkainta kärkeä. Tosin All for you:n jälkeen titteli alkaa kääntyä Paddenin puolelle...

JohnnyLee
24.08.2005 03:18:53

Jeff Waters- Yksi suurimmista idoleistani! Never neverland on ehdottomasti historian parhaimpiin lukeutuva thrash-albumi. Ja eikä tämä bändi/projekti kyllä MITENKÄÄN kuulosta anthraxilta! Taitaapas minulta jokainen platta löytyä. Watersin "soolotuotanto" ei hirveästi kolahda, vaikka joka levyltä jokunen helmi kyllä löytyy. All For You palasi hieman alkuaikoihin takas ja hyvä niin!

Tarpeeksi kauan kun hakkaa päätä seinään, kyllä se seinä antaa periksi!
Rumpali Rölli
24.08.2005 14:18:16

Kadehtittavaa työskentelyä kyllä bassollakin :). Jos kuuntelee (niinkuin muusikon tulee) tunteella :D tai miten sen nyt sanois... no sillai et kuulee koko biisin kokonaisuuden :).

Riffit tosiaan on erittäin tiukkoja ja todellakin on soittajilla kosketus niihin soittimiinsa :).

miccomalliton
24.08.2005 23:52:42

Uudemmista levyistä Waking The Fury kolahtaa mulle myös.
Hypnoottista menoa.

"Ylistäkää häntä rumpua lyöden ja karkeloiden...ylistäkää häntä helisevillä symbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla symbaaleilla!" psalm. 150 kalamies#24 >-)))> olen Hulkki! ESTR #1 Punttisika #1 MET #2 Kirka on mies.
Deathrace King
25.08.2005 08:08:58

Tästähän oli topikki jo ajat sitten, enkä jaksa kaikkea uudestaan kirjoitella mutta kommentoidaan nyt että:

Helvetin kova speed metal pumppu. Jeff Waters on virtuoosi. Pari ekaa levyä on ässiä. Myös monet uudemmista levyistä toimii esim. Carnival Diablos. Joe Comeau on mielestäni paras näistä Annihiltorin laulajista.

Suomeen siitä!

Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net
DaKiller
25.08.2005 17:19:21

Hypnoottista menoa.

Kitarasoundi vain on sellaista kuraa, että levyä ei tahdo jaksaa edes kuunnella.

miccomalliton
25.08.2005 18:29:15

Kitarasoundi vain on sellaista kuraa, että levyä ei tahdo jaksaa edes kuunnella.

Ei häiritse minua. Pidän jopa siitä.

"Ylistäkää häntä rumpua lyöden ja karkeloiden...ylistäkää häntä helisevillä symbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla symbaaleilla!" psalm. 150 kalamies#24 >-)))> olen Hulkki! ESTR #1 Punttisika #1 MET #2 Kirka on mies.
lapio
25.08.2005 22:22:59

Hypnoottista menoa.

Waking the furyllä on muutama hyvä biisi, mutta nuo kitarasoundit ovat karseudessaan aivan käsittämättömät.

Waters on kyllä kova kepittäjä ja biisintekijä. Lähes kaikki levyt mitä olen kuullut ovat rautaa. Paitsi king of the killistä en pidä.
Tämä uusi all for youkin on alkanut kolista. Kesti kauan ennen kuin aukesi.

Live fast, die 72 year old.
Explorer
26.08.2005 12:07:31

Annihilator on kova. Olinkin melkein unohtanut koko bändin, kuuntelin sitä enimmäkseen joskus 80-luvun lopulla. Alison Hellissä on helvetin tiukka riffi.

Interstellar overdrive.
jeesusmankinen
27.08.2005 21:05:14

no joo.molemmat levyt.Alice in hell ja never,neverland kolisi pikkupoikana.miten niin uusin?Eihän tässä bändissä ole mitään uutta.

meininki on hyvä kun ukot itkee ohta maassa ja akat kussee houssuun.
Rumpali Rölli
28.08.2005 12:56:41

no joo.molemmat levyt.Alice in hell ja never,neverland kolisi pikkupoikana.miten niin uusin?Eihän tässä bändissä ole mitään uutta.

Siten niin uusin, että en ollut aikasemmin kuullut ja annihilator on uusin musiikki hankintani.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 511 12 13 14 15

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti