Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tilutus kitaristien vidoita tänne
1 2 3 4 5 6108 109 110 111 112
hanipai
18.01.2005 01:25:54 (muokattu 18.01.2005 01:31:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli sellanen Deja Vu- tunne :)
Täällä kun on paljon tosi hyviä soittajia, niin miksette kokoaisi tänne omia videopätkiä soitostanne, niin kaikki voisivat ihailla. Ja saa olla uber-särölläkin; näkis erilaisia tyylejä ja tekniikoita.
Vois laittaa vaikka otsikoks esim. Muusikoiden.nettiläisten omat tiluttelut videoituna tjs.
 
Carpe Diem
Jackson Dinky
18.01.2005 08:25:02 (muokattu 18.01.2005 08:26:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitäs osata jotenki pistää videot palvelimelle tai jotain. Eikös soneralla oo kotisivu tilaa sinne voisin pistää yhen videon.
 
edit. niitä farerista tehtyjä pilavideoita :)
 
Jau jau!
Pande
18.01.2005 08:40:13
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitäs osata jotenki pistää videot palvelimelle tai jotain. Eikös soneralla oo kotisivu tilaa sinne voisin pistää yhen videon.
 
Pikaohje: personal.inet.fi -> luo kotisivuosoite -> sen jälkeen ftp:llä tavarat sisään ja seon siinä.
 
If you can't dazzle them with your brilliance, baffle them with your bullshit.
Volle
18.01.2005 10:59:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli sellanen Deja Vu- tunne :)
Täällä kun on paljon tosi hyviä soittajia, niin miksette kokoaisi tänne omia videopätkiä soitostanne, niin kaikki voisivat ihailla. Ja saa olla uber-särölläkin; näkis erilaisia tyylejä ja tekniikoita.
Vois laittaa vaikka otsikoks esim. Muusikoiden.nettiläisten omat tiluttelut videoituna tjs.

 
joskus kaveri kuvasi, kun mä leikin kitarasankaria. Pätkä on mulla koneella, mutta tarvitaan jotakin videoeditoria, että saan napsittua siitä virheet pois ja nopeutettua sitä. :)
 
Nam.
JS
18.01.2005 12:30:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä laitan mun übershreddausta heti kun saan laturin digikameraan... Akku loppu kun kuvailin itteäni, kyllä mä sitten oon kaunis :)
 
And I've got a tip for you, get the point?
Dr.El
18.01.2005 12:30:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli sellanen Deja Vu- tunne :)
Täällä kun on paljon tosi hyviä soittajia, niin miksette kokoaisi tänne omia videopätkiä soitostanne, niin kaikki voisivat ihailla. Ja saa olla uber-särölläkin; näkis erilaisia tyylejä ja tekniikoita.
Vois laittaa vaikka otsikoks esim. Muusikoiden.nettiläisten omat tiluttelut videoituna tjs.

 
Eiköhän muutkin kelpais ko tiluttelut?
Itse ainakin henkilökohtasesti katon mieluummin esim.Don Alderin ja mikä albino nyt olikaan.
todellista kitaran käyttöä.
mutta maku asia joten eipä jaksa väittelemään ruveta ainakaan.
 
Revolution I$ My Name
Montte
18.01.2005 18:42:56 (muokattu 18.01.2005 18:43:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jumankauta George Bellas on päässyt avaruuteen tiluttamaan ;-) Kattokaa vaikka ukon videot jos ette usko.
 
Noita Marcel Coenin videoita on tullut joskus katseltuakin, hyvinhän se soittaa, tulee joistain jutuista Vai mieleen.
http://www.metalagesmedia.com/marcel/race.rm
 
Tuo kannattaa vilkaista, siinä 50 sekunnin kohdalla on jopa ihan suht kova riffi.
 
http://www.metalagesmedia.com/marcel/moyra.rm
 
Tuo on toinen hyvä, ukolla on ainakin minun mielestä hemmetin hyvä soundi.

 
Mikä on tuo "Moyra-efekti" ?
Missään multiefektissä ei vissiin ole. Tuskin tuota saa aikaan millään perus-overdrivella....
Eli kertokaa jos tiedätte tuon efektin videolla.
 
Vain Stratocasterilla On Merkitystä.....
Teme007
18.01.2005 18:46:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä on tuo "Moyra-efekti" ?
Missään multiefektissä ei vissiin ole. Tuskin tuota saa aikaan millään perus-overdrivella....
Eli kertokaa jos tiedätte tuon efektin videolla.

 
Täh, delaytako tarkotit?
 
Ruotsi on muuten kiva paikka, mut ku siellä on vaan niin paljon niitä ruotsalaisia.
Montte
18.01.2005 21:03:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täh, delaytako tarkotit?
 
En tiedä. Siksi mä kysyin et millä se saa sen soundin aikaan, jota se käyttää koko ajan. Siis se yleissoundi.
 
Vain Stratocasterilla On Merkitystä.....
Skebaristi
18.01.2005 21:12:51
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiedä. Siksi mä kysyin et millä se saa sen soundin aikaan, jota se käyttää koko ajan. Siis se yleissoundi.
 
Tarkoitat kai säröä. Ihan näppärästihän tuo soittaa.
 
"No niin, no joo" Pastilli?
Montte
20.01.2005 08:10:47 (muokattu 20.01.2005 08:11:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarkoitat kai säröä. Ihan näppärästihän tuo soittaa.
 
Kyllähän mä sen tajusin että se soittaa somekindof-säröllä. No, ei mun ****asta multiefektistä taida sen sortin säröä löytyä.
 
Vain Stratocasterilla On Merkitystä.....
efunkelist
20.01.2005 17:31:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minusta tämä on hyvä threadi. Laitetaan lisää hyviä kitaravideoita tänne, oli tilua tai muuten vain hyvää.
 
Tässä sitä muutenkin hyvää
http://www.guitarplayer.de/videos/lovecrimesdsl.wmv
http://www.guitarplayer.de/videos/ill_be_theredsl.wmv
http://www.guitarplayer.de/videos/clubbingdsl.wmv
 
näitä lisää
 
Kalamies#9 >-)))>
Pastilli? Tästä tietoa rauhasta.
toxic
20.01.2005 17:37:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minusta tämä on hyvä threadi. Laitetaan lisää hyviä kitaravideoita tänne, oli tilua tai muuten vain hyvää.
 
Tässä sitä muutenkin hyvää
http://www.guitarplayer.de/videos/lovecrimesdsl.wmv
http://www.guitarplayer.de/videos/ill_be_theredsl.wmv
http://www.guitarplayer.de/videos/clubbingdsl.wmv
 
näitä lisää

 
No voe diddu, oon kattonu nuo videot joskus aiemmin ja oli ihan perkeleen hyvänkuuloista. Mutta nyt.. Ee oo ennää media pleiöriä. Toimiiko noi wmv tiedostot millään muulla ohjelmalla? Bsplayerilla?
 
Montte
20.01.2005 17:46:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No voe diddu, oon kattonu nuo videot joskus aiemmin ja oli ihan perkeleen hyvänkuuloista. Mutta nyt.. Ee oo ennää media pleiöriä. Toimiiko noi wmv tiedostot millään muulla ohjelmalla? Bsplayerilla?
 
Toimii ainakin DivX:llä, ja varmaan winampillakin.
 
Tästä ei oo montaa viikkoa kun laitoin juuri nuo samat thomas blugin (guitarplayer.de) videolinkit. :D
 
Vain Stratocasterilla On Merkitystä.....
Lord of the strings
20.01.2005 17:58:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noita Marcel Coenin videoita on tullut joskus katseltuakin, hyvinhän se soittaa, tulee joistain jutuista Vai mieleen...
 
Aika näppärä veijari. Hakkas Farerin ainaki 6-0
 
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli?
Skebaristi
20.01.2005 18:07:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän mä sen tajusin että se soittaa somekindof-säröllä. No, ei mun ****asta multiefektistä taida sen sortin säröä löytyä.
 
No tuskin, ja lähtee soundi myös sormista.
 
"No niin, no joo" Pastilli?
Montte
21.01.2005 17:35:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lähtee soundi myös sormista.
 
Ja johtuu soundi myös siitä, onko Marshall nuppi ja 4x12 kaappi vai harley benton 10w.
 
Vain Stratocasterilla On Merkitystä.....
Mertsi
22.01.2005 14:37:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosta Farerin soitosta tuli vaan paha olo. Välillä tuntuu että tyylitaju ja järki jäivät jonnekin hyvin kauas. Onneks kaikki ei oo tollasia tiluhirmuja :D
 
Kiittää pitää! Ps.150
Timesby
22.01.2005 20:31:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tiedättekö mistä tuota Thomas Blugin DVD:tä sais. Nuo kolme videota on niin loistavia.
 
"Vain pikkukaloilla on charmantti ote elämään."
Sehen Sie bitte diese Bindeglieg
stratocaster
22.01.2005 21:05:58 (muokattu 22.01.2005 21:06:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosta Farerin soitosta tuli vaan paha olo. Välillä tuntuu että tyylitaju ja järki jäivät jonnekin hyvin kauas. Onneks kaikki ei oo tollasia tiluhirmuja :D
 
Jep. Se kuullostaa oikeestikki aivan niinku nintendolta välil. Iha niinku just. Jos fareri sairastuu ja ei pääse keikalle, niin ei muuta ku nintendo lavalle huutaan.
 
R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6108 109 110 111 112

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «