Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Keskittymisen puute?
1
Keal
17.01.2017 12:39:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parin kuukauden tauon jälkeen saanut enemmän aikaa soittamiselle ja heti huomasin yhden asian.
Ei vaan pysty keskittymään itse soittamiseen.
Ovat lähteneet viimeaikoina ihan omiin suuntiin soiton aikana, ja suorastaan typeriä rakenne ja soitto virheitä tullut jatkuvaan tahtiin.
 
Olenko ainoa joka kärsii tästä? Onko lähtenyt soittamalla?
 
Olen myös yrittänyt hyräillä mukana samaa päässäni mitä soitan muttei kauaa auttanut.
 
Metalkallo
17.01.2017 20:25:42 (muokattu 17.01.2017 20:26:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sulla on ollut niin pitkä tauko et itse luulen et ajan kanssa keskittyminen palaa kyllä.
 
Vähemmän on nykyään enemmän
Antti90
20.01.2017 19:34:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Treenaa pienemmissä osissa mitä oot harjoittelemassa ja yhdistät sitten isommiksi kokonaisuuksiksi. Voit myös treenata lyhyemmissä pätkissä; jos 10min jälkeen alkaa väsyttää, niin juo vaikka lasi vettä ja sit uudestaan. Keskittyminen kyllä palaa pikku hiljaa, on myös hyvä muistaa että se on joskus myös päivästä kiinni.
 
"Never give up."
Da Make
01.02.2017 23:16:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koita harjoitella aamulla klo 8-11 aikaan.
 
Katso omat plussasi täältä! "Vedetään sisään tai ulos muttei REAMPATA !"
Jzci
14.02.2017 14:53:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Da Make: Koita harjoitella aamulla klo 8-11 aikaan.
 
Onko tälle jotain tieteellistä selitystä? Tuo nimittäin pitää ainakin itsellä ihan paikkaansa. Aamulla keskittyminen on selkeästi parhaimmillaan, samoin kuin yöllä (24.00-->). Pitkin päivää se fokus meinaa jotenkin harhailla, oli ympäröivät olosuhteet sitten millaiset tahansa.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «