Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Musiikin teoria ja säveltäminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hiphop -biitin iskujärjestys
1
Aleksir18
13.08.2016 17:47:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen aloittanut tekemään hiphop -biittei abletonil eikä ne kuulosta ollenkaan sellaiselta mitä olen hakemassa. Kaverini neuvoi ja pari muutakin tyyppiä on auttanut mut ne eivät auttaneet paljoa. Ongelma on se, että mis kohtaa hihatit tulee, snaret, basari ja jne. Pari ohjetta olen kuullut, testannut ja toimii, mutta tyyleihän on niin monii erilaisii. Mitä tyylei teil on, mm silleen voitte kertoo.
 
Gary Enfield
14.08.2016 11:30:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.drummagazine.com/lessons/post/dissecting-the-beats/
 
Netistä löytyy peruskomppien nuotituksia, kirjastosta lisää.
 
cosmob83
14.08.2016 15:31:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aleksir18: Olen aloittanut tekemään hiphop -biittei abletonil eikä ne kuulosta ollenkaan sellaiselta mitä olen hakemassa. Kaverini neuvoi ja pari muutakin tyyppiä on auttanut mut ne eivät auttaneet paljoa. Ongelma on se, että mis kohtaa hihatit tulee, snaret, basari ja jne. Pari ohjetta olen kuullut, testannut ja toimii, mutta tyyleihän on niin monii erilaisii. Mitä tyylei teil on, mm silleen voitte kertoo.
 
Ota biisi jossa on sun mielestä hyvä biitti, importoi se Abletoniin, ja käyttämällä kyseistä biittiä referenssinä ohjelmoi itse samanlainen.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «