Muusikoiden.net
06.12.2016

Musiikin teoria ja säveltäminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kesällä teoriaa opiskelemaan?
1
Pomeranssi
09.05.2010 21:28:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi

Tarkoituksena olisi kehittää jotain suunnitelmia kesälomalle, joka lukiolaisella on sen kymmenisen viikkoa. Ajattelinkin, että olisi varmaan syytä paneutua musiikin teorian saloihin, perusteista lähtien. Siispä pitäisi hakeutua johonkin paikkaan missä sitä opiskella, eli musiikkiopistoonko? Olen 18-vuotias jälli Helsingistä. Olisi hienoa jos olisi jotain kesäkursseja tai vastaavia, mutta en itse ole löytänyt oikein mitään infoa netistä. Tietävämmät, valaiskaa minua! :) Mitä siis tehdä?

Juum.
Thevisa
11.05.2010 23:25:54 (muokattu 11.05.2010 23:26:44)

En tiedä kesäkursseista, mutta jos kerta motivaatiota noin paljon löytyy, niin sitten vain Tohtori toonika käteen ja lukemaan. Ei siinä välttämättä mitään kallista kurssia tarvitse.

Zeeboo
30.05.2010 14:59:40

Musiikkileirejä järjestetään ympäri Suomea, ja niistä varmaan jokaisessa on mahdollisuus opiskella joko klasari- tai pop/jazz-teorioita. Joillain leireillä on myös mahdollisuus suorittaa kurssitutkintoja. Näille pääseminen tältä kesältä saattaa olla siinä ja siinä, sillä haut/ ilmottautumiset näihin on aikaisemmin keväällä. Kannattaa kuitenkn soitella ja kysellä josko vielä mahtuisi mukaan. Nilsiä, Riistavesi, Kotka, Imatra jne... Jos ei tänä kesänä tärppää, niin laita harkintaa seuraavalle. Antaa nimittäin melkoisen boostin soittamiselle ja sille teorian tuntemiselle/ soveltamiselle tuollainen viikon tehokuuri.

"Kaikki äänet, jotka saat soitettua, syntyvät tekniikasta. Ne äänet, jotka jätät soittamatta syntyvät hyvästä mausta."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti