Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mitä mieltä Emppu Vuorisesta?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Mrezzye
04.12.2004 16:26:28 (muokattu 04.12.2004 16:26:43)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Perussettiä vetää, ei mitenkään erikoinen, saati sitten omaperäinen soittaja. En tällä siis tarkoita, että huono kuitenkaan olisi.
 
Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi
Skebaristi
04.12.2004 18:54:19
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sacrament of Wildernessin alku on mielestäni aika vaativa teknisesti, ja siinä ei ole varmaan käytetty yhtään pulloff-hammer on kaahausta, joka yleensä tuo "nopeuden" soittoon.
 
Niin, no tuostakin voi olla montaa mieltä...
 
"No niin, no joo" Pastilli?
Krice
04.12.2004 18:58:02 (muokattu 04.12.2004 19:00:27)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin, no tuostakin voi olla montaa mieltä...
 
Joissain tabeissa tuo on tehty ihan väärin, silleen tyhmästi. Se on oikeasti paljon monimutkaisempi, varsinkin se loppuosa. En tiedä, jos se sitten sinun mielestäsi on helppo. Itse olen veivannut 15 vuotta kitaraa ja minulla on jonkinlainen käsitys siitä mikä on helppoa ja mikä vaikeaa. Itse pitäisin varsinkin tuon puhtaasti soittamista melko hankalana.
 
Edit: Hmm.. pahus.. minulta meni kappaleet sekaisin, tarkoitin tietysti Gethsemanen introa.
 
Swan
04.12.2004 19:08:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Edit: Hmm.. pahus.. minulta meni kappaleet sekaisin, tarkoitin tietysti Gethsemanen introa.
 
Ei tuo Wanderlustkaan mikään hirveän helppo ole.
jomputin
05.12.2004 15:53:16 (muokattu 05.12.2004 15:53:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaan Emppupa käytteli ennen valkoista ja violettia washburnia ja nyt samanvärisiä esp:ejä
 
ESP EV-1 :siä
 
Mimi
05.12.2004 16:56:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Emppu on muuten lahjoittanut sen valkoisen(?, jaa, enpäs olekaan ihan varma, siitä taisi olla kuva) Washburninsa hyväntekeväisyyshuutokauppaan. Ellen ollut eilen ihan unessa kun luin niitten sivuja. Siellä on kaikkee muutakin kivaa krääsää. Nahkarotsia ja paisteen peltiä tarjolla. Kaikki myydään yhtenä pakettina. www.nightwish.com
 
Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne"
Swan
05.12.2004 17:02:04
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ESP EV-1 :siä
 
Tuo on kai vielä prototyyppiasteella, mutta tätäkin näkee: http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … zon_fr2_stbc_egitarre_prodinfo.html
Lönnrot
05.12.2004 19:16:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Livenä ilme ilveilijä, ja mitä tätä uutta materiaalia olen kuullut, niin aivan turhan selvästi paistaa se Pantera/Rammstein-linja läpi, puuduttavaa ja yksitoikkoista rytmisoittoa ja ne soolot soi muttei jää päähän saati tee mitään vaikutusta.
 
Sitävastoin se synisti on aika kova.
 
As a musician I have the right to contradict myself -Marty Friedman
Hohhoijaa
05.12.2004 19:49:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Emppu on muuten lahjoittanut sen valkoisen(?, jaa, enpäs olekaan ihan varma, siitä taisi olla kuva) Washburninsa hyväntekeväisyyshuutokauppaan. Ellen ollut eilen ihan unessa kun luin niitten sivuja. Siellä on kaikkee muutakin kivaa krääsää. Nahkarotsia ja paisteen peltiä tarjolla. Kaikki myydään yhtenä pakettina. www.nightwish.com
 
Varmaan saatto lahjottaakin, soittelee Emppu nykyään ESP:llä.
 
o/ Hail Finland!
Osteri
06.12.2004 01:51:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotenkin se Washburn oli todella cool, mutta valkoinen ESP sopii myös kun kerran meni vaihtamaan. Kertokaas tietämättömälle mikä ESP:ssä on parempaa? Mulla on kokemusta kahdesta Washburnista ja hyviä pelejä ovat. Siis miksi Emppu vaihtoi ?
 
Kitaravirtuaali
06.12.2004 10:48:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotenkin se Washburn oli todella cool, mutta valkoinen ESP sopii myös kun kerran meni vaihtamaan. Kertokaas tietämättömälle mikä ESP:ssä on parempaa? Mulla on kokemusta kahdesta Washburnista ja hyviä pelejä ovat. Siis miksi Emppu vaihtoi ?
 
Njaa-a. Onhan ESP "mediaseksikkäämpi" ja varmaan diili oli rahakas. Olisi sitä silti toivonut Empun Washburnilla jatkavan, mutta hyvinhän tuo irtoaa ESP:lläkin. Washburni löytyy minultakin kotoa.
 
Skebaristi
06.12.2004 11:11:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotenkin se Washburn oli todella cool, mutta valkoinen ESP sopii myös kun kerran meni vaihtamaan. Kertokaas tietämättömälle mikä ESP:ssä on parempaa? Mulla on kokemusta kahdesta Washburnista ja hyviä pelejä ovat. Siis miksi Emppu vaihtoi ?
 
Emppu varmaan tajusi, että kaksi kovaa kitaristia ei voi soittaa samanlaisilla skeboilla. :)
 
"No niin, no joo" Pastilli?
Mimi
06.12.2004 13:42:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Njaa-a. Onhan ESP "mediaseksikkäämpi" ja varmaan diili oli rahakas.
 
Veikkan että vaihtoi juurikin tuon diilin takia. Eiköstä niin, että nuo ESP:t suunnitellaan juurikin semmoisiksi kun Emppu itse tahtoo?
 
Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne"
Skebaristi
06.12.2004 13:51:41
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veikkan että vaihtoi juurikin tuon diilin takia. Eiköstä niin, että nuo ESP:t suunnitellaan juurikin semmoisiksi kun Emppu itse tahtoo?
 
Kyllä, kun custom shopista tilataan.
 
"No niin, no joo" Pastilli?
TheWickerMan
06.12.2004 14:22:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pahh.. ei laiho ees oo niin nopee eikä erikoinen.
 
- Kyllä.
Dutteri
06.12.2004 14:31:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ohan tuo hyvä kitaristi juu.
 
"Mitä?? Pidäkkö sinä minua läskinä, munattomana Elviksenä??"IMIK #13 Pastilli?
Neppimise
08.12.2004 22:12:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No jaa.. Itse en juurikaan Empun sooloista perusta. Semmoista perus "tässä kohtaa tarvitaan soolo, tee joku juttu tohon"-tyyliä.
 
Pahh.. ei laiho ees oo niin nopee eikä erikoinen.
Eihän tuo nyt mikään erikoisen nopea ole mutta varsin musikaalinen ja taitava käyttämään oppimaansa tekniikkaa.
Ei ole mitään "kato! soitan 20 nuottia sekunnissa, olen Pr0"- menoo. :)
 
Mörrr
Playboy
08.12.2004 22:26:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eihän tuo nyt mikään erikoisen nopea ole mutta varsin musikaalinen ja taitava käyttämään oppimaansa tekniikkaa.
Ei ole mitään "kato! soitan 20 nuottia sekunnissa, olen Pr0"- menoo. :)

 
No kyllä se Laiho nyt on vaan pirun nopea eikä varmaankaan ihan tekniikkansa ylärajoilla liiku noissa bodomin biiseissä..
Samaa mieltä tossa asiassa, että hyvin musikaalinen kylläkin on..Laiho ja koko Bodom ovat vaan saaneet tuollaisen ''omg tilu'' maineen kun joku on alkanut hehkuttamaan siitä tilutuksesta ja suurin osa täälläkin on vetänyt herneet siitä nenään..
 
Pitäkää hauskaa päivin ja öin, sillä kuolema kuittaa univelat.. -Kristian Ranta-
ushimir
28.07.2007 23:04:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sacrament of Wildernessin alku on mielestäni aika vaativa teknisesti, ja siinä ei ole varmaan käytetty yhtään pulloff-hammer on kaahausta, joka yleensä tuo "nopeuden" soittoon.
 
Soitettu kiippareilla=).
 
slerbis
29.07.2007 00:28:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soitettu kiippareilla=).
 
Poijjaat onkin miettinyt tätä jo kohta kolme vuotta tuloksetta. Kiitos tiedosta. ;)
 
A tergo in bona nates
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «