Muusikoiden.net
08.12.2016

Musiikin teoria ja säveltäminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: säveltäminen päihtyneenä.
1
vili linnakoski
18.02.2014 16:33:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

itse olen miellyttävimmät kappaleeni väseltänyt päihtyneessä tilassa ja luovempi jammijammi soittelu onnistuu jokseenkin kivuttovammin, kun ajatusta puskee vaikka yrittäisi estellä.

muilla kokemuksia? yhdistellään niitä ja saadaan toivottavasti hyvää keskustelua. laillistajat ja myötäpuhujat menköön muuhun keskusteluun.

Vessajono
18.02.2014 17:01:50

Ajatusta puskee joo ja sit kun niitä ajatuksia tarkastelee seuraavana päivänä paremmalla arvostelukyvyllä varustettuna niin havaitsee yleensä, että kyseessä on melko pitkälti ns. laitimmainen paska.

"Notice that the lead guitar is overdubbed. The two voices are parallel fifths apart. This creates an eerie, medieval sound. That's because they actually used a lot of open fifths back then."
sub zero
18.02.2014 17:26:57

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=39&t=210314&co=90

Aidosti hesalainen
baron
18.02.2014 17:27:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vili linnakoski: itse olen miellyttävimmät kappaleeni väseltänyt päihtyneessä tilassa ja luovempi jammijammi soittelu onnistuu jokseenkin kivuttovammin, kun ajatusta puskee vaikka yrittäisi estellä.

muilla kokemuksia? yhdistellään niitä ja saadaan toivottavasti hyvää keskustelua. laillistajat ja myötäpuhujat menköön muuhun keskusteluun.

Mun kokemuksen mukaan kännissä sävellettyä pitää myös kuunnella kännissä, mieluummin vähän suuremmassa!

You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
northern
17.04.2014 01:09:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toiset sanoo että krapula on luova tila, sillon kyllä ite harvemmin jaksan keskittyä musajuttuihin. Sensijaan väsyneenä rupeaa useasti ideoita pukkaamaan kun pitäis mennä nukkumaan ja vielä nappaa sen kitaran nurkasta käteensä.

Etsiikö bändisi hyvää studiota jossa työskennellä halvalla? Ota siinä tapauksessa minuun yhteyttä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti