Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Miten tämä on mahdollista?
1
pwallin
19.04.2003 15:38:18
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aina kun kuuntelen Freak Kitcheniä tai bändin kitaristin Mattias IA Eklundhin soittoa yleensäkin, niin tykkään aivan älyttömästi, mutta pää sekoaa jos yritän kuunnella yli 4 biisiä ja pakko lopettaa kuuntelu yliannostuksen (siis musiikin) takia. Onko teillä vastaavia kokemuksia että ette voi kuunnella pitkään jotain mistä kuitenkin pidätte?
 
Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin...
Lennu
19.04.2003 17:29:59
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näinhän se on aina. Liika on liikaa. Varsinkin semmoinen tahatonta tai pakottavaa keskittymistä vaativa. Välillä on pää niin täynnä, ettei jaksa pariin päivään kuunnella mitään.
 
www.lennu.tk
"Ahneus on yksi luonteenpiirteistäni, mutta laiskuus on se hallitseva.", Lennu, Fortum seisakki 2001.
paulinho
19.04.2003 18:48:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep, välillä Dream Theater on sellaista, että haluisi kuunella, mutta kyllästyy kuitenkin ja tulee hiton kuuma aina. Epäilyttävää.
 
Enffi
19.04.2003 20:32:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla yksi levy on Steve Vain Flexable Left-Overs,
Kai se driim teatter on sellasta kanssa.
 
Tb
19.04.2003 20:57:58 (muokattu 19.04.2003 20:59:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on vähän outo tilanne. Mä oon kyllästyny mun kaikkiin hyviin levyihini siinä määrin, etten pysty enää oikeastaan kuuntelemaan niitä. Mun pitäis pian saada jotain uusia musiikillisia elämyksiä, tai muuten populaarimusiikki nielaisee minut ja levyhyllyni täyttyy Gimmelin ja Nylon Beatin levyistä *AARGH!*
 
mene siitä missä aita on matalin (tai jos haasteet pelottaa, niin siitä, missä aidassa on aukko)
W4R
19.04.2003 22:21:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla yksi levy on Steve Vain Flexable Left-Overs
 
On muuten harvinaisen outo levy! O_o
 
Hornanturska
20.04.2003 11:47:33 (muokattu 20.04.2003 11:48:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Silloin tällöin yritän kuunnella Yngwie Malmsteenin Fire&Iceä ja n.4-5 biisin jälkeen ei vaan jaksa. Ja sama vielä Queensryche:n Operation:Mindcrimen kanssa että tulee aina kuunneltua 3 ekaa biisiä ja sitten on jo pakko hypätä Eyes of a strangeriin.
 
...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa... http://www.analthrone.cjb.net
Cletus Awreetus
20.04.2003 11:54:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla yksi levy on Steve Vain Flexable Left-Overs,
Kai se driim teatter on sellasta kanssa.

 
Toi Left-Overs on aivan loistava levy! Kyllä sen kuuntelee läpi aika helposti, vaikka välillä se kuulostaakin aika puuduttavalta. Itse en jaksa kuunnella Yngwie Malmsteenin tai Frank Zapan (varsinkaan "Them Or Us"-levyä) levyjä kokonaan, tai jos kuuntelen, niin en ainakaan nauti siitä!
 
Kirahvi sanoo öri öri öri
Enffi
20.04.2003 17:42:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Toi Left-Overs on aivan loistava levy! Kyllä sen kuuntelee läpi aika helposti, vaikka välillä se kuulostaakin aika puuduttavalta. Itse en jaksa kuunnella Yngwie Malmsteenin tai Frank Zapan (varsinkaan "Them Or Us"-levyä) levyjä kokonaan, tai jos kuuntelen, niin en ainakaan nauti siitä!

 
loistava levy onkin! mutta jotenkin vaan ahdistaa kuunnella. tarkoitan biisejä kuten chronic insomnia ja so happy.. =)
 
ingle
04.06.2003 12:53:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paulinho, varmaan kannattais lopettaa kokonaan se Dream Theatherin kuunteleminen ku se on semmost shittii... laulajakin laulaaku nainen? vai onks se laulaja nainen?
 
If assholes could fly, this place would be an airport.
Tsorri
04.06.2003 20:57:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kirjotan mitä tahansa niiin, hetken päästä se näyttää hirveältä soopalta ja seuraavana päivänä naureskelen omien kirjoituksieni hyvyydelle.
 
Waat?
 
Projekteja pystyyn.
Brian May jr.
04.06.2003 22:31:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep, välillä Dream Theater on sellaista, että haluisi kuunella, mutta kyllästyy kuitenkin ja tulee hiton kuuma aina. Epäilyttävää.
 
NIMENOMAAN.
 
Brian May jr.
04.06.2003 22:33:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on vähän outo tilanne. Mä oon kyllästyny mun kaikkiin hyviin levyihini siinä määrin, etten pysty enää oikeastaan kuuntelemaan niitä. Mun pitäis pian saada jotain uusia musiikillisia elämyksiä, tai muuten populaarimusiikki nielaisee minut ja levyhyllyni täyttyy Gimmelin ja Nylon Beatin levyistä *AARGH!*
 
Pidä vuos taukoo ja kuuntele lisää, tai hommaa st.anger huomenna.
 
paulinho
05.06.2003 12:47:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paulinho, varmaan kannattais lopettaa kokonaan se Dream Theatherin kuunteleminen ku se on semmost shittii... laulajakin laulaaku nainen? vai onks se laulaja nainen?
 
Noh, nykyään kun soitan tuota jazziakin, niin kuuntelen jazzia välillä... Ilman laulua tietenkin...
 
ps. Onhan tämä Dream Theaterin häiskä ihan mies.
 
pps. Dream Theater on kyllä hyvä yhtye... Mutta ei sitäkään jaksaa kuunnella kuutta tuntia päivässä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «