Muusikoiden.net
11.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: steve stevens
1 2
MannihilatoR
03.10.2004 21:47:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

onko kellään tietoa mitä kyseinen herra nykyään puuhailee..onko mahdollisesti uutta levyä ulos pukkaamassa tms.
Ykköskitaristi omasta mielestäni.
Eipä mistään löydy Vince Neil: Exposedia..itellä vaan hikinen kopio kassulla. kannattaa tutustua kyseiseen levyyn jos tulee vastaan (huolimatta Neilin vikinästä).

- kitaristi vapaana hyvään hevibändiin -
Steve McBeach
03.10.2004 22:17:52 (muokattu 03.10.2004 22:18:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tietoa löytynee osoitteesta www.stevestevens.net

Diggailen jostain hänen jutuistaan ja soittamisesta, mutta Michael Monroen mukaan hän pilasi Jerusalem Slim levyn, mikä ei kieltämättä mikään kovin hyvä levy ole. Vaikkakin akustinen soi hienosti biisissä "The World Is Watching".

Mutta Stevens on mun mielestä ihan ok ja taitava soittaja.

I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock.
Mrezzye
04.10.2004 10:08:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stevensin paras "hitti" soi Top Gunissa ;)

Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi
depe
05.10.2004 19:33:51

Stevensin paras "hitti" soi Top Gunissa ;)

Älä muuta sano. Osaan jopa soittaa sen (jos ei oteta lukuun sitä tilusooloa) ;)

Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
MannihilatoR
05.10.2004 21:56:16

saattaa olla hitti mutta ei paras biisi jossa SS soittanut....

- kitaristi vapaana hyvään hevibändiin -
Mustafa
05.10.2004 23:43:55

Bozzio, Levin, Stevens -albumit ovat mukavaa kuunneltavaa.

Varsin mainio soittaja.

zepeteus
06.10.2004 03:10:11

Kyllä, nuo Bozzio/Levin/Stevens jutut ovat minunkin viimeisiä kuunneltuja herralta. Atomic Playboys oli hauska projekti myös, vaikkakin mainstream, vaan niinpä oli Billy Idolinkin ajat. Eipä silti, niinkin simppeli kappale kuin Rebel Yell ei väänny aloittelijoilta mitenkään...teknistä osaamistakin voi jopa kätkeä suoraviivaiseenkin menoon.

sirdickyj
06.10.2004 09:10:10

Diggailen jostain hänen jutuistaan ja soittamisesta, mutta Michael Monroen mukaan hän pilasi Jerusalem Slim levyn, mikä ei kieltämättä mikään kovin hyvä levy ole. Vaikkakin .

Ei pilannut sitä levyä, parasta koko levyssä on juuri Steven kitarointi, ja muutenkin toimivin paketti missä herra Monroe on ollut mukana, olis kannattanu jatkaa vaan eikä tyrkyttää Stevnsin kaltaiselle mestarille mitään Johnny Thunders- soittotyyliä.

WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Evil-Chuck
06.10.2004 11:21:41

White Wedding ja Rebel Yell on parhaat! Ja Rebel Yellin kitarasoolo on paras! Näin on närhen munat!

MannihilatoR
06.10.2004 16:06:08

Ei pilannut sitä levyä, parasta koko levyssä on juuri Steven kitarointi, ja muutenkin toimivin paketti missä herra Monroe on ollut mukana, olis kannattanu jatkaa vaan eikä tyrkyttää Stevnsin kaltaiselle mestarille mitään Johnny Thunders- soittotyyliä.

eipä löydu jerusalem slimiä mistään.....ei muuten kiinnostais kuin SS:n soitto.

- kitaristi (edelleen ja ikuisesti?) vapaana hyvään hevibändiin (ehkä vähän huonompaankin) -
Steve McBeach
06.10.2004 16:28:11 (muokattu 06.10.2004 16:30:10)

Niinpä niin, itse en kuitenkaan tässä ottanut mitään kantaa siihen pilasiko Stevens tuon JS albumin. Stevenshän itse sanoi tosta jossain haastattelussa, että Monroe oli läsnä jokaisen Stevensin äänittämän raidan aikana ja ihmetteli miksei Monroe sillon puuttunut asiaan. On tuo kyllä mun mielestäni vähän ylituotetun kuuloista, mutta siinä oli varmasti tuottajallakin osuutta asiaan.

Monroehan muuten myi joskus aikoinaan nettisivujensa kautta albumia nimeltä JS -the demos, missä myös soittaa Stevens, mutta tämä on kuitenkin paljon vähemmän tuotettua tavaraa. En omista levyä, mutta siinä on ainakin jotain biisejä joita ei itse JS albumilta löydy. Heavy Metal Kidsin "Delirious" biisin ovat tuolle levylle coveroineet.

Oli miten oli, pidän kuitenkin Stevensin soittoa hyvänä, mutta eipä hän tosiaan osaa soittaa kuten Johnny Thunders.

Danny s
06.10.2004 18:37:10

Joo, on tuo levy jossain divareissakin kiertänyt.

Monroehan teki muutenkin hyvää PR:ää aikoinaan Japanin rundilla todeten katsomolle, että älkää ostakaa Jerusalem Slimin levyä. Oli kuulemma yrittänyt estää levyn julkaisunkin..

Steve McBeach
06.10.2004 18:56:23

Joo, on tuo levy jossain divareissakin kiertänyt.

JS -The Demos, vai? Satutko itse omistamaan?

Jep, Monroe ei olisi halunnut, että JS julkaistaan, mutta levy-ythiö halusi, koska siihen oli kulunut niin paljon rahaa.

Anyways, jotta pysyttäisiin hiukan enemmän asiassa (eli Stevensissä), onko kukaan kuullut tuota hänen Flamenco-a Go-Go levyään?

MannihilatoR
06.10.2004 19:59:23

Anyways, jotta pysyttäisiin hiukan enemmän asiassa (eli Stevensissä), onko kukaan kuullut tuota hänen Flamenco-a Go-Go levyään?

olen. sattuupa olemaan levyhyllyssä. -->kas kummaa helvetin hienoa flamencokitarointia. joku äijä joikuu osassa biiseistä yrittäen kovasti pilata niitä....

- kitaristi (edelleen ja ikuisesti?) vapaana hyvään hevibändiin (ehkä vähän huonompaankin) -
Mustafa
06.10.2004 21:33:04

Flamenco löytyy minultakin ja pidän levystä. Modernisoitua flamencoahan tuo on (no osa jutuista ei mitään flamencoa ole nähnytkään/hyvin vähän), mutta ei siinä mitään pahaa ole. Sellaiseksi se on tehtykin. Löytyy popimpaa biisiä sekä myös hyviä tunnelmointibiisejä.

Kyllä se joka kerran tulee kuunneltua läpi, kun soimaan laittaa ja se alkaa ainakin mulla nykyään olla jo kohtuullisen hyvän levyn merkki. Ja hyvät soundit levyllä. Mielestäni vähintään tutustumisen arvoinen.

sirdickyj
07.10.2004 12:11:11 (muokattu 07.10.2004 12:11:56)

Niinpä niin, itse en kuitenkaan tässä ottanut mitään kantaa siihen pilasiko Stevens tuon JS albumin.

Et ottanutkaan, sorry jos kuulostin syyttävältä. Siis Monroe itse väitti sen pilanneen sen.

Monroehan muuten myi joskus aikoinaan nettisivujensa kautta albumia nimeltä JS -the demos, missä myös soittaa Stevens, mutta tämä on kuitenkin paljon vähemmän tuotettua tavaraa.

Siinä levylläkin (siis Jerusalem Slim) on pari demobiisiä, ja kyllähän niistä kuulee, että tuotettua tai ei, niin kyllä lähtee Steve Stevensiltä siihen malliin, että Monroen olis kannattanu vaan ristiä kätensä ja kiittää luojaansa siitä, että on saanut seurakseen noin kovan jätkän. Kivempi se on varmaan nyt vedellä Andyn kanssa!

Oli miten oli, pidän kuitenkin Stevensin soittoa hyvänä, mutta eipä hän tosiaan osaa soittaa kuten Johnny Thunders.

Ei osaa, ja hyvä niin, olkooon Thunders rauhassa oaman tiensä kulkija ( joka on nykyään pilvien yläpuolella) ja antaa Stevensin hoitaa hommansa. Niin, Johnny Thundershan oli oikeasti aivan paska kitaristi, sitä Stevens ei sanonut ääneen, mutta antoi ymmärtää sen sanomalla "I respect him for his attitude, but to be honest, that´s not style I like to play".

Steve Stevensistä vielä; Lukatherin ekalla soololla on hieno biisi, jossa vetelevät vuorotellen niin, että sydäntautiset saavat hengenvaarallisia rytmihäiriöitä, kannattaa tsekata!

WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Steve McBeach
07.10.2004 14:13:20

Et ottanutkaan, sorry jos kuulostin syyttävältä. Siis Monroe itse väitti sen pilanneen sen.

Jees ei siinä mitn. :)

Siinä levylläkin (siis Jerusalem Slim) on pari demobiisiä, ja kyllähän niistä kuulee, että tuotettua tai ei, niin kyllä lähtee Steve Stevensiltä siihen malliin, että Monroen olis kannattanu vaan ristiä kätensä ja kiittää luojaansa siitä, että on saanut seurakseen noin kovan jätkän. Kivempi se on varmaan nyt vedellä Andyn kanssa!

Joo, en ollut pitkään aikaan kuullut ko. levyä, niin kävinpä sen tänään ostamassa. Ihan hyvältähän tuo kuullostaa eikä noihin biiseihin nyt oikeen mikään Andyn tai Johnny Thundersin soittotyyli edes sopisi, poikkeuksena ehkä toi "Scum Lives On" joka on mun mielestä D23 versiona parempi.

Jostain muistan lukeneeni, että Monroe kuunnellutti Stevensillä studiossa Hurriganesin Roadrunner levyä ja pyysi Stevensiä soittamaan siihen malliin. "Teenage Nervous Breakdown" kyllä vähän siltä kuulostaakin, ainakin mun mielestä.

Ei osaa, ja hyvä niin, olkooon Thunders rauhassa oaman tiensä kulkija ( joka on nykyään pilvien yläpuolella) ja antaa Stevensin hoitaa hommansa.

Samaa mieltä. Mutta ei se Thunders nyt ihan paska kitaristi ollut (kunhan oli siinä kunnossa, että lavalla pysy), hyvä soundi sillä oli ja ei mun mielestä esim. "Pipeline" biisiä ole kukaan yhtä hyvin vetänyt. Puhumattakaan herran omasta tuotannosta.

Steve Stevensistä vielä; Lukatherin ekalla soololla on hieno biisi, jossa vetelevät vuorotellen niin, että sydäntautiset saavat hengenvaarallisia rytmihäiriöitä, kannattaa tsekata!

Jeah, täytyy tsekata. Mikä on biisin nimi?

zepeteus
07.10.2004 15:21:07

Olisikohan tuo Fall Into Velvet, jossa myös Jan Hammer pääsee tiluttamaan kiipparikitarasoolonsa. Mainio albumi tuo Luken eka soolokin, jos sen tyylisestä tykkää siis.

RawknRawl
08.10.2004 17:00:57

JS- the demos levyn omistajana täytyy todeta, että kyllä kuulostaa helvetin paljon paremmalta kuin julkaistu plätty.

Kuka tahansa voi hypätä järveen.
Steve McBeach
08.10.2004 19:29:01

JS- the demos levyn omistajana täytyy todeta, että kyllä kuulostaa helvetin paljon paremmalta kuin julkaistu plätty.

Kivaa... nyt kun enää saisi jostain ton JS -the demos levyn hommattua... myy mulle omasi! ;)

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti