Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kuunnelkaapi minun soittamista!
1 2
ICE
13.04.2003 18:41:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

..tai rämpyttämistä.. heheh
 
http://www.guitar.com/artists/mindfactory/
 
kuunnelkaapa vaikka 'Cruiser.mp3' ja antakaa palautetta.. en oo sitten mikään ammattilainen (mikä saattaa kuulua soittotaidossa, tai pikemminkin sen puutteesta!). ;)
 
..ja muistakaa, musiikki EI OLE kuoleman vakava asia!
 
hahah :p
 
Rad Child
13.04.2003 20:39:23
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En kuunnellut muuta kuin sen Cruiserin. Biisi oli sopivan nopsakka ja letkeä, mutta joissakin kohdissa oli havaittavissa jotain töksähtelyä tms. Mutta ihan kuunneltaa matskua oli, mutta ei tuommoista kauaa jaksa. =P
 
Keppi
13.04.2003 22:23:22 (muokattu 13.04.2003 22:26:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ton Cruiserin mäkin kuuntelin. Kyllähän sulla toivoo on=) En mä tiedä, oliks toi oikeen kappaleeksi tehty? Kuulosti enempi "soittotaidonnäytteeltä"...mutt jos oli kappale, niin suo anteeksi.
Ei tosta nyt oikeen mitään osaa sanoo. Vikkelää soitantaa. Jos saa neuvoja antaa, nii seuraavaks kannattais keskittyä esim. noihin hitaisiin venytyskohtiin ja vibratoon. Niissä on vielä hiomista. Monipuolisuutta...eikä keskitytä yhteen juttuun.
...mutt hyvä oli!
 
Juuup!
Nixxx
14.04.2003 01:46:56
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kylläpä onkin paska serveri. N. 15 kb/s. Argh!
 
Ihan päin vittua
Härski
14.04.2003 10:19:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hoho. Basso tekis terää.
 
Late
14.04.2003 16:10:50 (muokattu 14.04.2003 16:11:01)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Basso tosiaan olisi aika kova sana... Mutta kyllähän se Cruiser hyvältä kuulosti.
 
kid ego
16.04.2003 11:29:44 (muokattu 16.04.2003 11:30:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kaikkien instrumentalistikitaristien tulisi ottaa selvää satrianien ja vaiden lisäksi myös blues saracenosta. saraceno on yllätyksellinen ja älyttömän taitava soittaja. mulla on kyseisen artistin levyt plaid ja never look back. suosittelen lämpimästi varsinkin plaidia.
 
EDIT: niin ja sitä vaan, että hyviä biisejä olivatten.
 
get the funk out!
AoA
16.04.2003 12:41:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

..tai rämpyttämistä.. heheh
 
http://www.guitar.com/artists/mindfactory/
 
kuunnelkaapa vaikka 'Cruiser.mp3' ja antakaa palautetta.. en oo sitten mikään ammattilainen (mikä saattaa kuulua soittotaidossa, tai pikemminkin sen puutteesta!). ;)
 
..ja muistakaa, musiikki EI OLE kuoleman vakava asia!
 
hahah :p

 
jooh.
 
Full Volume or Double Volume
Grapevine
16.04.2003 17:18:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

..tai rämpyttämistä.. heheh
 
http://www.guitar.com/artists/mindfactory/
 
kuunnelkaapa vaikka 'Cruiser.mp3' ja antakaa palautetta.. en oo sitten mikään ammattilainen (mikä saattaa kuulua soittotaidossa, tai pikemminkin sen puutteesta!). ;)
 
..ja muistakaa, musiikki EI OLE kuoleman vakava asia!
 
hahah :p

 
Teillä on kaksi kitaristia ja basisti? Outoa ottaen huomioon, että rummut kyllä kuuluu, mutta bassoa ei kuulu.
 
ICE
17.04.2003 19:19:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos palautteesta. Pääosin ihan asiallista.
 
Cruiser.mp3 on tehty Cakewalk Guitar Studio 2:lla, KorgAX1000G:llä ja yhdellä kitaralla, ei siinä ollu bassoa. Ei mulla oo varaa laittaa jokaiseen biisiin basistia. Tää on vähän niinku 'The White Stripes'.. heheh! ;)
 
Numbie
18.04.2003 13:00:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kaikkien instrumentalistikitaristien tulisi ottaa selvää satrianien ja vaiden lisäksi myös blues saracenosta. saraceno on yllätyksellinen ja älyttömän taitava soittaja. mulla on kyseisen artistin levyt plaid ja never look back. suosittelen lämpimästi varsinkin plaidia.
 
On kyllä ihmeen vähälle huomiolle jäänyt tämäkin mies, varsinkin noi funkahtammat biisit iskee mulle ihan kympillä.
Loistava soittaja tosiaankin.
 
http://www.lunatia.tk
Miikathebest
20.04.2003 16:00:49
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika kovaa menoa... huomaa että on tullut räkellettyä...
Mikä ihme siinä Crap Rockissa oli se joku ihme kohta?
ICE
20.04.2003 23:29:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika kovaa menoa... huomaa että on tullut räkellettyä...
Mikä ihme siinä Crap Rockissa oli se joku ihme kohta?

 
Meinaat sitä loppukohtaa vai? Siinä mä leikin pitch benderin kaa. Lelut on kivoja, varsinkin pedaalit! :) heheh
 
Arabian Lauri
21.04.2003 13:24:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulee mieleen koko ajan Michael Schenker Group. On suorastaan ihme että ei löydy vaikuttajat listalta mokomaa. Eniten vaikutelma johtunee kitarasaundista. Etsi käsiisi levy Michael Schenker: Dreams and expressions niin tiedät miksi.
 
ICE
22.04.2003 03:08:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulee mieleen koko ajan Michael Schenker Group. On suorastaan ihme että ei löydy vaikuttajat listalta mokomaa. Eniten vaikutelma johtunee kitarasaundista. Etsi käsiisi levy Michael Schenker: Dreams and expressions niin tiedät miksi.
 
Kyllä mä oon MSG:tä kuunnellu. Kunnon teutonihevii.. hehheh :) Perfect Timing on mun mielestä yks parhaimmista kasarilevyistä.. tosin älppärin levyn kansi on aika tyly..katohan äijien kampauksia. hahah ;)
 
ChangeOfSeasons
22.04.2003 12:48:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nopeutta löytyi mutta kun soitit hitaampiä kohtia niin ne ontui pahasti muuten ihan kivaa kuunneltavaa...kuuntelin Crap Rockin
 
..and I smile and I'll lurn to pretend...
ChangeOfSeasons
22.04.2003 17:12:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jaaha...osaatkohan edes soittaa kun tuo ohjelmalla nopeuttaminen kuuluu aika selvästi läpi ainakin Crap Rockissa.
 
..and I smile and I'll lurn to pretend...
musatuukka
23.04.2003 19:44:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan hieno tosin bassoa ehkä ois voinu olla esillä kuuluvammin niin olis biisi saanu vähä pohjaa.Ihan kepeää tekniikka arkistoa soolo kitaristi kävi läpi.Näköjään tilut menee.Välillä siinä oli semmonen siisti Tony Iommi soundi.
 
Joo aika hyvällä mallilla.....
 
Im the best , Fuck the rest!!!
Grapevine
23.04.2003 20:38:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan hieno tosin bassoa ehkä ois voinu olla esillä kuuluvammin niin olis biisi saanu vähä pohjaa.Ihan kepeää tekniikka arkistoa soolo kitaristi kävi läpi.Näköjään tilut menee.Välillä siinä oli semmonen siisti Tony Iommi soundi.
 
Joo aika hyvällä mallilla.....

 
Olen varma ettei Iommi osaa soittaa noin nopeasti. Olenkohan ihan hakoteillä?
 
ChangeOfSeasons
24.04.2003 08:13:55 (muokattu 24.04.2003 08:14:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Olen varma ettei Iommi osaa soittaa noin nopeasti. Olenkohan ihan hakoteillä?

 
kyllä osaisi jos käyttäisi samaan malliin ohjelmia soiton nopeuttaamiseksi.
 
..and I smile and I'll lurn to pretend...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «