Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Musiikin teoria ja säveltäminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Nuotteja kaivataan - KIIRE
1
Ez-1
27.05.2013 11:57:52 (muokattu 27.05.2013 20:53:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei ja anteeksi jo heti alkuun että ryntään tänne ja alan kyselemään tyhmiä, mutta nyt on hätä.
 
Olen menossa viikonpäästä lauantaina naimisiin ja olen päättänyt laulaa siellä Gregory Porterin "Real Good Hands" piisin. Laulunopettajalla on käyty ja siltä osin kaikki on kivasti, mutta en ole mistään löytänyt nuotteja pianolle.
Olin yhteydessä itse maestroon joka lupasi minulle nuotit toimittaa, mutta hän on kiertueella eikä siksi ole tätä vielä onnistunut tekemään.
 
Nyt kaipaisin siis jotakuta kirjoittamaan minulle nuotit tähän kappaleeseen pianolle.
Kiire olisi kova kun olisi tietysti kiva harjoitellakkin tätä soittajan kera (isäni tai siskoni hoitaa soittamisen), mutta ymmärrän ettei tällainen tapahdu ihan sormia napsauttamalla.
 
Sen verran vielä että jos nyt joku tästä kiinnostuu ja haluaa ottaa haasteen vastaan, niin puolenvälin jälkeen tulevaa piano sooloa ei tarvitse kirjoittaa. Muutenkin tuota voisi varmasti yksinkertaistaa tarvittaessa rajustikin jos se on edellytys homman valmistumiselle esim keskiviikkoon mennessä.
 
Olen luonnollisesti valmis maksamaan tästä mutta sovitaan nyt ensin hinnasta ja muista jutuista ennen kuin kukaan hommaan ryhtyy.
 
Ez-1
27.05.2013 20:52:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tähän löytyi tekijä. Kiitos muusikoiden.net avusta :D
 
-T
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «