Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mkä on vaikein biisi minkä osaatte?
1 2 3 4 510 11 12 13 14
Ozzman
29.04.2003 15:10:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä on vaikein biisi minkä osaat. Minun vaikein biisi on CKY:n 96 guite bitter being tai eminemin lose yourself.
 
Onko lose yourselfissä kitaraa?
 
Free friend with every Carlsberg
Fortune
29.04.2003 15:10:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotkut Liquid Tension Experimentin ja Dream Theaterin biisit. Esmes Erotomania, Metropolis pt. 1, Paradigm Shift, Universal Mind jne. Kaikissa noissa on joitain hommia mihin ei tosin nopeus riitä.
 
Paradigm Shit on ihan kiva (Hermannille terveisiä), mutta saatko menemään sitä introriffiä? Se on ihan infernaalinen eikä jaksa treenata, joten olen tuominnut sen turhaksi osioksi :)
 
Muutenkin tulee vähän oiottua ja improttua sitä "sinne päin", on se kyllä nuotista nuottiin kopioituna aika rankkaa tavaraa.
Slash
29.04.2003 15:49:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eric Johnson - A song for life
Dire Straits - Sultans of Swing
 
Siinä ois pari, jotka vaati jonkin verran opettemista. Ei siinä mielessä että olisi ollut kauhean vaikeaa, vaan että muisti missä mikäkin licki/riffi tulee...

 
toi on täysin totta, en viäläkään muista sultanssia kokonaan ilman tabuja päällä.. se on ihan älyttömän vaikee muistaa
 
Elämä on kuin onnenpyörä, jossain vaiheessa koittaa rosvosektori.
Tony Narrows
30.04.2003 02:00:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

itse en tiedä mikä olisi vaikein mitä osaan mutta ihmiset jotak sanovat näitä "vaikeita" biisejä osaavansa,olisi kiva saada siitä jotain näyttöä.
Minusta olisi ainakin hauska kuulla jonkun muun soittamina näitä kovia ja vaikeita sekä hyviä biisejä.
 
Toni A Salmi
P-Nut
30.04.2003 13:35:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

itse en tiedä mikä olisi vaikein mitä osaan mutta ihmiset jotak sanovat näitä "vaikeita" biisejä osaavansa,olisi kiva saada siitä jotain näyttöä.
Minusta olisi ainakin hauska kuulla jonkun muun soittamina näitä kovia ja vaikeita sekä hyviä biisejä.

 
Helvetin hyvä idea :) Pitääkin hommata itselle piuha koneeseen ja alkaa nauhoitteleen, harmi vaan että mulla on melko paska äänikortti joten laatu ei varmaan ole kovin hyvä.
 
SURf
30.04.2003 13:37:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En osaa vaikeita biisejä.
En osaa kyllä oikeastaan helppojakaan.
 
Onneks mä oon edes komee.
 
"The freaks will stay together, they´re a tight ol´crew. See the pigfaced-man and the monkeygirl, come and see the big fat lady." M.K.
mikko1
30.04.2003 23:26:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä on vaikein biisi minkä osaat. Minun vaikein biisi on CKY:n 96 guite bitter being tai eminemin lose yourself.
 
jee mä osaan ton cky:n, en mä mitään vaikeeta osaa, varmaan joku danzigin twist of cain. Hoho.
 
"Allekirjoitus on lyhyt teksti, joka näkyy jokaisen viestisi lopussa keskustelussa. Se voi sisältää esim. jonkun lentävän lauseen tai jotain muuta persoonallista."
C3PO
01.05.2003 11:41:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heh, eihän sitä enää osaa kuin oman bändin biisejä ja ne nyt ei mitenkään hirvittävän vaikeita ole. Joskus 18 vuotiaana oli pollea ole kun osasi soittaa DT:n Erotomanian kokonaan, etenkin kun sai viimein sen viimeisen kitarasoolon kohdalleen. Sama fiilis Metropoliksen kanssa. Nykyään ei enää kyllä taitu kumpikaan kokonaan. Ehkä ne muistais jos alkais kelaamaan...
 
"Art is making something out of nothing and selling it. - Frank Zappa"
MeatPie
01.05.2003 13:29:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paradigm Shit on ihan kiva (Hermannille terveisiä), mutta saatko menemään sitä introriffiä? Se on ihan infernaalinen eikä jaksa treenata, joten olen tuominnut sen turhaksi osioksi :)
 
Sitä avoimia kieliä käyttävääkö tarkoitat? Ei tuo itse asiassa kovin vaikea ole, kuulostaa paljon hankalammalta mitä oikeasti on. Samanlaista sormikikkailuahan siinä on kuin Satrianin Crushing Day-soolon alussa.
Antti1
01.05.2003 14:25:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Paradigm Shit on ihan kiva (Hermannille terveisiä), mutta saatko menemään sitä introriffiä? Se on ihan infernaalinen eikä jaksa treenata, joten olen tuominnut sen turhaksi osioksi :)
 
Muutenkin tulee vähän oiottua ja improttua sitä "sinne päin", on se kyllä nuotista nuottiin kopioituna aika rankkaa tavaraa.

 
Siis tarkotatko sitä korkeelta menevää tilua, missä rummut pärisee niin perhanasti? Kyllähän se jotenkin menee, ei tosin ihan puhtaasti.
 
Joo, mäkin jossain kohdissa oon muokannu biisin hommia vähän enemmän itselleni sopivaksi. On aika pirun vaikea vetää nuotilleen samalla tavalla kuin Petrucci. Hiki tulee kyllä silti..
 
Vihaan heitä, niitä, jotka sanovat: "Paperi on valkoinen." kääntämättä katsettaan. Vihakaan ei ole aitoa, en enää tiedä mikä on. -P. Karjalainen 2003
Antti1
01.05.2003 14:27:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Sitä avoimia kieliä käyttävääkö tarkoitat? Ei tuo itse asiassa kovin vaikea ole, kuulostaa paljon hankalammalta mitä oikeasti on.

 
Mutta nauhoitappa omaa soittosi ja kuuntele jälkeenpäin. Se on vaikea soittaa niin että se kuulostaa hyvältä. Tosin jos kuulosta niin onnittelen. Eihän se mikään teknisesti vaikea ole.
 
Vihaan heitä, niitä, jotka sanovat: "Paperi on valkoinen." kääntämättä katsettaan. Vihakaan ei ole aitoa, en enää tiedä mikä on. -P. Karjalainen 2003
MeatPie
01.05.2003 14:31:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Mutta nauhoitappa omaa soittosi ja kuuntele jälkeenpäin. Se on vaikea soittaa niin että se kuulostaa hyvältä. Tosin jos kuulosta niin onnittelen. Eihän se mikään teknisesti vaikea ole.

 
Kyllähän tuo ihan hyvältä kuulostaa :P
Tosin se viimeinen tahti on aika vaikea.
ingle
04.06.2003 12:44:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaikein biisi minkä osaan? hmmm... kai se on jotain trancee osaan aika monta trance biisii jo.
 
If assholes could fly, this place would be an airport.
vekku
04.06.2003 14:11:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jännä kysymys.. tuskin tullu opeteltua kovin montaa biisiä aivan alusta loppuu.. varmaan ainoa sellanen joku nothing else matters..
 
Ibanez RG550BK Epiphone Les Paul std Laney TF200
Aardfather
04.06.2003 22:58:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa-a..... varmaan niistä mitä tällä hetkellä tulee soitettua säännöllisesti niin Satrianin Crushing Day. Ei se tosin teknisesti kovin vaikea biisi ole soittaa, mutta ottaa aika voimille kyllä kun pistää vauhtia. Ainakin se on raskain biisi soittaa minkä osaan. Erittäin hyvä treenausbiisi juuri sen takia. Pitää sormet ja ranteet hyvässä kunnossa. :-)
 
- Aardfather
 
Tanu
04.06.2003 23:37:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paha sanoa. Kun biisin on opetellut alusta loppuun, se ei enää tunnu vaikealta. Master Of Puppetsiin suttaantui suht paljon aikaa, eikä kakkossoolo mene vieläkään.
 
Brian May jr.
05.06.2003 12:47:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa-a, One tuntu vaikeelta joku aika sitte mut nyt ku soittelen tarkemmin ja intohimosemmin kyseistä biisiä se tuntuu helpolta, stairway tuli soitettua ties mikä aika sitte, se oli aika kinkkinen koska mul ei ennen ollu tullu vastaan nii paljo barre-otteita sellases järjestykses, välil tuntu silt ku kädet posahtais. No, nythän se ei mikään vaikea todellakaan ole...kaikki biisit on helppoja ku ne onnistuu jankkaa läpi. Näin ollen en vastaa mitään.
 
kimmo01010
05.06.2003 18:46:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaikein ja ainoa biisi jonka osaa aivan kokonaan alusta loppuun METALLICA:NOTHING ELSE MATTERS.... no onhan se kyllä aika helppo mutta ku on soittanu vasta 2viikkoo sähkiksellä niin...
 
Välineet: Jackson Perfomer, Yamaha C-40
Krisse88
06.06.2003 15:21:41 (muokattu 06.06.2003 15:39:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos luulette, että hevitilutukset on vaikeita, niin olette väärässä. Itse en ole kitaristi, mutta isä on yksi suomen parhaista flamencokitaristeista ja jos tosiaan luulette, että tilutukset on vaikeita, niin ette oo koskaan sitte edes kuunnellu flamencoa... Jos tico ticon soitat paco de lucian tempoon, niin susta tulee vielä joskus jotain suurta... (HOX! flamencokitaristit soittaa sormilla!). tai oikestaan oot jo jotain suurta jos se menee... stairway kja sultans on kuiteski verrattain helppoja ja ne kyllä menee jos vaan reenaa! (no kaikkihan se menee jos tarpeeks reenaa =))
 
[Ihminen tarvitsee uskontoa yhtä paljon kuin kala polkupyörää...]
Circles
06.06.2003 15:27:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dire Straitsin - Sultan of swing
 
"Dream on, dream on, voit silmät sulkee".
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 510 11 12 13 14

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «