Muusikoiden.net
08.03.2021

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Brett Garsedin CD:istä
1
silhouette
17.11.2020 14:56:24 (muokattu 17.11.2020 14:57:56)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi, minulla olisi hakusessa Brett Garsed-nimisen kitaristin CD:itä ja koska en oikein tiedä mistä etsiä niitä, niin tuli mieleen, että joku täällä voisi tietää mistä noita kyseisiä CD:itä saa. Varsinkin minua kiinnostaa Garsedin CD:t "Big Sky" ja "Dark Matter", iso kiitos kaikista vinkeistä! =)

Aina voi yrittää.
WanhaWetäjä
17.11.2020 16:09:53

silhouette: Moi, minulla olisi hakusessa Brett Garsed-nimisen kitaristin CD:itä ja koska en oikein tiedä mistä etsiä niitä, niin tuli mieleen, että joku täällä voisi tietää mistä noita kyseisiä CD:itä saa. Varsinkin minua kiinnostaa Garsedin CD:t "Big Sky" ja "Dark Matter", iso kiitos kaikista vinkeistä! =)

Ainakin Spotifysta noita löytyy, sieltä voi ostaa/kuunnella jos ei välttämättä tarvi originaaleja CD-levyjä. Jos ne ostaa itelleen niin voihan ne polttaa CD-muotoon.

Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
arppah8
17.11.2020 21:25:05

Joskus tilasin nuo sekä Garsedin opetusDVDn pakettina miehen nettikaupasta, oli jokin könttätarjous. Muuten hyvä diili mutta mies oli sotkenut kiitoksella ja nimmarilla kaikkien kannet, kutale!

Etenkin Dark matter on soinut kovasti, hieno levy. Ei sillä että Big sky olisi juurikaan huonompi.

Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata!
Kiksaus
20.11.2020 10:47:43

Juu, herran omasta nettikaupasta tilannut kaikki. Myö Mojo Tapestry-levy on törkeän kova. Sitä ei taida löytyä digitaalisesti mistään. On äänitetty livenä studiossa ykkösellä purkkiin-meiningillä ja siitä on maininta sisäkannessa. Kofi Baker ja Ric Fierabracci ainakin mukana.

"Oh, what sad times are these when passing ruffians can say Ni at will to old ladies. There is a pestilence upon this land, nothing is sacred. Even those who arrange and design shrubberies are under considerable economic stress in this period in history."
freetime
21.11.2020 15:16:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiksaus: Juu, herran omasta nettikaupasta tilannut kaikki. Myö Mojo Tapestry-levy on törkeän kova. Sitä ei taida löytyä digitaalisesti mistään. On äänitetty livenä studiossa ykkösellä purkkiin-meiningillä ja siitä on maininta sisäkannessa. Kofi Baker ja Ric Fierabracci ainakin mukana.

Apple Musicista löytyy.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2021, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti