Muusikoiden.net
06.12.2016

Musiikin teoria ja säveltäminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ilmainen nuotinnus
1
seppoartturi@gmail.com
29.07.2013 19:34:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisiko joku neuvoa miten ilmaisen nuotinnus ohjelman saa ladattua koneelle. Alku lähtee kyllä, kun ohjeet on suomenkielisiä. Mutta kun ne vaihtuu englanniksi, niin mulla loppuu taito siihen. Eli voisiko joku opastaa avaamisen suomenkielellä.

EP
29.07.2013 21:45:14 (muokattu 29.07.2013 21:45:39)

seppoartturi@gmail.com: Voisiko joku neuvoa miten ilmaisen nuotinnus ohjelman saa ladattua koneelle. Alku lähtee kyllä, kun ohjeet on suomenkielisiä. Mutta kun ne vaihtuu englanniksi, niin mulla loppuu taito siihen. Eli voisiko joku opastaa avaamisen suomenkielellä.

Opastusta helpottaisi huomattavasti kun tietäisi mikä ohjelma kyseessä?
Eikös ne aika helposti yleensä lataudu, mutta käyttö saattaa ollakin visaisempi juttu.
Onko musiikinteoria muuten tuttu ja nuotinkirjoitus yleensä?

Musiikissa nimenomaan laatu ratkaisee, eikä määrä. (Lasse Mårtenson)
Janus
29.07.2013 22:33:12

seppoartturi@gmail.com: Voisiko joku neuvoa miten ilmaisen nuotinnus ohjelman saa ladattua koneelle. Alku lähtee kyllä, kun ohjeet on suomenkielisiä. Mutta kun ne vaihtuu englanniksi, niin mulla loppuu taito siihen. Eli voisiko joku opastaa avaamisen suomenkielellä.

http://musescore.org/fi

Tuotako tarkoitat? Kerro lisäksi käyttämäsi koneen käyttöjärjestelmä (Windows / Mac OS X / muu).

Feline
31.07.2013 14:02:37 (muokattu 31.07.2013 14:03:18)

Siis mitä, eihän ne ole kuin painaa pari kertaa "ok" nappulaa. Itsellä MuseScore ja Siben trial ladattuna (win vista).

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti