Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Suomalaiskitaristit
1 2 3 4 515 16 17 18 19
Alppinauris
22.10.2004 11:12:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Roope Latvala
Jukka Tolonen
Emppu Vuorinen
 
Jucciz
22.10.2004 11:17:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nythän on niin että nuo herrat ovat luultavasti:
 
Tuomo Dahlblom,
Markku Kanerva sekä
Heikki Silvennoinen
 
Muita kovia ovat esimerkiksi
Varre Vartiainen,
Pantse Syrjä/Juha Torvinen,
Sakari Pesola/Timo Löyvä/Timo Kivikangas
Sepi Kumpulainen,
Esa Kaartamo,
Dave Lindholm,
Sami Hurmerinta,
Heikki Hakkarainen
 
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
Super-Jari
22.10.2004 11:19:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olinko minä ainoa joka listasi ne kitaristit jotka on sulle itelles tärkeitä? Kaikki tuntuu listaavan samoja ukkoja.
 
lxi
22.10.2004 11:25:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olinko minä ainoa joka listasi ne kitaristit jotka on sulle itelles tärkeitä? Kaikki tuntuu listaavan samoja ukkoja.
 
Aika moni ilmeisesti pyrki jonkinlaiseen objektiivisuuteen, niin mahdotonta kuin se onkin.
 
No, oma "merkittävimmät minuun vaikuttaneet suomalaiskitaristit top 3" voisi olla vaikka
 
Jukka Orma
Pentti Dassum
Jussi Hyyrynen
 
The fact that no one understands you doesn't make you an artist.
lennon john
22.10.2004 14:24:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

andy mccoy,rubberduck jones,esa pulliainen ja ile kallio
 
ShadowWalker
22.10.2004 14:39:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Timo Tolkki - Stratovariusta kuunnellessa tuli ensimmäistä kertaa mieleen, että voisi ostaa itellekin kitaran
Emppu Vuorinen - Soittaa yksinkertaisesti tyylikkäästi, siten että soitto palvelee sitä musiikkia
Kolmatta ei voi keksiä... Muut on vaan niin tasaisia.
 
Ikinä ei oo asiat niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa.
samueld
22.10.2004 15:01:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olinko minä ainoa joka listasi ne kitaristit jotka on sulle itelles tärkeitä? Kaikki tuntuu listaavan samoja ukkoja.
 
Et. Vaikka kyllä mun valinnatkin oli aiemmin jo sanottu.
 
I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar.
Lassa
22.10.2004 16:43:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

- Petri Kumela -tekniikka uskomattoman puhdas
- Timo Korhonen -hyvä tulkitsija, laaja ohjelmisto
- Jyrki Myllärinen -ihan hyvä teknisesti ja miellyttävä soundi
 
Rockabilly
22.10.2004 17:11:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Albert Järvinen
Esa Pulliainen
 
Let's get ready to RUMBLE!
depe
22.10.2004 17:29:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

F-musiikissa Helsingissä pyörii yks aika kova teinikitaristi. ;) Se soittaa aina läpi kaikki "kielletyt biisit" - siis juuri ne kaikkein klassisimmat kitarabiisit, joita ei varmaan itse viitsisi soittaa ainakaan missään liikkeessä: "enter sandmanin kautta sweet child o 'mineen..."
 
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Härski
22.10.2004 17:43:25 (muokattu 22.10.2004 17:43:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

F-musiikissa Helsingissä pyörii yks aika kova teinikitaristi. ;) Se soittaa aina läpi kaikki "kielletyt biisit" - siis juuri ne kaikkein klassisimmat kitarabiisit, joita ei varmaan itse viitsisi soittaa ainakaan missään liikkeessä: "enter sandmanin kautta sweet child o 'mineen..."
 
HAHA, olen tainnut "törmätä" samaan jäppäään. Soitti kerran ihan pokkana Stairwayta ja ajattelin, että no, se on ehkä just oppinu sen. Sitten sieltä kajahti Paranoid ja repesin. Kolmanneksi alkoi Nothing else matthers kaikilla mahdollisilla mokilla, mitä olen kaikkien pässien sitä soittaessaan kuullut tekevän. Lähdin liikkeestä.
 
toxic
22.10.2004 17:44:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HAHA, olen tainnut "törmätä" samaan jäppäään. Soitti kerran ihan pokkana Stairwayta ja ajattelin, että no, se on ehkä just oppinu sen. Sitten sieltä kajahti Paranoid ja repesin. Kolmanneksi alkoi Nothing else matthers kaikilla mahdollisilla mokilla, mitä olen kaikkien pässien sitä soittaessaan kuullut tekevän. Lähdin liikkeestä.
 
HOho!
 
Härski
22.10.2004 17:44:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olinko minä ainoa joka listasi ne kitaristit jotka on sulle itelles tärkeitä? Kaikki tuntuu listaavan samoja ukkoja.
 
Johtunee siitä, että näillä kitaristeilla on oikeasti ollut jotain merkitystä. Tuntemattomia ei kukaan tunne.
 
Herra Rapu
22.10.2004 17:44:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HAHA, olen tainnut "törmätä" samaan jäppäään. Soitti kerran ihan pokkana Stairwayta ja ajattelin, että no, se on ehkä just oppinu sen. Sitten sieltä kajahti Paranoid ja repesin. Kolmanneksi alkoi Nothing else matthers kaikilla mahdollisilla mokilla, mitä olen kaikkien pässien sitä soittaessaan kuullut tekevän. Lähdin liikkeestä.
 
Härski on liian pro musakauppoihin. Tilaa kaikki kamat suoraan kotiin.
 
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
Härski
22.10.2004 17:46:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Härski on liian pro musakauppoihin. Tilaa kaikki kamat suoraan kotiin.
 
Näin on näköjään pakko tehdä. Ehkä mun pitää lopettaa musakaupoissa käynti muutenkin. Sieltä aina tulee ulos joko masentuneena tai masentuneena.
 
depe
22.10.2004 17:58:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HAHA, olen tainnut "törmätä" samaan jäppäään. Soitti kerran ihan pokkana Stairwayta ja ajattelin, että no, se on ehkä just oppinu sen. Sitten sieltä kajahti Paranoid ja repesin. Kolmanneksi alkoi Nothing else matthers kaikilla mahdollisilla mokilla, mitä olen kaikkien pässien sitä soittaessaan kuullut tekevän. Lähdin liikkeestä.
 
Voipi olla sama jäppinen. Kerran eksyin samaan aikaan kaverin kanssa liikkeeseen ja kerroin tästä muusikonalusta sille. No yhtäkkiä alkoi sieltä seinän takaa kuulua taas tutut sävelet. Pitää varmaan taas huomenna käväistä tuolla, tiedä vaikka näkisi tuttuja...
 
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
otukka
22.10.2004 18:37:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuomari Nurmio, Petri Walli ja... ja... no. keksin joskus
 
Super-Jari
22.10.2004 22:24:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Johtunee siitä, että näillä kitaristeilla on oikeasti ollut jotain merkitystä. Tuntemattomia ei kukaan tunne.
 
Ei minulle ainakaan jollain Pulliaisella tai Tolosella ole mitään virkaa. Hyviä kitaristeja mutta eivät ole minulle antaneet mitään. Enemmän olen oppinut niiltä joiden kanssa olen soitellut, lukuunottamatta tuota listaamaani Q:ta joka onkin siksi viimeisenä.
 
Da Make
22.10.2004 22:28:28 (muokattu 22.10.2004 22:29:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näitähän on vaikka kuinka, mutta itse olen aina diggailut Heikki Silvennoista olen nääs kova Kummeli fani. Diablon sällit vetävät myös asenteella. Näistä tilu-hihhuleista sanoisin diggaavani Emppu Vuorista sekä Jani Liimataista.
Ja pitää tuo Esa Pullianenkin vielä lisätä tähän listaan.
 
Meikä gryotaa aika kumpäl. Katso omat plussasi täältä! [Can you feel what you've done to me?]
Da Make
22.10.2004 22:32:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HAHA, olen tainnut "törmätä" samaan jäppäään. Soitti kerran ihan pokkana Stairwayta ja ajattelin, että no, se on ehkä just oppinu sen. Sitten sieltä kajahti Paranoid ja repesin. Kolmanneksi alkoi Nothing else matthers kaikilla mahdollisilla mokilla, mitä olen kaikkien pässien sitä soittaessaan kuullut tekevän. Lähdin liikkeestä.
 
Hehe! Minäkin olen nähnyt... silloin hän rimpuili Nothing elsen sooloa... Ostin plektran.
 
Meikä gryotaa aika kumpäl. Katso omat plussasi täältä! [Can you feel what you've done to me?]
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 515 16 17 18 19

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «