Muusikoiden.net
21.04.2018
Soittimet, laitteet, tarvikkeet | Ylöjärven Musiikkikauppa 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Allan Holdsworthin tyyli
1
silhouette
06.08.2017 20:38:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä olen kuunnellut Allanin soittoa oikeastaan jo todella kauan, mutta en ole oikein koskaan saanut aikaiseksi perehtyä kunnolla miehen soittoon ja vasta nyt siis yritän opetella soittamaan hänen juttujaan ja ottaisin mieluusti vinkkejä vastaan.

Ostin myös muutama viikko sitten mieheltä opetuskirjan nimeltä "Just For The Curious" ja olenkin kahlaillut nyt sitä jo aika kauan läpi ja ehkä olen jotain hiffannutkin siitä, mutta silti moni juttu on vielä ihan täytää hepreaa mulle.

Teknisesti en sinäänsä ihmettele hänen soittoaan vaikkakin hänen tekniikkakin on aika hulppeeta, mutta miehen musikaallisuus ja tapa tehdä musiikkia ja musiikin ymmärtäminen taisi myös olla aika huipussaan ja sitä puolta haluaisin enemmän ymmärtää tekniikan sijaan.

Mihin suuntaan siis minun kannattaisi lähteä tällä pienellä missiollani? Mitä vinkkejä voisitte antaa? Kiitos!

RIP Allan!

Aina voi yrittää.
Henri Henri Olavi
09.08.2017 11:38:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

silhouette: Mihin suuntaan siis minun kannattaisi lähteä tällä pienellä missiollani? Mitä vinkkejä voisitte antaa? Kiitos!

Ota yksi tai kaksi LSD-lappua, kuuntele miehen musiikkia ja kuuntele lisää. Vietä viikko tai kaksi, ettet kuuntele tai ajattele Allania. Ota lisää happoa ja ota kitara käteen. Siitä se lähtee.

K.F.S. is the Only Law
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti